קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. חוקי הפורום, מחודש!
    על ידי falafel בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-10-2005, 15:58
  2. איפה בדיוק חוקי הפורום ? :P
    על ידי Shaked בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2005, 22:59
  3. HELP איך אפשר לשחק CS-CZ ברשת במשחק לא חוקי
    על ידי Weinbergt בפורום Counter Strike
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-10-2005, 14:50
  4. HELP איך אפשר לשחק CS-CZ ברשת במשחק לא חוקי
    על ידי Weinbergt בפורום Counter Strike
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-09-2005, 20:32
  5. HELP איך אפשר לשחק CS-CZ ברשת במשחק לא חוקי
    על ידי Weinbergt בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-09-2005, 18:55
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 25 מתוך 25

מריחואנה חוקי? - עמוד 2

  1. #16
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תראה כמו שמישהו שם הגיב הבעיה היא שגם אם יהיו את כל ההוכחות שבעולם לעולם לא יאשרו אותה בארץ בגלל הסיבה הפשוטה שזה יפגע בכללה יותר ממה שזה יעזור..
    ואני אסביר כיום יש הרבה מאוד תרופות מסונטזות שהמריחואנה יכולה בקלות להחליף מה שאומר שיפסיקו לייצר אותם דבר שיגרום לאיבוד משרות רבות וטובת צמח שגל בקלות וניתן לטפל בו בעלות אפס..
    עכשיו אם להיות ריאלים אף מדינה לא תגרום את זה לעצמה ביודעין..


    על כל מקרה הרבה מהחומר שהוא מביא שם הוא נכון אבל קצת מוטה אין הוכחות חד משעיות שזה לא מזיק אבל יש מספיק סתירות שקובעות שזה לא מסוכן

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של theidan
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    08/2008
    הודעות
    7,540
    לייקים
    261
    נקודות
    10,001
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מאותה סיבה לא יהפכו את הקפאין או את האלכוהול ללא חוקי- אנשים יפסידו יותר מידיי כסף.
    היכולת לחוש כי מאחורי כל דבר שאפשר לחוות נמצא משהו שמוחנו אינו מסוגל לתפוס, משהו שיופיו ושגיבותו מגיעים אלינו רק בעקיפין ובהשתקפויות רפות, זוהי דתיות, במובן הזה אני דתי.

    אלברט איינשטיין

  4. #18
    גם אני אוהב חצילים! האוואטר של -TiMoNi-
    שם פרטי
    מתי
    תאריך הצטרפות
    07/2009
    הודעות
    9,279
    לייקים
    239
    נקודות
    4
    משפט מחץ
    דובה עזבי ת'ילד, דובה עזבי ת'עגל.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא מאמין בזה.

  5. #19
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שמע כל מקרה הדיון על רמת התועלת הכספית שהיא תכניס למדינה הוא די שולי האישו במקרה הזה הוא להוכיח שאין שום סיבה שמריחואנה לא תהיה חוקית לכל דורש ולכל מען דבעי כי באמת אחרי קריאה של הטקסט ופניה למקורות מהימנים אחרים נוספים נוכחתי לדעת שניפחו את כל הסיפור סביבה בלי פרופרציה ועזוב לרגע בצד את הדיעה שלי בעיניין מה שהכי אבסורד הוא שהחומר פשוט נימצא שם אף אחד לא טורח לנסות להסתיר אותו מאיתנו פשוט סומכים על העיוורות שלנו בתור עם ועל הביטחון שאנחנו שמים בידיים של המחוקקים שלנו שאנחנו מאבדים חלק חשוב מעצמינו מהבחירה החופשית שמגיעה לנו עקב כך שאנו חיים במדינה דמוקרטית..
    הבירוקרטיה משחיטה כל ערך של בחירה עצמית במדינה וזה מעבר לחוקים חסרי טעם וקנסות חסרי פשר שלא תואמים את המעשה..
    הם דוחפים לנו לראש שכל מה שהם עושים הם עושים למען הביטחון שלנו בתור אומה ושכוחים לציין שזה גורם לכיס הפרטי שלהם לתפוח..
    בכל מקרה חרגתי קשות מהנושא..
    אם הלגיטימציה של הנושא הזה איך שהו בדרך נס תעבור אני אדע שלא אבדה לנו התיקווה לזכות בזכות שלנו לבחור עבור עצמינו מה טוב ומה לא וזה יהיה צעד משמעותי עבורינו ועבור המדינה שלנו
    נערך לאחרונה על ידי Ori; 13-06-2010 בשעה 22:09.

  6. #20
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    36
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ori צפיה בהודעה
    תראה כמו שמישהו שם הגיב הבעיה היא שגם אם יהיו את כל ההוכחות שבעולם לעולם לא יאשרו אותה בארץ בגלל הסיבה הפשוטה שזה יפגע בכללה יותר ממה שזה יעזור..
    ואני אסביר כיום יש הרבה מאוד תרופות מסונטזות שהמריחואנה יכולה בקלות להחליף מה שאומר שיפסיקו לייצר אותם דבר שיגרום לאיבוד משרות רבות וטובת צמח שגל בקלות וניתן לטפל בו בעלות אפס..
    עכשיו אם להיות ריאלים אף מדינה לא תגרום את זה לעצמה ביודעין..


    על כל מקרה הרבה מהחומר שהוא מביא שם הוא נכון אבל קצת מוטה אין הוכחות חד משעיות שזה לא מזיק אבל יש מספיק סתירות שקובעות שזה לא מסוכן
    אין, ואני בספק אם תיהיה, הוכחה כלשהי שמריחואנה מזיקה לבריאות בצורה כלשהי
    כל מה שמראים בסרטוני ה"הסברה" זאת חרטא אחת ענקית, ואני בטוח שיש פה לא מעט אנשים שיודעים על מה אני מדבר
    זאת הגזמה-בלתי-פרופורציונלית חחח
    ואני חושב שלא כל כך הבנתם את החלק הכלכלי שבכתבה
    המדינה מוציאה המון כספים למשטרה ולכל הקטע של התיקים\משפטים\שאר החרא ואני בטוח (לדעתי לפחות) כשזה הכי מיותר שיש
    במקום להפנות את כל המשאבים לסמים הבאמת קשים שבאמת הורסים חיי אדם (בכל המובנים) הם מתעסקים במריחואנה שאם זאת צרה, אני באמת מאחל אותה לכל אחד
    זה מיותר, זה לא נחוץ וזה לא מוצדק ואני פשוט רוצה שאחד מנציגי הממשלה שלנו יסביר את ההגיון שבדבר
    כמו כן, פקודת הסמים האסורים לא השתנתה מאז שנות השבעים בערך ככה שבעצם לפי החוק מריחואנה לא שונה מהרואין ושאר הזבל, עזבו את מה שקורה בפועל, אני מדבר על החוק
    זה אבסורד טוטאלי ואני לא רואה הגיון בדברים
    בגלל השטות הזאת, כמו שכבר נאמר בכתבה, כמעט כל אדם שני בישראל יש לו כתם במשטרה ובגלל מה? כי הוא כביכול עבריין? אז כן, המריחואנה נכנסה למחתרת בגלל המדינה והמשטרה, והכי קל למשטרה להראות שהם עושים את העבודה שלהם בזה שהם תופסים סטלנים (ולא מעט)
    מלחמה בסמים? זין. ולמה זין? אני בטוח שכל אחד רואה את המצב באזור המגורים שלו, נרקומנים גמורים יש בכל מקום - ולא מדובר במריחואנה.
    אז כמו שאמרתי, לדעתי לא הבנתם את מה שהכותב ניסה להגיד בעניין הכלכלה, אבל מה שבטוח שלהזיק זה לא יכול

  7. #21
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eriK צפיה בהודעה
    אין, ואני בספק אם תיהיה, הוכחה כלשהי שמריחואנה מזיקה לבריאות בצורה כלשהי
    כל מה שמראים בסרטוני ה"הסברה" זאת חרטא אחת ענקית, ואני בטוח שיש פה לא מעט אנשים שיודעים על מה אני מדבר
    זאת הגזמה-בלתי-פרופורציונלית חחח
    ואני חושב שלא כל כך הבנתם את החלק הכלכלי שבכתבה
    המדינה מוציאה המון כספים למשטרה ולכל הקטע של התיקים\משפטים\שאר החרא ואני בטוח (לדעתי לפחות) כשזה הכי מיותר שיש
    במקום להפנות את כל המשאבים לסמים הבאמת קשים שבאמת הורסים חיי אדם (בכל המובנים) הם מתעסקים במריחואנה שאם זאת צרה, אני באמת מאחל אותה לכל אחד
    זה מיותר, זה לא נחוץ וזה לא מוצדק ואני פשוט רוצה שאחד מנציגי הממשלה שלנו יסביר את ההגיון שבדבר
    כמו כן, פקודת הסמים האסורים לא השתנתה מאז שנות השבעים בערך ככה שבעצם לפי החוק מריחואנה לא שונה מהרואין ושאר הזבל, עזבו את מה שקורה בפועל, אני מדבר על החוק
    זה אבסורד טוטאלי ואני לא רואה הגיון בדברים
    בגלל השטות הזאת, כמו שכבר נאמר בכתבה, כמעט כל אדם שני בישראל יש לו כתם במשטרה ובגלל מה? כי הוא כביכול עבריין? אז כן, המריחואנה נכנסה למחתרת בגלל המדינה והמשטרה, והכי קל למשטרה להראות שהם עושים את העבודה שלהם בזה שהם תופסים סטלנים (ולא מעט)
    מלחמה בסמים? זין. ולמה זין? אני בטוח שכל אחד רואה את המצב באזור המגורים שלו, נרקומנים גמורים יש בכל מקום - ולא מדובר במריחואנה.
    אז כמו שאמרתי, לדעתי לא הבנתם את מה שהכותב ניסה להגיד בעניין הכלכלה, אבל מה שבטוח שלהזיק זה לא יכול
    אתה צודק 100%
    בנוגע לחלק הכלכלי:
    לא הגבתי בנוגע אליו או בהקשר למה שנכתב שם אני הבאתי דיעה אישית שלי בכל הנוגע לנושא..
    תראה זאת עובדה שיש למריחואנה סגולות ריפוי והקלה רבות ואפילו ברפואה מודים בזה ואם היא תהפוך למוצר חוקי היא תחליף הרבה תרופות סינטטיות שמיוצרות היום דבר שיגרום לירידה בכמות הצריכה שלהם דבר שיוביל לירידה בכמות היצור שלהם (ביקוש וייצא) דבר שיגרום לצימצום משרות קיצור שרשרת אחת גדולה וזה לא תלוש מהמציאות בכלל זה קרה בעבר ואין סיבה שזה לא יקרה שוב במיוחד שיש הוכחות מדעיות שאומרות שחור על גבי לבן שמריחואנה עושה את העבודה יותר טוב ועם פחות (או יותר נכון כמעט בלי) תופעות לוואי דבר שאתה לא יכול להגיד על התרופות הסנטטיות..
    עוד משהו נחמד שלמדתי מהתגובות או מהכתבה אני כבר לא זוכר, הוא שאפשר להתשמש בצמח ליצור תיקים מדפים ועוד דברים אחרים זה צמח רב שימושי ויעיל בהרבה תחומים..
    וזאת בדיוק הסיבה שיהיה יותר קשה להכניס אותו הרבה תעשיות יצור וישווק (בעיקר בתחום התרופות) מרכזיות יעמדו בדרך ולא יתנו לו להפוך למוצר חוקי וזה להניח בצד את כל ההתנגדות הפוליטית העיוורת והילה השלילית שמקיפה אותו
    נערך לאחרונה על ידי Ori; 13-06-2010 בשעה 23:15.

  8. #22
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    36
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ori צפיה בהודעה
    אתה צודק 100% אבל רק בנוגע לחלק הכלכלי..
    אני לא הגבתי בנוגע אליו או בהקשר למה שנכתב שם אני הבאתי דיעה אישית שלי בכל הנוגע לנושא..
    תראה זאת עובדה שיש למריחואנה סגולות ריפוי והקלה רבות ואפילו ברפואה מודים בזה ואם היא תהפוך למוצר חוקי היא תחליף הרבה תרופות סינטטיות שמיוצרות היום דבר שיגרום לירידה בכמות הצריכה שלהם דבר שיוביל לירידה בכמות היצור שלהם (ביקוש וייצא) דבר שיגרום לצימצום משרות קיצור שרשרת אחת גדולה וזה לא תלוש מהמציאות בכלל זה קרה בעבר ואין סיבה שזה לא יקרה שוב במיוחד שיש הוכחות מדעיות שאומרות שחור על גבי לבן שמריחואנה עושה את העבודה יותר טוב ועם פחות (או יותר נכון כמעט בלי) תופעות לוואי דבר שאתה לא יכול להגיד על התרופות הסנטטיות..
    עוד משהו נחמד שלמדתי מהתגובות או מהכתבה אני כבר לא זוכר, הוא שאפשר להתשמש בצמח ליצור תיקים מדפים ועוד דברים אחרים זה צמח רב שימושי ויעיל בהרבה תחומים..
    וזאת בדיוק הסיבה שיהיה יותר קשה להכניס אותו הרבה תעשיות מרכזיות יעמדו בדרך ולא יתנו לו להפוך למוצר חוקי
    אתה יודע שמשתמשים במריחואנה גם היום לצורכי רפואה והכל ואני לא רואה שזה מחליף תרופות סינטטיות... ואל תגיד לי כי זה לא חוקי, לרפואה זה הכי חוקי

  9. #23
    משתמט כבוד
    שם פרטי
    אוֹרי
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    הודעות
    21,037
    לייקים
    1421
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "אלוהים ברא אותי אתאיסט, מי אתם שתטילו ספק בחכמתו."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי eriK צפיה בהודעה
    אתה יודע שמשתמשים במריחואנה גם היום לצורכי רפואה והכל ואני לא רואה שזה מחליף תרופות סינטטיות... ואל תגיד לי כי זה לא חוקי, לרפואה זה הכי חוקי
    כרגע משתמשים בזה רק לצורך הקלה על כאבים..
    יש לצמח עוד מספיק סגולות ריפוי אחרות..
    אין לי שמץ מה הטיעון שלהם בנוגע לזה אבל אני יכול רק להניח שהם לא רוצים לפלוש לתחומים אחרים כי כמו שתיארתי זה יכול להרוס כלכלה שלמה..
    הנה סתם משהו ששלפתי מגוגל רק כדי לסבר את האוזן:
    http://www.reader.co.il/article/2299...91%D7%99%D7%A1

    תראה אני לא בא להגיד שזה צמח פלא אבל הוא בהחלט הרבה יותר מועיל מפוגע
    נערך לאחרונה על ידי Ori; 13-06-2010 בשעה 23:21.

  10. #24
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    144
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()ڪے תניע.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ori צפיה בהודעה
    שמע כל מקרה הדיון על רמת התועלת הכספית שהיא תכניס למדינה הוא די שולי האישו במקרה הזה הוא להוכיח שאין שום סיבה שמריחואנה לא תהיה חוקית לכל דורש ולכל מען דבעי כי באמת אחרי קריאה של הטקסט ופניה למקורות מהימנים אחרים נוספים נוכחתי לדעת שניפחו את כל הסיפור סביבה בלי פרופרציה ועזוב לרגע בצד את הדיעה שלי בעיניין מה שהכי אבסורד הוא שהחומר פשוט נימצא שם אף אחד לא טורח לנסות להסתיר אותו מאיתנו פשוט סומכים על העיוורות שלנו בתור עם ועל הביטחון שאנחנו שמים בידיים של המחוקקים שלנו שאנחנו מאבדים חלק חשוב מעצמינו מהבחירה החופשית שמגיעה לנו עקב כך שאנו חיים במדינה דמוקרטית..
    הבירוקרטיה משחיטה כל ערך של בחירה עצמית במדינה וזה מעבר לחוקים חסרי טעם וקנסות חסרי פשר שלא תואמים את המעשה..
    הם דוחפים לנו לראש שכל מה שהם עושים הם עושים למען הביטחון שלנו בתור אומה ושכוחים לציין שזה גורם לכיס הפרטי שלהם לתפוח..
    בכל מקרה חרגתי קשות מהנושא..
    אם הלגיטימציה של הנושא הזה איך שהו בדרך נס תעבור אני אדע שלא אבדה לנו התיקווה לזכות בזכות שלנו לבחור עבור עצמינו מה טוב ומה לא וזה יהיה צעד משמעותי עבורינו ועבור המדינה שלנו
    טורחים גם טורחים לעשות דיסאינפורמציהולשקר ולעוות את העובדות, וליצור סיסמאות מטומטמות ולהפחיד את הציבור. יש להם תקציבים, והם מקומבנים עם קרטלים של פשע סמים שלא רוצים שתהיה לגליזציה כי אם תהיה לגליזציה הם לא יוכלו להרויח.
    זה שחיתות ברמה בינלאומית בכל העולם, אבל המון אזרחים מתנגדים לעוול הזה ולכן ממשלות מתקפלות לפחות בנוגע לקנביס כאשר האזרחים מתארגנים ודורשים לגליזציה.
    _____________________________

    מדובר בכתבה על קנביס ולא על כל סם,מובן שאין דין קנביס כדין סמים ממכרים ומזיקים כמו הירואין, ואי אפשר להכחיש את זה.
    המלחמה בקנביס היא מלחמה במעמד חברתי נמוך.
    במקור- זו היתה צורה של התעמרות במעמד החברתי של המקסיקנים שהיו מעשנים קנביס באמריקה של תחילת המאה העשרים.
    הממסד הלבן העשיר פשוט השתדל לדכא אותם בכל צורה, וזו היתה צורה מסויימת- לקחת להם את צורת הבילוי שיוצרת התגודדות חברתית.
    אח"כ הקנביס הגדיר מעמד חברתי של תנועת הנגד בשנות השישים, שהתנגדו למלחמה בויאטנם, ולכן הממסד השתלח בו, כמו בסמים קלים אחרים שהגדירו אותו כמו LSD שנחשב מאז ועד היום על ידי אינספור פסיכיאטרים כסם הפלא הפסיכיאטרי האולטימטיבי שמסוגל להוות פריצת דרך באינספור בעיות נפשיות.
    ובארצנו הקטנטונת יש קבלה אוטומאטית של האג'נדה האמריקאית, אפילו שזה לא תמיד ממש משרת לא את האינטרסים שלנו ולא את של האמריקאים (כי ברור שאין פה שום מקסיקנים וגם ההיפים לא ממש מסתובבים פה ערומים ברחובות).
    לסיכום,לאנשים יש דחף מסוים ולכל אחד זה נובע ממקום מאוד ספציפי,כל עוד זה לא פוגע באף אחד,אין סיבה שזה יהיה אסור לשימוש.
    נערך לאחרונה על ידי trrt; 17-06-2010 בשעה 20:02.

  11. #25
    משתמש כבוד
    Maccabi FaNtic-Aatraf Lover
    האוואטר של xSellize
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    6,161
    לייקים
    1035
    נקודות
    4,574
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    "ניצחון אוהב הכנה מוקדמת." "האמת נמדדת על פי התוצאות."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ori צפיה בהודעה
    כרגע משתמשים בזה רק לצורך הקלה על כאבים..
    יש לצמח עוד מספיק סגולות ריפוי אחרות..
    אין לי שמץ מה הטיעון שלהם בנוגע לזה אבל אני יכול רק להניח שהם לא רוצים לפלוש לתחומים אחרים כי כמו שתיארתי זה יכול להרוס כלכלה שלמה..
    הנה סתם משהו ששלפתי מגוגל רק כדי לסבר את האוזן:
    http://www.reader.co.il/article/2299...91%D7%99%D7%A1

    תראה אני לא בא להגיד שזה צמח פלא אבל הוא בהחלט הרבה יותר מועיל מפוגע
    שטות גמורה אמרת עכשיו..

    משתמשיחם בקנאביס רפואי לצרכים מאוד רבים חוץ מכאבים.

    הפרעות שינה

    הפרעות אכילה

    טיפול בנפגעי חרדה (פוסט-טראומה)

    יש מחקרים שהוכיחו ששמן קנאביס גורם לנסיגה בסרטן ריאות!!

    ועוד!


    http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg

+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,915 | הודעות: 8,214,509 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect