קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-05-2007, 15:02
  2. [שאלה] באיזה תוכנה פותחים?ואיך אפשר לשנות אותו?
    על ידי Michael1232 בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-02-2007, 16:03
  3. אריק הוא כוסון על :) ראיתי אותו ואתם לא!!!
    על ידי Beauty_Angel בפורום דיבורים
    תגובות: 117
    הודעה אחרונה: 14-05-2006, 00:31
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 35

ראיתי שהכרטיס בפריביז 1600 xbox, מוכרים אותו באיזה 30 דולר ממוצע... - עמוד 2

  1. #16
    משתמש מתקדם האוואטר של EladSp
    שם פרטי
    אלעד
    תאריך הצטרפות
    09/2008
    הודעות
    535
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    ~":-קוקו ריקו!*-}
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא^^
    מה תעשה עם עכבר?
    תמכור אותו ב30 שקל?
    זה לא הרבה כסף...
    ומאיפה לעזאזל יש לך את כל הנקודות האלה!!!

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לדעתי תיקח את המשחק שאני הולך עליו
    כבר שעה אני עליו

  4. #18
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח, אמרתי לך כבר, תפתח פייסבוק של כוסית, ואז מהאומגל תגיד לאנשים, אם תזמין לי עוד 5 אנשים חוץ ממך, אני יעלה לך סרטון שלי מאונ....ואז הם מתלהבים, מביאים, ואני חוסם אותם חחחח...
    והעכבר הזה שווה 20 דולר באיביי...

    http://pages.ebay.com/help/pay/certificates.html
    בדף הזה רשום שחייב פייפל, ואפשר להשתמש רק פעם אחת בקופון, נכון?



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  5. #19
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    You can use more than one gift certificate or gift card per purchase. However, you can use only one coupon per purchase
    לא הצלחתי להבין מה התרגום גם אחרי הגוגל טרנסלייט חח, אז אני יכול להשתמש בקופון יותר מפעם אחת?
    נערך לאחרונה על ידי iTayAs; 02-08-2010 בשעה 12:13.



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  6. #20
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איפה אני יכול להתלונן על משתמש שקר אשר בגללו אני מפסיד?

  7. #21
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0ri6 צפיה בהודעה
    איפה אני יכול להתלונן על משתמש שקר אשר בגללו אני מפסיד?
    מזתומרת?



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  8. #22
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה אחד פתח משתמש שאני בטוח שהוא שקר למה זה נרשמים אליו כאלה כם שמות
    דאגא
    דכי כיכ
    עו וכ
    אז אני בטוח שהוא שקרן ואני רוצה להתלונן שבגללו עכשיו אני לא יזכה כי הוא מעלה את בהלימיט...

  9. #23
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אהה, באמת הלימיט עלה..
    תרשום להם ב- contact us, למעלה בימין סגול, והם יענו לך עוד היום...

    תשמע, הבנת את המשפט הזה(אני חייב לדעת אם אפשר יותר מפעם):
    You can use more than one gift certificate or gift card per purchase. However, you can use only one coupon per purchase



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  10. #24
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה לא פייר
    הלימיט היה נמוך ואף אחד לא יכל להכנס
    הוא פתח משתמשים ואני בנתיים בניתי על להביא משתמשים שיהיה לי זמן להביא עוד אבל הוא העלה והוא דזיוף..

  11. #25
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תשמע, אני מאמין שהלימיט היה עולה גם ככה, אבל אתה צודק, אני מאמין שהם יתנו לך בונוס של 30 אלף או אפילו 50...
    אני לא יודע מה להגיד לך אחי, תגיד להם ותראה מה הם יעשו..

    שוב פעם חחח: הבנת את המשפט ההוא? זה דחוף לי...



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  12. #26
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה איתי פניתי אליהם.=)

  13. #27
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תרוקן הודעות פרטיות...
    אחי שאלתי אותך שם 3 פעמים, ופעם אחת לא ענית מרוב שהיית שקוע בבעיה שלך חחחחחחחחחחחח:
    You can use more than one gift certificate or gift card per purchase. However, you can use only one coupon per purchase.

    מה זה לעזאזל אומר?



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  14. #28
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח לא שמתי לב אני מהאיפוד...
    כן..
    הם אמרו שאתה יכול להשתתף בכמה קניות כאילו לא כל השובר ביחד אבל אתה לא יכול להשתתף ב2 שוברים ביחד..
    רק אחד...
    מבין?

  15. #29
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    31
    הודעות
    4,800
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה בטוח? אני הבנתי בדיוק הפוך
    אם עכשיו אני יבזבז בגללך את הקופון על משהו שאני רוצה לקנות בדולר אתה מת!



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 865 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינק לא ישמר.

    http://up351.siz.co.il/up2/t1n02ymqydoy.jpg



  16. #30
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    07/2010
    גיל
    30
    הודעות
    369
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני כמעט בטוח...

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:50.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,506 | הודעות: 8,215,100 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect