מה זה Tabnabbing?
הרעיון הוא להוסיף סקריפט לאתר שימתין לזמן בו החלון אינו בפוקוס ועברתם ל-TAB אחר בדפדפן.
כאשר עברתם ל-TAB אחר האתר טוען עצמו מחדש לתוכן שונה – נניח תוכן שייראה כמו GMAIL, בנק וכ"ו.
יחד עם זה תוחלף הכותרת של הטאב, אם יש FAVICON יוחלף גם הוא.
כשתרצו להכנס ל-GMAIL שלכם אתם (בתקווה) תטעו ותכנסו ל-TAB הסורר וכך יצליחו לבצע עליכם פישינג מתקדם ומגניב.
סרטון שמראה את ההתקפה:



ציטוט ההודעה


