היה לי משעמם בדרך אז עשיתי hey iatraf![]()
איך יצא![]()
http://www.siz.co.il/my.php?i=nzdnz1lzicg3.png
היה לי משעמם בדרך אז עשיתי hey iatraf![]()
איך יצא![]()
http://www.siz.co.il/my.php?i=nzdnz1lzicg3.png
|
|
ביזבוז של 20 שניות מהחיים שלי
על תעשה HEY סתם על ספינה
כי משעמם לך
אופס הלכו עוד 5 שניות
Your Friends Are Your Biggest Weapon ,Your Part Of Them And They Are Part Of You.
The Bounds Shall Remain As Long As The Light Can Be Seen
היה לי משעמם חחלא היה לי מה לעשות
אשכול ספאם, נעול.
נפתח מחדש, אין שום ספאם באשכול הכל תקין וקשור למשחק. (הוא רק עשה Hey iAtraf..)
זהו חזי החזרזיר והוא על סמים קשים!
עשיתי היי אטרף רציתי רק להראות לכם את השחקן שלי כי בקרוב הולכת להיות בפ"ד וטל תודה רבה.
זה ניגרר לספאם. ניראה לי.
בסדר אחי,עם זה לא מקובל לעשות hey iatraf דבר עם ההנהלה
ותוסיפו חוק שאסור לעשות את זה. לא היה חוק כזה אז עשיתי .....
זה סתם ספאם.
ננעל.
בברכה,
חגי.