אהלן כופרים

יוו אני צם אבל כמו כופר עם חשמל חח לא ישנתי אתמול בלילה כדי להעביר את הצום בשינה חח
בקיצור אמרתי יאלה אם כבר זה הצום הכי קל שהיה אז עד הסוף... אכלתי אכלתי אכלתי בלי סוףףףף איזה בטן הייתה לי ואז סיימנו
את הארוחה אחריי 2 דקות אני חוזר למטבח ושואל אם כבר התחיל הצום... אמרו לי שמתחיל עוד 10 דקות, אמרתי הופה מזל עכשיו אני תופס
בקבוק מים ומפרק ליטר וחצי... בקיצור אחריי ששתיתי מלא ואכלתי מלא סיימתי עוד חצי בקבוק ליטר וחצי, עכשיו אני בחדר מתאפק לא להקיא הכל
יווו אני שוכב על הגב אני מרגיש את הבטן נכנסת לי פנימה כל המשקל, שאני על הבטן זה בכלל כואב, שזה על הצד אני מרגיש שהבטן נופלת חח איזה כאבים יאאלה יקח כמה שעות שתירד הבטן אני לא יכול לזוז