קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. בקשר לצו ראשון, כנסו שניה.
    על ידי אור בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 04-09-2006, 03:44
  2. שאלה חשובה ודחופה בקשר לצו ראשון
    על ידי wallaman בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-07-2006, 22:11
  3. שאלה בקשר לצו ראשון ...
    על ידי The 0ne בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-04-2006, 17:14
  4. שאלה בקשר לצו ראשון ...
    על ידי Fury בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-04-2006, 14:32
  5. אחים שלי שאלה..!!!! בקשר לצו ראשון
    על ידי GolD בפורום דיבורים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-12-2005, 22:43
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

בקשר לצו ראשון..

  1. #1
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל בקשר לצו ראשון..

    היום הייתי ועבר די מהר.
    בכל מקרה,בזמן שחיכיתי להכנס לראיון אישי בא איזה חייל עם מדים ירוקים כחולים[קצין לא?] ולקח אותי לעשות בדיקת שתן,בדיקת ראייה ובדיקות רפואיות בלי שום התראה.

    יש לזה הסבר כלשהו? :\

    אה והרופאה אמרה שאני בריא,משמע קיבלתי פרופיל 97?


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Atraf's VIP האוואטר של עידן אברג'יל
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    גיל
    36
    הודעות
    2,276
    לייקים
    1
    נקודות
    112
    משפט מחץ
    מי שלא מסתכן לא מרוויח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הכל בסדר אל תדאג


  4. #3
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שיר
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    34
    הודעות
    50
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תננו חיוווך , הקולהה טובהה =)
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    קצין או נגד..

    עוד חודש תיהיה לך תשובה באתר עולים על מדים...אבל לא במספרר,
    יהיה כתוב אם אתה כשיר לחיר או לא
    ”אתה עכשיו במקום מסתור
    מחכים כבר שתחזור
    שוב אלינו במהרה
    שוב אלינו חזרה
    לו העם היה מחליט
    על הווה ועל עתיד
    היית איתנו לתמיד
    אחי גלעד שליט..”

  5. #4
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -שיר- צפיה בהודעה
    קצין או נגד..

    עוד חודש תיהיה לך תשובה באתר עולים על מדים...אבל לא במספרר,
    יהיה כתוב אם אתה כשיר לחיר או לא
    אני לא יודע,כתבתי איזה מדים היו לו בתקווה שאתם תדעו על מי אני מדבר..

    חיר?


  6. #5

    ברירת מחדל

    חיל רגלים - יחידות השדה למיניהן.

    לדעתי אם עברת את כל המבחנים מבלי שזיהית איזה שהוא כישלון, ככל הנראה יש לך 97
    בברכה,
    אלון מיכאלי
    א.ש.ס בניית אתרים

  7. #6
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סעמק,לא רוצה חיר..אני רוצה קורס טייס :\


  8. #7
    משתמש מתחיל האוואטר של The PriNce
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    הודעות
    201
    לייקים
    0
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    great offensive start in good defence
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Michael. צפיה בהודעה
    סעמק,לא רוצה חיר..אני רוצה קורס טייס :\
    תקווה שאת מתאים לצוות חיל האוויר, אם תהיה מתאים הם יזמנו אותך למיונים לחיל האוויר (קורס טייס)

    בברכה,

    The PriNce

  9. #8
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שיר
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    34
    הודעות
    50
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תננו חיוווך , הקולהה טובהה =)
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אם כתוב לך-כשיר לשירות בטחון וכשיר לשירות חיר זה אומר שהפרופיל שלך 97,שזה אומר קרבי לרוב..
    אם הבנתי נכון על איזה מדים אתה מתכוון זה אומר מדי קבע-וקבע יכול להיות קצין או נגד..
    ”אתה עכשיו במקום מסתור
    מחכים כבר שתחזור
    שוב אלינו במהרה
    שוב אלינו חזרה
    לו העם היה מחליט
    על הווה ועל עתיד
    היית איתנו לתמיד
    אחי גלעד שליט..”

  10. #9
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן נזכרתי בדרגה שלו והוא היה סמל כלשהו ומישהו אמר לי שהוא קבע..
    אז מה בעצם הוא רצה ממני? :\


  11. #10

    ברירת מחדל

    לא נראה לי שיש לזה משמעות מיוחדת.

    בכל מקרה, במידה והפרופיל שלך 97, אתה מתאים גם לטיס מן הסתם. השאלה אם שאר הנתונים שלך יספיקו.
    בברכה,
    אלון מיכאלי
    א.ש.ס בניית אתרים

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של S.P.Q.R
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    32
    הודעות
    5,816
    לייקים
    990
    נקודות
    405
    פוסטים בבלוג
    4
    משפט מחץ
    אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא קשור לנושא אבל....

    צריך ללמוד פיזיקה בתיכון כדיי להתקבל לקורס טיס? כי חברים שלי עברו מביולוגיה לפיזיקה ישר כששמעו שזה ככה. ואני כזה WTF, לא אפשרי. אח שלי עשה קורס טיס והוא בירר לי והוא אמר שלא צריך, אבל בכל זאת אני שואל פה.

    וסליחה אם זה לא קשור פשוט לא רציתי לפתוח נושא חדש רק בשביל שאלה כזאת קטנה.


    One Shot - One Kill


  13. #12
    משתמש משקיע האוואטר של avior011
    שם פרטי
    אביאור
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    32
    הודעות
    2,176
    לייקים
    76
    נקודות
    136
    משפט מחץ
    1+1=11 ^*^
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא צריך פזיקה... זה לא סיפור להתקבל לקורס טייס זה סיפור לעבור אותו.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:35.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,963 | הודעות: 8,213,556 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect