היום הייתי ועבר די מהר.
בכל מקרה,בזמן שחיכיתי להכנס לראיון אישי בא איזה חייל עם מדים ירוקים כחולים[קצין לא?] ולקח אותי לעשות בדיקת שתן,בדיקת ראייה ובדיקות רפואיות בלי שום התראה.
יש לזה הסבר כלשהו? :\
אה והרופאה אמרה שאני בריא,משמע קיבלתי פרופיל 97?
היום הייתי ועבר די מהר.
בכל מקרה,בזמן שחיכיתי להכנס לראיון אישי בא איזה חייל עם מדים ירוקים כחולים[קצין לא?] ולקח אותי לעשות בדיקת שתן,בדיקת ראייה ובדיקות רפואיות בלי שום התראה.
יש לזה הסבר כלשהו? :\
אה והרופאה אמרה שאני בריא,משמע קיבלתי פרופיל 97?
|
|
קצין או נגד..
עוד חודש תיהיה לך תשובה באתר עולים על מדים...אבל לא במספרר,
יהיה כתוב אם אתה כשיר לחיר או לא
”אתה עכשיו במקום מסתור
מחכים כבר שתחזור
שוב אלינו במהרה
שוב אלינו חזרה
לו העם היה מחליט
על הווה ועל עתיד
היית איתנו לתמיד
אחי גלעד שליט..”
חיל רגלים - יחידות השדה למיניהן.
לדעתי אם עברת את כל המבחנים מבלי שזיהית איזה שהוא כישלון, ככל הנראה יש לך 97
סעמק,לא רוצה חיר..אני רוצה קורס טייס :\
אם כתוב לך-כשיר לשירות בטחון וכשיר לשירות חיר זה אומר שהפרופיל שלך 97,שזה אומר קרבי לרוב..
אם הבנתי נכון על איזה מדים אתה מתכוון זה אומר מדי קבע-וקבע יכול להיות קצין או נגד..
”אתה עכשיו במקום מסתור
מחכים כבר שתחזור
שוב אלינו במהרה
שוב אלינו חזרה
לו העם היה מחליט
על הווה ועל עתיד
היית איתנו לתמיד
אחי גלעד שליט..”
כן נזכרתי בדרגה שלו והוא היה סמל כלשהו ומישהו אמר לי שהוא קבע..
אז מה בעצם הוא רצה ממני? :\
לא נראה לי שיש לזה משמעות מיוחדת.
בכל מקרה, במידה והפרופיל שלך 97, אתה מתאים גם לטיס מן הסתם. השאלה אם שאר הנתונים שלך יספיקו.
לא קשור לנושא אבל....
צריך ללמוד פיזיקה בתיכון כדיי להתקבל לקורס טיס? כי חברים שלי עברו מביולוגיה לפיזיקה ישר כששמעו שזה ככה. ואני כזה WTF, לא אפשרי. אח שלי עשה קורס טיס והוא בירר לי והוא אמר שלא צריך, אבל בכל זאת אני שואל פה.
וסליחה אם זה לא קשור פשוט לא רציתי לפתוח נושא חדש רק בשביל שאלה כזאת קטנה.
One Shot - One Kill
לא צריך פזיקה... זה לא סיפור להתקבל לקורס טייס זה סיפור לעבור אותו.