...................
...................
נערך לאחרונה על ידי Cutey; 10-04-2013 בשעה 23:01.
*-תמי-*
|
|
נראית מעולה![]()
איזה כוסית !
תגידי לי תגידי מה ממני את רוצה רוצה אלייך שוב ילדה ויש לי בשביל מה נכון שלא הייתי לך הגבר שכבש חכי לי את עוד רגע קט הלב שלי חלש....
נראת פ33ה
תמשיכי להראות טוב![]()
כןןן כןןן תמי זה טוב תמי זה טוב.. 3:
נראית מעולה תמונות ממש יפות.
גם באטרף יש לך משתמש ?
D: זה נחמד דווקא ;]
נראת מעולהההה !!
תודה(:
חחח:$
טנקיו(:
חחחח תםתם ישלך חברה שתוק
(:
תודהD:
טנקיו(:
צודק...(:
חחחחח:$ שוש תודה
טנקיו
חחחחחחח
חחחחחחחחח צודקים צודקים
*-תמי-*