היום התפתחתי רמה 30 מיקודם אז הלכתי למפלצות חזקות לרמה 35 ניראה לי והם מעלים לי מלא אחוזים אז קיצר אני רמה עכשיו 31 ואני מוריד 1444 אם הפטיש הזה זה טוב ? אם המכורר אני מוריד 200 ואם המסמרים אני מוריד לפעמים 500-800 זה טוב ? השחקן שלי לא הרוס ? אגב בפטיש יש לי האעלתי 6 ...
אוקיי תודה רבה![]()









