טנקיו3>
תודה
תודהה(:
תודה3:
חחחח איך אתה יודע מה אני?
חחחחחחח את יודעת מזה ספטום בכלל? חח מה שיש לי זה סייד...ותודה?
תודה(:
טנקיו
תודה
תודה(:
טנקיו3>
תודה
חחח תודהXD
טנקיו3>
תודה
תודהה(:
תודה3:
חחחח איך אתה יודע מה אני?
חחחחחחח את יודעת מזה ספטום בכלל? חח מה שיש לי זה סייד...ותודה?
תודה(:
טנקיו
תודה
תודה(:
טנקיו3>
תודה
חחח תודהXD
*-תמי-*
|
|
נראת אחלה![]()
אני מוכן לשים את כל הכסף שבעולם שאם אתם תראו אותה במציאות אתם אפילו לא תעיזו לשאול אותה מה השעה אז אל תנצלו את האינטרנט בשביל להגיד ''איזה כוסית'' ''מה הייתי עושה לך'' או לא יודע מה,קצת כבוד לבנות לא משנה אם באינטרנט או לא
ולנושא:תמונה יפה תמשיכי להשקיע בפורום זה אחלה פורום:-)
את מדהימה!![]()
תמונות יפות מאמי
נראת פצצה [=
בדרך כלל אני לא אוהב להגיב פה,
אבל מה לעשות,
בחורה מדהימה![]()
אני טוען ששנינו אתאיסטים, אני רק מאמין באל אחד פחות ממך.
כשתבין מדוע אתה מבטל את כל שאר האלים האפשרים, תבין מדוע אני מבטל את שלך.
סטפן רוברטס
And Man Created God In His Own Image
Come Out
אה הנה תמי
נראית מעולה![]()
השם ישמרנו ממחלות מין.....
איזה פצצה 3>![]()