דיי שכחתי לפתוח אשכול
אז הנה עכשיו, אני חדש פה... ומקווה להנות
מקווה להגיע גם בזריז ל150 הודעות בכדי שאוכל לעשות מסחר בנקודות :]
דרך אגב, למה אין פרוייקטים, אתגרים, משהו?![]()
משעמם לי![]()
דיי שכחתי לפתוח אשכול
אז הנה עכשיו, אני חדש פה... ומקווה להנות
מקווה להגיע גם בזריז ל150 הודעות בכדי שאוכל לעשות מסחר בנקודות :]
דרך אגב, למה אין פרוייקטים, אתגרים, משהו?![]()
משעמם לי![]()
נערך לאחרונה על ידי AtlaNTiS; 25-02-2011 בשעה 23:33.
|
|
יש ויש .. יש ויש ..
פרוייקטים לא גלויים לעינך לרוב
ואתגרים תוכל למצוא בתת פורום של דיבורים "אתגרי אטרף"
שמה יש ריכוז ...
ומסחר בנק' ..
הממ מה יש לך למכור ומה יש לך לקנות ?
ו ..
תהנה תשקיע תעלה לניהול תרד מניהול ותעוף ותחזור להיות ראשי
![]()
ברוך הבא גבר![]()
חחחחחח תודה לכולם
את הכותרת תיקנתי,
יש לי למכור אגרון 2006 למרות שלהרבה פה יש חחחח אבל גם עוד כמה דברים כמו כסף בפוקר, נק' ביניב וכל השטויות האלה :}
ותודה, אני אציץ בתת פורום אתגרים פה =]
דרך אגב, שבת שלום ולילה טוב לכולם![]()
ברוך הבא כפרה.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
ברוך הבא, תשתלב ותהנה!![]()
תודה רבה :]
נשמתי הצולעת
![]()