כן כן,אני כבר 1068 ימים בפורום או 3 שנים !
איך אני זוכר בהתחלה שנרשמתי לפה הפורום היה כמעט ריק עוד היה תקטע שלשבור תשיא של ה1000!
ותראו לאן היגע הפורום(מקום 2 בקהילות פורום ישראל)
אז בקיצור תמזלטו
כן כן,אני כבר 1068 ימים בפורום או 3 שנים !
איך אני זוכר בהתחלה שנרשמתי לפה הפורום היה כמעט ריק עוד היה תקטע שלשבור תשיא של ה1000!
ותראו לאן היגע הפורום(מקום 2 בקהילות פורום ישראל)
אז בקיצור תמזלטו
|
|
וואלה ? חח מזל טוב.
אני הצטרפתי היום... שמעתי על הקהילה הרבה אבל אף פעם לא באמת נכנסתי לראות על מה מדברים...
מזל טוב אחי:] אז אתה וותיק:]
טוב שלא הגזמת 1K היה שיא.. חח מזל טוב.
בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.
מזל טוב![]()
מזל טוב אחי![]()
מזל טוב
יפה יפה .. אני גם וותיק אני אפילו לא זוכר כמה זמן אני פה
חחח נירשמתי חודש לפנייךP:
נערך לאחרונה על ידי שלומי.; 28-03-2011 בשעה 12:19.