קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. צריכה עזרה..
    על ידי shiran בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 08-04-2011, 14:14
  2. חייב עזרה מחירים לכרטיס מסך
    על ידי Orhan בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 20:02
  3. צריך דחוף עזרה !
    על ידי Just Black בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 08:04
  4. [עזרה] Outpost.
    על ידי Jacoby בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 17:15
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

עזרה| טבח

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    35
    הודעות
    22
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל עזרה| טבח

    הבנתי שטבחים עושים שבוע שבוע, ובחיל הים בחיפה 5 ימים בבסיס 9 בבית. יש אפשרות לעבור מחיל האוויר ולהיות טבח בחיל הים העניין הוא שאני חייב לעבוד בשביל לעזור בית המצב הכלכלי לא טוב והצבא פשוט לא נותן לי אז אין לי ברירה אלא לעבור תפקיד שנמצאים בו הרבה זמן בבית כי אני חוזר כל יום ב6 וחצי הביתה. יש לציין שאני עתודאי ואני יכול לפסול מקצוע והתפקיד שלי לא משהו היציאות לא טובות ואני משרת רחוק
    מי שמבין ויכול לעזור תודה רבה לעוזרים!!!!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    לא הבנתי את הבעיה שלך בכלל.. אתה כבר נמצא בתפקיד טבח?
    רוצה לעבור בסיסים? לא הבנתי איפה נכנס הקטע לפסול מקצוע.
    אתה עתודאי למדת מקצוע ועכשיו אתה משרת עם המקצוע הזה? אם כן.
    ואתה מעוניין לעבור תפקיד עכב בעיות הת"ש שיש לך ( שאני מקווה שהם אמיתיות ) אז זאת לא אמורה לעבור בעיה.
    שיהיה בהצלחה .!! אם אתה צריך משהו תשאל =]

  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    22
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לעבור מחייל האוויר לחיל הים כמעט בלתי אפשרי
    אלא אם כן יש לך קומבינות כלשהן (?)

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    לא הבנתי מה אתה שואל אם אפשר לעבור מחיל אוויר לחיל הים? זה אפשרי אבל למה שזה יקרה
    לא הבנתי מה אתה רוצה מהפורום אנחנו לא משקית תש עדיין ולא יכולים לפסול לך מקצוע
    ובהרבה מקומות טבח עושה 9-5 סגור לא רק בחיל הים



  6. #5
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    35
    הודעות
    22
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי entire צפיה בהודעה
    לא הבנתי את הבעיה שלך בכלל.. אתה כבר נמצא בתפקיד טבח?
    רוצה לעבור בסיסים? לא הבנתי איפה נכנס הקטע לפסול מקצוע.
    אתה עתודאי למדת מקצוע ועכשיו אתה משרת עם המקצוע הזה? אם כן.
    ואתה מעוניין לעבור תפקיד עכב בעיות הת"ש שיש לך ( שאני מקווה שהם אמיתיות ) אז זאת לא אמורה לעבור בעיה.
    שיהיה בהצלחה .!! אם אתה צריך משהו תשאל =]
    אני עתודאי אני בחיל האויר חרא תפקיד אין לי כוח לחכות עם זה אני רוצה כבר להוציא טופס 55 ולעבור עדיף חיל הים טבח או קריה יומיות אבל בצורה כזו שאני יוכל לעבוד. ולמה בלתי אפשרי לעבור?! הכל אפשרי

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YOSI_B צפיה בהודעה
    אני עתודאי אני בחיל האויר חרא תפקיד אין לי כוח לחכות עם זה אני רוצה כבר להוציא טופס 55 ולעבור עדיף חיל הים טבח או קריה יומיות אבל בצורה כזו שאני יוכל לעבוד. ולמה בלתי אפשרי לעבור?! הכל אפשרי
    על מה אתה פוסל מקצוע ואם אתה עתודאי אתה בטח חתום לשנה קבע לא?



  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    איך אתה עתודאי ואתה בתפקיד טבח ?
    אתה אמור להיות בתפקיד שאותו למדת (לוגיסטיקה, אלקטרוניקה וכו').

    אתה טבח שעושה 5 9 יומיות ?
    תגיד תודה ! רוב הטבחים נזרקים לגדודים ועושים 5 9 סגור או שבוע שבוע.

    ואף אחד פה לא יכול לעזור לך אם הצבא לא עזר לך, אין פה איזו משקית ת"ש שתעזור לך.
    מה שכן, יכולים לצוץ פה אנשים שיגידו לך לערוק ... בקיצור אחי תספק במה שיש לך.

    ד"א -
    אם אתה טבח זאת אומרת שאתה שייך לחיל הלוגיסטיקה ועברת קורס בבה"ד 6, טופס 55 אולי יוכל לעזור לך כי אחרי
    הכל אתה לא באמת שייך לחיל האוויר.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    35
    הודעות
    22
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא הבנתם! אני לא טבח! אני נמצא בבסיס חצור של חיל האוויר אני באחזקת רכב עושה יומיות חוזר הביתה כל יום ב6 וחצי שעה וחצי נסיעה!
    אני רוצה לעבור לתפקיד אחר וטבח זה תפקיד טוב

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי YOSI_B צפיה בהודעה
    לא הבנתם! אני לא טבח! אני נמצא בבסיס חצור של חיל האוויר אני באחזקת רכב עושה יומיות חוזר הביתה כל יום ב6 וחצי שעה וחצי נסיעה!
    אני רוצה לעבור לתפקיד אחר וטבח זה תפקיד טוב
    אז בשביל מה פתחת את הנושא הזה לא הבנתי?



  11. #10
    משתמש מתחיל האוואטר של krazex
    שם פרטי
    רועי
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    הודעות
    283
    לייקים
    6
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    כל הכבוד לצה''ל - משתמטים לעזה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי clicker צפיה בהודעה
    ד"א -
    אם אתה טבח זאת אומרת שאתה שייך לחיל הלוגיסטיקה ועברת קורס בבה"ד 6, טופס 55 אולי יוכל לעזור לך כי אחרי
    הכל אתה לא באמת שייך לחיל האוויר.
    בחיל האוויר, כולם שייכים לחיל האוויר, אין שלוחות של חיל התקשוב או לוגיסטיקה וכאלה. בגלל זה חיל האוויר הוא החיל הכי גדול בצה"ל..

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי krazex צפיה בהודעה
    בחיל האוויר, כולם שייכים לחיל האוויר, אין שלוחות של חיל התקשוב או לוגיסטיקה וכאלה. בגלל זה חיל האוויר הוא החיל הכי גדול בצה"ל..
    אתה בטוח ? יש לי חבר שסיים קורס בחיל חימוש ונשלח לחיל האוויר אומנם הוא קבל את המדים שלהם והכל אבל מחשב הוא שייך
    לחיל החימוש ולא האוויר.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  13. #12
    משתמש מתחיל האוואטר של krazex
    שם פרטי
    רועי
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    הודעות
    283
    לייקים
    6
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    כל הכבוד לצה''ל - משתמטים לעזה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם הוא קיבל את ההצבה בחיל האוויר, הוא עבר לחיל האוויר.

    זה כמו שאני שייך לחיל האוויר, למרות שהתפקיד שלי לא ממש "חיל האווירי"

  14. #13
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    35
    הודעות
    22
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash צפיה בהודעה
    אז בשביל מה פתחת את הנושא הזה לא הבנתי?
    אולי בשביל להתייעץ עם אנשים מה כדאי??

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect