קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שאלה - מאיזה גיל זה כבר נוער?
    על ידי Smirnoff בפורום כדורגל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-02-2006, 23:01
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-10-2005, 17:03
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 22-09-2005, 20:14
  4. על תנועת נוער
    על ידי Dj D-Z בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-09-2005, 08:18
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 20

קנביס ובני נוער: פרנויות ופגיעה במוח

  1. #1
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל קנביס ובני נוער: פרנויות ופגיעה במוח

    http://news.walla.co.il/?w=/5059/1854828
    כול התומכי לגליזציה מה דעתכם על זה?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    "כי שימוש בקנביס הוא אחד הגורמים העיקריים לאשפוז בני נוער במוסדות גמילה"

    נו בוודאי הרי המדינה מחיבת בני נוער ללכת למוסד גמילה
    אה סליחה היא לא מחייבת , היא רק אומרת שבמידה וילכו ימחקו העיברות בתיק האישי

  4. #3

    ברירת מחדל

    אם היתה לגליזציה המדינה המטומטמת שלנו לא היתה צריכה להכריח אף אחד ללכת למוסד גמילה כי פשוט לא היה צורך לעשות זאת.
    אנשים צריכים פה מוסדות גמילה ממריחואנה לא בגלל שהם מעשנים מריחואנה אלא בגלל המריחואנה שהם מעשנים. לא חוקים ולא מבוקרת שבאה אלינו בהברחות מהערבים ומארגוני טרור(לא נכנס לזה עכשיו).
    אנחנו מעשנים מריחואנה עם תוספות של חומרים נרקוטים כמו אדולן ועוד הרבה הרבה זבל. הערבים רוצים שנתמכר.
    לגליזציה חוץ מזה שהיתה מפסיקה הרבה מאוד מאוד הכנסות למדינות השכנות שלנו גם היתה עוזרת למדינה במצב הכלכלי שלה.

    עכשיו בוא תדבר על בעיות שקיימות ולא על בעיות שלא קיימות(הקנאביס שממילא לא חוקי בארץ)
    תעשה קצת שיעורי בית ותבדוק כמה מקרי מוות נגרמו ונרשמו בשנה עקב שימוש בקנאביס(0) וכמה עקב סיגריות (הסם החוקי הכי מסוכן כיום) וכמה עקב אלכוהול (שגם הוא פי 70 מליארד בערך יותר מסוכן מקנאביס) אתה בטח תהיה מופתע מהתוצאות..

  5. #4
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoldStar צפיה בהודעה
    אם היתה לגליזציה המדינה המטומטמת שלנו לא היתה צריכה להכריח אף אחד ללכת למוסד גמילה כי פשוט לא היה צורך לעשות זאת.
    אנשים צריכים פה מוסדות גמילה ממריחואנה לא בגלל שהם מעשנים מריחואנה אלא בגלל המריחואנה שהם מעשנים. לא חוקים ולא מבוקרת שבאה אלינו בהברחות מהערבים ומארגוני טרור(לא נכנס לזה עכשיו).
    אנחנו מעשנים מריחואנה עם תוספות של חומרים נרקוטים כמו אדולן ועוד הרבה הרבה זבל. הערבים רוצים שנתמכר.
    לגליזציה חוץ מזה שהיתה מפסיקה הרבה מאוד מאוד הכנסות למדינות השכנות שלנו גם היתה עוזרת למדינה במצב הכלכלי שלה.

    עכשיו בוא תדבר על בעיות שקיימות ולא על בעיות שלא קיימות(הקנאביס שממילא לא חוקי בארץ)
    תעשה קצת שיעורי בית ותבדוק כמה מקרי מוות נגרמו ונרשמו בשנה עקב שימוש בקנאביס(0) וכמה עקב סיגריות (הסם החוקי הכי מסוכן כיום) וכמה עקב אלכוהול (שגם הוא פי 70 מליארד בערך יותר מסוכן מקנאביס) אתה בטח תהיה מופתע מהתוצאות..
    עזוב את החרא שבקנביס
    גמילה מקנביס היא נטו כי המדינה שולחת לשם

  6. #5

    ברירת מחדל

    אני יודע את אחי שלחו בעבר למלקישוע בגלל שהוא עישן קנאביס
    מוסד גמילה לנרקומנים לחומר שולחים ילד שיעשן ג'ויינט
    מערכת משפט חולנית

  7. #6
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoldStar צפיה בהודעה
    אני יודע את אחי שלחו בעבר למלקישוע בגלל שהוא עישן קנאביס
    מוסד גמילה לנרקומנים לחומר שולחים ילד שיעשן ג'ויינט
    מערכת משפט חולנית
    חחח גם את חבר שלי בול לאותו מקום (למרות שזה בתכלס לא מצחיק בכלל)

  8. #7

    ברירת מחדל

    עדיף בית סוהר מאשר מלקישוע.. זה אשכרה מוסד גמילה לנרקומנים מהתחנה מרכזית בת"א נמצאים שם...
    ושמים איתם באותו מקום אנשים עובדים עם משכורת לא גונבים לא עבריינים לא כלום רק יושבים בערב מעשנים ג'וינט.. זה מאוד לא מצחיק.. חבל שהתקשורת לא עפה על זה

  9. #8
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoldStar צפיה בהודעה
    עדיף בית סוהר מאשר מלקישוע.. זה אשכרה מוסד גמילה לנרקומנים מהתחנה מרכזית בת"א נמצאים שם...
    ושמים איתם באותו מקום אנשים עובדים עם משכורת לא גונבים לא עבריינים לא כלום רק יושבים בערב מעשנים ג'וינט.. זה מאוד לא מצחיק.. חבל שהתקשורת לא עפה על זה
    חחחחח מדינה מפגרת אחושרמוטה

  10. #9
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי avatar123 צפיה בהודעה
    חחחחח מדינה מפגרת אחושרמוטה
    רגע לא הבנתי אתה תומך או נגד?

  11. #10
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי subwave צפיה בהודעה
    רגע לא הבנתי אתה תומך או נגד?
    ברור שתומך
    עזוב החומר החרא שאתם מדברים עליו
    צריך לדעת גם להשתמש אם בנאדם מעשן לך את זה כמו סיגריה ודופק 20 שאכטות בטח שהראש שלו יידפק

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoldStar צפיה בהודעה
    אם היתה לגליזציה המדינה המטומטמת שלנו לא היתה צריכה להכריח אף אחד ללכת למוסד גמילה כי פשוט לא היה צורך לעשות זאת.
    אנשים צריכים פה מוסדות גמילה ממריחואנה לא בגלל שהם מעשנים מריחואנה אלא בגלל המריחואנה שהם מעשנים. לא חוקים ולא מבוקרת שבאה אלינו בהברחות מהערבים ומארגוני טרור(לא נכנס לזה עכשיו).
    אנחנו מעשנים מריחואנה עם תוספות של חומרים נרקוטים כמו אדולן ועוד הרבה הרבה זבל. הערבים רוצים שנתמכר.
    לגליזציה חוץ מזה שהיתה מפסיקה הרבה מאוד מאוד הכנסות למדינות השכנות שלנו גם היתה עוזרת למדינה במצב הכלכלי שלה.

    עכשיו בוא תדבר על בעיות שקיימות ולא על בעיות שלא קיימות(הקנאביס שממילא לא חוקי בארץ)
    תעשה קצת שיעורי בית ותבדוק כמה מקרי מוות נגרמו ונרשמו בשנה עקב שימוש בקנאביס(0) וכמה עקב סיגריות (הסם החוקי הכי מסוכן כיום) וכמה עקב אלכוהול (שגם הוא פי 70 מליארד בערך יותר מסוכן מקנאביס) אתה בטח תהיה מופתע מהתוצאות..
    אייייי סוף סוף תשובה לעיניין.

    ברוך שובך !
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  13. #12
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    All Ya Nigger'Z Die
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    96
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפני כמה ימים עישנתי חשיש...
    ואני בן 13~~~!!
    בקיצור התחלתי להיות בסטלה רצינית אבל לא אהבתי בכלל!
    הרגשתי מפוחד לגמרי כל שניה שמעתי דפיקות בדלתתת התחלתי לפחד רצח אמרתי לעצמי "באלי לחזור לאיך שהייתי חאלססססססססססס כבר"
    לא ממליץ....



  14. #13
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי iLiam צפיה בהודעה
    לפני כמה ימים עישנתי חשיש...
    ואני בן 13~~~!!
    בקיצור התחלתי להיות בסטלה רצינית אבל לא אהבתי בכלל!
    הרגשתי מפוחד לגמרי כל שניה שמעתי דפיקות בדלתתת התחלתי לפחד רצח אמרתי לעצמי "באלי לחזור לאיך שהייתי חאלססססססססססס כבר"
    לא ממליץ....
    חחחח אם אתה רציני אתה דפוק
    13 אתה עוד תינוק בשביל הדברים האלה

  15. #14
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    All Ya Nigger'Z Die
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    96
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי avatar123 צפיה בהודעה
    חחחח אם אתה רציני אתה דפוק
    13 אתה עוד תינוק בשביל הדברים האלה
    ציטוט נכתב במקור על ידי subwave צפיה בהודעה
    ...
    למה אתם מזלזלים??
    אני בן 13 יש בעיה?? כאילו מה?

    הדור של היום חרא...
    ואני מתעניין בג'וינטים וחשיש....
    אבל לא לגיל הזה כמובן
    רק רציתי לנסות
    ואני מצטער על זה..
    שלא נדבר שהייתי רעב כמו לא יודע מה וחרמן רצח חחח



  16. #15
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי iLiam צפיה בהודעה
    למה אתם מזלזלים??
    אני בן 13 יש בעיה?? כאילו מה?

    הדור של היום חרא...
    ואני מתעניין בג'וינטים וחשיש....
    אבל לא לגיל הזה כמובן
    רק רציתי לנסות
    ואני מצטער על זה..
    שלא נדבר שהייתי רעב כמו לא יודע מה וחרמן רצח חחח
    אני לא מזלזל בגיל אני מזלזל בתרגיל
    ולמה הדור של היום חרא בדיוק?

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:20.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,543 | הודעות: 8,215,137 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect