|
|
רטלין זה בן זונה לילדים... סתם חחח
שמע אני מכיר הרבה שמעשנים מהשנים האלו של החיים שלהם והם לא היו מתוסבכים כמוך אבל לא משנה... עדיף לך לא להתחיל עם זה בגיל הזה זה יכול לגרום לנזק ובכלל תכוון את החיים שלך ללימודים ולדברים שעושים בגיל 13 ולא לזה...
איך לעזאזל ילדים בגיל זה משיגים את זה...
תקרא קצת ואז תדבר. רטלין מכיל מתילפנידאט וקוקאין ואת ההשפעות אתה מוזמן לקרוא פה:http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A8%...9C%D7%99%D7%9F
הנזק של מריחואנה הוא קרוב לאפס (תלוי בדרך ספיגת הסם למחזור הדם). ואם קראת את הקישור הוא בדיוק ההפך מכל החסרונות של הרטלין, ותמיד עדיף טבעי על סינטטי.
אני לא משוחד כי לא ניסיתי אף אחד מהם אבל חברים שלי כן ואני רואה הבדלים מאוד משמעותיים בין משתמשי מריחואנה (לא קבועים) למשתמשי רטלין לטובת המריחואנה.