תשמעו אני יספר לכם קצת סיפור קצר, את הנרגילה הסורית הראשונה שלי קניתי באום כולתום לפני איזה שנה, ואחרי המלצות של כולם פה על טבק לימונענע, אמרתי אני חייב לקנות, ואם כולם אוהבים, אז בטח גם אני יאהב, קניתי חצי קילו. מה אני יגיד לכם, הדבר הכי מגעיל שטעמתי, כזה גועל נפש של טבק לא ראיתי.
בקטנה כפרה מטעויות לומדים, עכשיו אנחנו עם אבטיח במשקל, בן זונה אבל וואלה, באלי משהו יותר, פשוט יותר, יותר טעם, יותר חזק, יותר ריח.. יותר !
תנו איזה המלצות, אבל וואלה כל האלה שאהבו את הלימונענע, נראה לי אני ואתם לא באותו ראש.



ציטוט ההודעה


