יוצא לי הפילטר רופף כזה אולי כי הפילטר סלים?
יוצא לי הפילטר רופף כזה אולי כי הפילטר סלים?
|
|
זה קשור לאיך אתה מהדק את הנייר סביב הפילטר, זה לא קשור אם הוא סלים או לא.
אני אישית מלפף חתיכה קטנה של סלוטייפ סביב הפילטר אחרי הגלגול, אבל מאוד הדוק, ככה שלא יצא.
RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר
סלוטייפ? חח רק בריאות אתם והשיטות שלכם קנה מכונת גלגול אל תסתבך מותק אני רק עם מכונה
עבור לקנויות... מגולגלות זה חמוד בהתחלה אבל נמאס מהר מאוד (ולא משנה מה אומרים לך, זה לא יותר זול מסיגריות קנויות)
דווקא זה כן אבל מאיפה וכמה עולה מכונת גלגול
דווקא לא
דראם- 50 שקל (50 גרם מספיק ל50 סיגריות)
פילטרים- 10 שקל (100 פילטרים)
ניירות- 5 שקל (50 ניירות)
אוקי עכשיו בא נכין 100 סיגריות: 2 דראם+1 פילטרים+2 ניירות=120 שקל. מה שיוצא 24 שקל לחפיסה (20 סיגריות). ואפילו אם תמצא דראם ב45 שקל ותמיר את הפילטרים בפילטרים של קרטון, זה עדיין יצא 20+ שקל לחפיסה. לא משתלם ולא נעליים.