קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. |בעיה|FlashGet (Jet`s)
    על ידי OmeR בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 13:56
  2. [בעיה] זקוק בדחיפות לדרייבר של הארד דיסק
    על ידי Friend בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 11:33
  3. בעיה חמורה במחשב! הוא נתקע לגמרי אחרי כמה זמן
    על ידי nadavos בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 20:32
  4. בעיה באימיול שקשורה גם למחשב
    על ידי Ch3MiCaL בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 17:31
  5. יש לי בעיה כנסו..
    על ידי EviL BunnY בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 16:29
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

בעיה בגלגול

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שמעון
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    32
    הודעות
    82
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל בעיה בגלגול

    יוצא לי הפילטר רופף כזה אולי כי הפילטר סלים?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה קשור לאיך אתה מהדק את הנייר סביב הפילטר, זה לא קשור אם הוא סלים או לא.
    אני אישית מלפף חתיכה קטנה של סלוטייפ סביב הפילטר אחרי הגלגול, אבל מאוד הדוק, ככה שלא יצא.
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  4. #3
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    דן
    תאריך הצטרפות
    03/2011
    הודעות
    149
    לייקים
    4
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סלוטייפ? חח רק בריאות אתם והשיטות שלכם קנה מכונת גלגול אל תסתבך מותק אני רק עם מכונה

  5. #4

    ברירת מחדל

    עבור לקנויות... מגולגלות זה חמוד בהתחלה אבל נמאס מהר מאוד (ולא משנה מה אומרים לך, זה לא יותר זול מסיגריות קנויות)

  6. #5
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שמעון
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    32
    הודעות
    82
    לייקים
    4
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דווקא זה כן אבל מאיפה וכמה עולה מכונת גלגול

  7. #6

    ברירת מחדל

    דווקא לא
    דראם- 50 שקל (50 גרם מספיק ל50 סיגריות)
    פילטרים- 10 שקל (100 פילטרים)
    ניירות- 5 שקל (50 ניירות)
    אוקי עכשיו בא נכין 100 סיגריות: 2 דראם+1 פילטרים+2 ניירות=120 שקל. מה שיוצא 24 שקל לחפיסה (20 סיגריות). ואפילו אם תמצא דראם ב45 שקל ותמיר את הפילטרים בפילטרים של קרטון, זה עדיין יצא 20+ שקל לחפיסה. לא משתלם ולא נעליים.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 13:44.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,472 | הודעות: 8,215,066 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect