דיווח: וירטוס בולוניה ובראיינט הגיעו לסיכום עקרונימקורב למגעים בין הצדדים חשף: הסופרסטאר של הלייקרס ירוויח 3 מיליון דולר ב-40 הימים הראשונים שלו בקבוצה האיטלקית. העסקה עדיין לא נחתמה
קרדיט לאתר http://www.one.co.il/Article/187870.html
מה אתם חושבים?האם זה היה החלטה נכונה לקובי בראיינט?![]()




ציטוט ההודעה


