אם אני רוצה להיות טייס בצבא אבל לא קיבלתי זימון לקורס טייס וגם כבר נקבע לי תאריך גיוס
אני יכול לבקש מצהל ללכת לעשות את המבחנים להתעקש או משהו?
אם אני רוצה להיות טייס בצבא אבל לא קיבלתי זימון לקורס טייס וגם כבר נקבע לי תאריך גיוס
אני יכול לבקש מצהל ללכת לעשות את המבחנים להתעקש או משהו?
|
|
אכן כן.אני רק לא יודע איך זה ממש עובד :\
אני מרים אליהם טלפון עכשיו נראה מה יהיה
עריכה: לא פעילים עד יום ראשון .... זה המספר שלהם נכון? 03-738-8888
נערך לאחרונה על ידי anibeatrafhh; 18-10-2011 בשעה 17:41.
מה הקב"א שלך
One Shot - One Kill
הקב"א זה 51