קיבלתי גולני ואני לא רוצה אני רוצה גובניק לא מתאים לי קרבי בכלל מה עושים?
הרבה אומרים לא להתפנה מהבאקום זה נכון? ככה כדי לעשות?
קיבלתי גולני ואני לא רוצה אני רוצה גובניק לא מתאים לי קרבי בכלל מה עושים?
הרבה אומרים לא להתפנה מהבאקום זה נכון? ככה כדי לעשות?
|
|
להתפנות*
מהבקו"ם*
כדאי*
תשמע, אם אתה כל כך נעול על ג'ובניק בלי לדעת בכלל מה למה ואיך, אתה יכול לעשות בעיות...
אבל תצפה לשבת בכלא לכמה זמן על זה.
חחח טוב
מה הכוונה בלעשות בעיות וכמה זמן בערך נשב בכלא?
תתקשר ללשכת גיוס וכאלה.. שאמא שלך תדבר איתם אם צריך
תבקש קבן עוד לפני הגיוס ותגיד לו שאתה רוצה תפקיד של 5/9 וכאלה ואתה לא מוכן להיות קרבי ובלה בלה
סבבה תודה אחי נעשה את זה רק שיענו כבר .......
רק שאלה מה זה 5/9?
5 ימים בבסיס 9 ימים בבית.
בדרך כלל זה מלווה ביומיות.
אבל רק המקומבנים מהג'ובניקים הולכים לזה.
לא יכול להגיד לך בדיוק...תלוי בקצין שישפוט אותך.
אני מאמין גג חודש.
ולעשות בעיות זה לא להתפנות.
תלחץ על ג'וב מהתחלה, תגיד שאתה לא מוכן להיות בקרבי.
מאה אחוז תודה אחי
יש למישהו הצעות מה להגיד להם בטלפון כשישאלו אותי למה אני לא רוצה קרבי ?
(אני לא רוצה קרבי כי אני לא רוצה לעשות שמירות 3 שנים עדיף כבר להיות ג'ובניק אבל אי אפשר להגיד להם דבר כזה אז צריך משהו טוב)
נערך לאחרונה על ידי anibeatrafhh; 23-10-2011 בשעה 16:51.
פשוט תגיד להם שגולני זו חטיבה עם ביקוש עצום ואתה מישהו שלא רוצה לשרת שם, אתה לא רוצה לתפוס מקום של מישהו שכן רוצה לשרת שם וכן יצליח ויתפתח שם.
תבוא אליהם עם גישה של לתרום![]()
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
תהיה זין. אל תכנע להם אל תקשיב להם, אם המפקד שלך צועק יותר מדי תדביק לו סטירה תהיה הכי זבל שיש, תתכונן לתת קצת זמן בכלא (זה לא נורא כלכך) אבל זה ישתלם לך
כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.
אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.
שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363