קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 20

מגולני לגובניק

  1. #1
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    Question מגולני לגובניק

    קיבלתי גולני ואני לא רוצה אני רוצה גובניק לא מתאים לי קרבי בכלל מה עושים?
    הרבה אומרים לא להתפנה מהבאקום זה נכון? ככה כדי לעשות?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של הנודד
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    הודעות
    1,358
    לייקים
    53
    נקודות
    336
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    להתפנות*
    מהבקו"ם*
    כדאי*

    תשמע, אם אתה כל כך נעול על ג'ובניק בלי לדעת בכלל מה למה ואיך, אתה יכול לעשות בעיות...
    אבל תצפה לשבת בכלא לכמה זמן על זה.

  4. #3
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחח טוב

    מה הכוונה בלעשות בעיות וכמה זמן בערך נשב בכלא?

  5. #4

    ברירת מחדל

    תתקשר ללשכת גיוס וכאלה.. שאמא שלך תדבר איתם אם צריך
    תבקש קבן עוד לפני הגיוס ותגיד לו שאתה רוצה תפקיד של 5/9 וכאלה ואתה לא מוכן להיות קרבי ובלה בלה

  6. #5
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סבבה תודה אחי נעשה את זה רק שיענו כבר .......
    רק שאלה מה זה 5/9?

  7. #6
    משתמש מכור האוואטר של הנודד
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    הודעות
    1,358
    לייקים
    53
    נקודות
    336
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    5 ימים בבסיס 9 ימים בבית.
    בדרך כלל זה מלווה ביומיות.
    אבל רק המקומבנים מהג'ובניקים הולכים לזה.

  8. #7
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הנודד צפיה בהודעה
    5 ימים בבסיס 9 ימים בבית.
    בדרך כלל זה מלווה ביומיות.
    אבל רק המקומבנים מהג'ובניקים הולכים לזה.
    אה טוב אחי ולא עניתה לי על השאלה
    מה הכוונה בלעשות בעיות וכמה זמן בערך נשב בכלא?

  9. #8
    משתמש מכור האוואטר של הנודד
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    הודעות
    1,358
    לייקים
    53
    נקודות
    336
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא יכול להגיד לך בדיוק...תלוי בקצין שישפוט אותך.
    אני מאמין גג חודש.
    ולעשות בעיות זה לא להתפנות.
    תלחץ על ג'וב מהתחלה, תגיד שאתה לא מוכן להיות בקרבי.

  10. #9
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מאה אחוז תודה אחי
    יש למישהו הצעות מה להגיד להם בטלפון כשישאלו אותי למה אני לא רוצה קרבי ?
    (אני לא רוצה קרבי כי אני לא רוצה לעשות שמירות 3 שנים עדיף כבר להיות ג'ובניק אבל אי אפשר להגיד להם דבר כזה אז צריך משהו טוב)
    נערך לאחרונה על ידי anibeatrafhh; 23-10-2011 בשעה 16:51.

  11. #10
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פשוט תגיד להם שגולני זו חטיבה עם ביקוש עצום ואתה מישהו שלא רוצה לשרת שם, אתה לא רוצה לתפוס מקום של מישהו שכן רוצה לשרת שם וכן יצליח ויתפתח שם.
    תבוא אליהם עם גישה של לתרום
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  12. #11
    משתמש מתקדם האוואטר של anibeatrafhh
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    33
    הודעות
    545
    לייקים
    33
    נקודות
    97
    משפט מחץ
    היה טוב עד נוב
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagai צפיה בהודעה
    פשוט תגיד להם שגולני זו חטיבה עם ביקוש עצום ואתה מישהו שלא רוצה לשרת שם, אתה לא רוצה לתפוס מקום של מישהו שכן רוצה לשרת שם וכן יצליח ויתפתח שם.
    תבוא אליהם עם גישה של לתרום
    חחח יא ממזר אהבתי את הראש יש לך עוד כאלה?

  13. #12
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי anibeatrafhh צפיה בהודעה
    חחח יא ממזר אהבתי את הראש יש לך עוד כאלה?
    עוד כאלה? בתור מישהו שהיה שם וראה אנשים יוצאים משם כמו זבובים כי לא מתאים להם הקאדרים או הצעקות של המפקדים/עונשים מהם
    אני מעדיף לעזור לאנשים שלא רוצים להיות שם לצאת ולפנות את המקום לאנשים שכן רוצים.
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  14. #13
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תהיה זין. אל תכנע להם אל תקשיב להם, אם המפקד שלך צועק יותר מדי תדביק לו סטירה תהיה הכי זבל שיש, תתכונן לתת קצת זמן בכלא (זה לא נורא כלכך) אבל זה ישתלם לך
    כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.

  15. #14
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי techno barzel צפיה בהודעה
    תהיה זין. אל תכנע להם אל תקשיב להם, אם המפקד שלך צועק יותר מדי תדביק לו סטירה תהיה הכי זבל שיש, תתכונן לתת קצת זמן בכלא (זה לא נורא כלכך) אבל זה ישתלם לך
    אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.

    שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
    אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  16. #15
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי clicker צפיה בהודעה
    אם הוא ידפוק למפקד שלו סטירה הוא יזרק למינימום 50 ימי מחבוש ... אל תיתן סתם דוגמאות מפגרות.

    שמע, אסור לך להיתפנות בשום אופן מהבקום.
    אם תתפנה ולאחר מכן תעשה להם בעיות בטירונות של גולני הם פשוט "יפילו" אותך להיות ג'ובניק בגדוד שלהם ואתה תאלץ לבצע קורס של חימוש או סתם להיות עובד רס"ר עם חרא יציאות.
    לעובדי רס"ר יש ת"ש עולם, עושים 6-8. ובשישי יוצאים מוקדם על הבוקר (8:30).
    חימוש זה באמת חמשושים, אבל אם תסתדר מספיק טוב עם המפקדים שלך(גם בכל מקום אחר) ותראה שאתה מספיק עיקש ואסרטיבי תקבל גם אפטר בשבוע בכיף
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:24.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect