יואו איזה מבול עכשיו אצלי. איך אצלכם ?![]()
יואו איזה מבול עכשיו אצלי. איך אצלכם ?![]()
|
|
יבש...
קרדיט לFRENZY
מזג אוויר יבש קריר ואפור, עם תזכורות שיש שמש מדי פעם.![]()
http://up353.siz.co.il/up3/twnmmtzu3exo.jpg
גם אצלי יורד גשם, אפילו לכמה דקות היה ברד
PsyTrance לשעבר
MegaPro לשעבר
כלום.. אצלי בצפון
אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.
pippo inzaghi segna per noi
הגשם תפס אותי במכולתלעזאזל הלך הלחם !
קרדיט לRoyalCrimson על הסוס שלמעלה =]
ספוילר:
לא יורד...
אצלי היה בימים האחרונים אבל יש קצת הפסקה