האם אתם קמים בלילה לראות משחקי NBA?
אני לא ממש, אבל בחצאי גמר ובגמרים לרוב כן.
דיון מהנה
האם אתם קמים בלילה לראות משחקי NBA?
אני לא ממש, אבל בחצאי גמר ובגמרים לרוב כן.
דיון מהנה
|
|
רק במשחקי הלייקרס..
וקמים? אני נשאר ער עד המשחק![]()
אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.
pippo inzaghi segna per noi