מי לדעתכם הרכז הכי טוב ב NBA?
מבחינת שליטה בכדור, קליעה, וכו'..
דיון מהנה
מי לדעתכם הרכז הכי טוב ב NBA?
מבחינת שליטה בכדור, קליעה, וכו'..
דיון מהנה
|
|
כמובן שסטיב נאש!
אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.
pippo inzaghi segna per noi