קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] מי לדעתכם הרכז הכי טוב בליגת העל?
    על ידי .Dor. בפורום כדורסל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-09-2012, 19:32
  2. [סקר+דיון] איזה אלבום לדעתכם היה הכי טוב השנה?
    על ידי -Raul- בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-01-2008, 11:38
  3. [סקר] מה לדעתכם הטרק הכי טוב של vicious delicious
    על ידי Balordi בפורום אלקטרונית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-11-2007, 16:04
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-11-2007, 21:30
  5. [סקר] איזה רכב לדעתכם הוא הכי טוב מבחינת היופי?
    על ידי -Raz- בפורום נהיגה וכלי רכב
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-10-2007, 11:53
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

מי לדעתכם הרכז הכי טוב ב NBA?

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל מי לדעתכם הרכז הכי טוב ב NBA?

    מי לדעתכם הרכז הכי טוב ב NBA?
    מבחינת שליטה בכדור, קליעה, וכו'..

    דיון מהנה

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש באטרף האוואטר של Super Pippo
    שם פרטי
    הייד
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,972
    לייקים
    1623
    נקודות
    4
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    אין דבר חזק יותר מאהבת אם, חוץ מבעיטת אב.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כמובן שסטיב נאש!
    אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.



    pippo inzaghi segna per noi



  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Super Pippo צפיה בהודעה
    כמובן שסטיב נאש!
    לא הייתה חושב אולי גם על כריס פול? דרון וויליאמס? רונדו? וכו'.

  5. #4
    משתמש באטרף האוואטר של Super Pippo
    שם פרטי
    הייד
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,972
    לייקים
    1623
    נקודות
    4
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    אין דבר חזק יותר מאהבת אם, חוץ מבעיטת אב.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי .Dor. צפיה בהודעה
    לא הייתה חושב אולי גם על כריס פול? דרון וויליאמס? רונדו? וכו'.
    לא, אם כל הכבוד אליהם נאש כמה רמות מאליהם ובנוסף הוא גם הרבה יותר צנוע.
    אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.



    pippo inzaghi segna per noi



+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 14:05.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,990 | הודעות: 8,213,583 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect