קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-09-2005, 23:04
  2. מוכר את הקשת הכי טובה לגרייד C+3 eminence bow
    על ידי MaRoKaY בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-09-2005, 18:37
  3. מהי הדרך הכי טובה להשמין
    על ידי toMz בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 22:15
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

מקצה 3 חלק ראשון - בניית הפונקציה הכי טובה

  1. #1
    Smoxer in your mind
    משתמש כבוד
    האוואטר של -Smoxer-
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    הודעות
    8,881
    לייקים
    1181
    נקודות
    483
    פוסטים בבלוג
    3
    משפט מחץ
    Further gets colder until nothing was all that I saw around
    מין: זכר

    ברירת מחדל מקצה 3 חלק ראשון - בניית הפונקציה הכי טובה


    מקצה שלישי חלק ראשון - בניית הפונקציה הכי טובה


    בחלק זה תצטרכו לבנות את הפונקציה הכי טובה, אך ורק בשפה עילית (JAVA, C, Python וכ'ו).
    לדוגמה, אם נרצה לבנות פונקציה המחשב עצרת נרשום כך (C++):
    קוד PHP:
    int iAtraf(int x){
            if(
    == 1){
                
    cout << " 1 ";
                return 
    1;
            }
            else{
                
    cout << << " * ";
                return 
    x*Recursion(x-1);
            }
        } 
    וזה יחשב לנו עצרת.

    ברור, לא?

    קדימה לעבודה!

    אם תנצחו במקצה זה, תוכלו לקבל עד 50 נ'ק!
    (הנק' תקפות רק לצורך הספירה באתגר זה)
    נערך לאחרונה על ידי -Smoxer-; 03-01-2013 בשעה 18:03.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Smoxer in your mind
    משתמש כבוד
    האוואטר של -Smoxer-
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    הודעות
    8,881
    לייקים
    1181
    נקודות
    483
    פוסטים בבלוג
    3
    משפט מחץ
    Further gets colder until nothing was all that I saw around
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתם מוזמנים לשלוח בכל זמן את הפונקציה שלכם!

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פונקציה לפתרון משוואה ריבועית:
    יודע שזו פונקציה דיי פשוטה, אבל זה מה שאני יודע לעשות :]
    (Java)

    קוד PHP:
    import java.util.*;
    public class 
    Targil
    {
    static 
    Scanner reader = new Scanner (System.in);
     static 
    void (int a,int b,int c)
    {
    int delta,num1,num2;
    delta=Math.pow(b,2)-4*a*c;
    if (
    delta>0)
    {
    System.out.println ("יש לפונקציה שני פתרונות");
    num1=(-b+Math.sqrt(delta))/(2*a);
    num2=(-b-Math.sqrt(delta))/(2*a);
    System.out.println("הפתרונות הם"+num1""+num2);
    }
    if (
    delta==0)
    {
    System.out.println ("פתרון יחיד");
    num1=-b/(2*a);
    System.out.println ("הפתרון הוא"+num1)
    }
    if (
    delta<0)
    System.out.println ("אין פתרון");
    }
    }

    נערך לאחרונה על ידי .Dor.; 07-01-2013 בשעה 22:57.

  5. #4
    משתמש כבוד
    מנעל בטמיחה תחנית
    האוואטר של DooDeLzZz
    שם פרטי
    וולפגנג
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    גיל
    13
    הודעות
    7,613
    לייקים
    605
    נקודות
    1,159

    ברירת מחדל

    C#.
    במשחק שולה המוקשים, כשאתה לוחץ על משבצת שבה יש 0 מוקשים מסביב, היא פותחת את כל המשבצות שבריבוע מסביבה. אם יש עוד 0 מסביבה, ה0 הזה פותח את אלה שמסביבו וככה הלאה עד שכל הגבולות הם שונים מ0.
    פונקציה רקורסיבית שעושה את הפעולה הזאת (המערך layout הוא משתנה פרטי של המחלקה, לכן הפונקציה לא מקבלת אותו והספרה 9 מייצגת מוקש. הכיתוב בעברית שנמצא בתוך הפונקציה הוא לצורך הבנה כללית, מכיוון שכל אחד משתמש בדרכים אחרות לבנית המשחק) :
    קוד:
            public void ClickedOnZero(int x, int y)
            {
                int fixedX, fixedY;
                int exceedX = layout.GetLength(0), exceedY = layout.GetLength(1);
                if (x - 1 != -1 && y - 1 != -1 && layout[x - 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y - 1;
                    if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דג)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && layout[x - 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && y + 1 != exceedY && layout[x - 1, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y + 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y - 1 != -1 && layout[x, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y - 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y + 1 != exceedY && layout[x, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y + 1;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && y - 1 != -1 && layout[x + 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y - 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && layout[x + 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                  if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y + 1;
                    if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
            }
    אם תצטרך אני אביא לך את הקוד בשלמותו, אבל קח בחשבון שלא תבין מה הולך שם
    משתנים: x וy, מייצגים את הנקודה (x,y) שנלחצה. fixedX וfixedY מייצגים נקודה מסוימת בריבוע שמסביב לנקודה שנלחצה.
    exceedX וexceedY מייצגים את קצוות המטריצה.
    נערך לאחרונה על ידי DooDeLzZz; 09-01-2013 בשעה 01:19.


    בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.


  6. #5
    Smoxer in your mind
    משתמש כבוד
    האוואטר של -Smoxer-
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    הודעות
    8,881
    לייקים
    1181
    נקודות
    483
    פוסטים בבלוג
    3
    משפט מחץ
    Further gets colder until nothing was all that I saw around
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DooDeLzZz צפיה בהודעה
    C#.
    במשחק שולה המוקשים, כשאתה לוחץ על משבצת שבה יש 0 מוקשים מסביב, היא פותחת את כל המשבצות שבריבוע מסביבה. אם יש עוד 0 מסביבה, ה0 הזה פותח את אלה שמסביבו וככה הלאה עד שכל הגבולות הם שונים מ0.
    פונקציה רקורסיבית שעושה את הפעולה הזאת (המערך layout הוא משתנה פרטי של המחלקה, לכן הפונקציה לא מקבלת אותו והספרה 9 מייצגת מוקש. הכיתוב בעברית שנמצא בתוך הפונקציה הוא לצורך הבנה כללית, מכיוון שכל אחד משתמש בדרכים אחרות לבנית המשחק) :
    קוד:
            public void ClickedOnZero(int x, int y)
            {
                int fixedX, fixedY;
                int exceedX = layout.GetLength(0), exceedY = layout.GetLength(1);
                if (x - 1 != -1 && y - 1 != -1 && layout[x - 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y - 1;
                    if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דג)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && layout[x - 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && y + 1 != exceedY && layout[x - 1, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y + 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y - 1 != -1 && layout[x, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y - 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y + 1 != exceedY && layout[x, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y + 1;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && y - 1 != -1 && layout[x + 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y - 1;
                     if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && layout[x + 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y;
                      if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
                  if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה או משבצת שיש עליה דגל)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y + 1;
                    if (אם המשבצת שבנקודה היא משבצת שנלחצה כבר או משבצת שעוד לא נלחצה)
                    {
                        פתיחת המשבצת
                        if (אם המשבצת שנפתחה מכילה 0)
                            ClickedOnZero(fixedX, fixedY);
                    }
                }
            }
    אם תצטרך אני אביא לך את הקוד בשלמותו, אבל קח בחשבון שלא תבין מה הולך שם
    משתנים: x וy, מייצגים את הנקודה (x,y) שנלחצה. fixedX וfixedY מייצגים נקודה מסוימת בריבוע שמסביב לנקודה שנלחצה.
    exceedX וexceedY מייצגים את קצוות המטריצה.
    עדיף שתשלח את הקוד שלם. ללא כל ההערות בתוך ה-if.

  7. #6
    משתמש כבוד
    מנעל בטמיחה תחנית
    האוואטר של DooDeLzZz
    שם פרטי
    וולפגנג
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    גיל
    13
    הודעות
    7,613
    לייקים
    605
    נקודות
    1,159

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Smoxer- צפיה בהודעה
    עדיף שתשלח את הקוד שלם. ללא כל ההערות בתוך ה-if.
    קוד:
    public void ClickedOnZero(Form form, int x, int y)
            {
                Game form1 = new Game();
                int fixedX, fixedY;
                string name = null;
                PictureBox pBox;
                int exceedX = layout.GetLength(0), exceedY = layout.GetLength(1);
                if (x - 1 != -1 && y - 1 != -1 && layout[x - 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y - 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && layout[x - 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x - 1 != -1 && y + 1 != exceedY && layout[x - 1, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x - 1;
                    fixedY = y + 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y - 1 != -1 && layout[x, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y - 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (y + 1 != exceedY && layout[x, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x;
                    fixedY = y + 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && y - 1 != -1 && layout[x + 1, y - 1] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y - 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && layout[x + 1, y] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
                if (x + 1 != exceedX && y + 1 != exceedY && layout[x + 1, y + 1] != 9)
                {
                    fixedX = x + 1;
                    fixedY = y + 1;
                    name = "picturebox";
                    name += fixedX + "." + fixedY;
                    pBox = ((PictureBox)((Panel)form.Controls["Panel"]).Controls[name]);
                    if (pBox.Tag.ToString() == "None")
                    {
                        pBox.Image = Data.GetXYImage(layout, fixedX, fixedY);
                        pBox.Tag = Data.GetTag(layout, fixedX, fixedY);
                        covered--;
                        if (pBox.Tag.ToString() == "0")
                            ClickedOnZero(form, fixedX, fixedY);
                    }
                }
            }
    בהצלחה להבין משו


    בתגובתכם להודעותיי, אנא מכם, לחצו על הכפתור "ציטוט ההודעה" שנמצא מתחת לשורה זו.


  8. #7
    Smoxer in your mind
    משתמש כבוד
    האוואטר של -Smoxer-
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    הודעות
    8,881
    לייקים
    1181
    נקודות
    483
    פוסטים בבלוג
    3
    משפט מחץ
    Further gets colder until nothing was all that I saw around
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה רבה לכל מי שהשתתף!

    והמנצח בחלק הזה הוא.....DooDelzZz!

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 01:53.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,449,538 | הודעות: 8,150,120 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect