אני צם שנה רביעית אם אני לא טועה :]
אני צם שנה רביעית אם אני לא טועה :]
|
|
וואו אני לא מאמין שבאמת סיכמתי לך את כל מה שאני זוכר עליהם...נכתב במקור על ידי Hoobastank
אני רק יקרא את זה פעם אחרונה וישלח לך
יש מצב שביום אחר אני יזכור עוד דברים אבל חפיף
אסור ללכת עם כפכפים?בבקשה תרשמו לי מה אסור.. ובלי מילים כאלו:"איסור על סנדל" ודברים לא מובנים..תרשמו בשפת העם חח בבקשה
אני צם
צום קל לכולם וגמר חתימה טובה
אה אה אהנכתב במקור על ידי Sapaki
למה אתה מלכלך? אני מבין בנושא הזה יותר ממך כן אז למה אתה סתם מלכלך?
החתימה הקודמת שלך יפה יותר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
הדברים שמציקים לי ממש בתורה זה העניין של דברים חדשיםנכתב במקור על ידי RaUl
נגיד טלויזיה
מה הבעיה לשים שעון שבת שתידלק בשבת? בגלל זה אני לא שומר על זה
אבל כשרות אני שומר
ולמה זה יותר מהכל? רואים לפי חומרת איסור יום הכיפורים
זה כמו שנגיד בעם החליטו על יום השואה שהוא חשוב וכל התוכניות משתנות וכל היום מוקדש לשואה?אז אלוהים החליט שביום הזה הוא רוצה שכולם ישבתו ויעשו חשבון נפש
זה מה שהוא קבע ורואים זאת גם לפי חומרת העונש
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אני יודע שאתה מבין יותר ממני ותכלס זה לא כזה קשה
אבל תבין שהם מתייחסים אליך כאילו אתה המשיח ושואלים אותך שאלות מטופשות
אם זה מה שמהנה אותכם סבבה מה אני יגיד לכם
מי שלא מאמין בתנ"ך למה הוא עשה ברית ?
גשם של עופרת יצוקה.
לא המשיח
אבל אתה רואה כאן מישהו אחר שמבין?
הם שואלים חלקם כדי להצידק תעצמם חלקם באמת לברר ולדעת
ואם אני אולי אצליח למישהו ראחד להבין את משמעות הצום אני אמשח
אפאחד לא חייב
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
הוא לא באמת יכל לקום על המוהל בגיל 8 ימיםנכתב במקור על ידי Crash`
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
קיצר לא אמרתי שת'מפגר
אמרתי שהם מפגרים
וזהו :\
כי זה אשכרה שאלות מטופשות
שואלים אותך למה דווקא היום הזה..
למה שתדע?
למה הם חושבים שיש מישו מהפורום שיודע :\
זה מה שמציק לי
אתה עוד פסדר =]
איכשהו.. :]
מה הקשר?נכתב במקור על ידי Crash`
אם ההורים שלו מאמינים
בגיל 8 ימים הוא ממש יכול להחליט משהו :|
וחוצמזה כל היהודים עושים ברית מילה בלי קשר אם אתה מאמין או לא
:|
מתי נכנס מחר הצום?
נערך לאחרונה על ידי HaZiLiBiLi; 01-10-2006 בשעה 00:33.
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
אבל הם רוצים לדעת
אולי בשביל להצדיק תעצמם
אבל צריכים תשובה ואני יודע אותה לפעמים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אבל זה לא מה שאני אומר!!!!!!!!!!