קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 13 מתוך 16 << ראשון ... 31112131415 ... אחרון >>
מציג תוצאות 181 עד 195 מתוך 227

מי צם? - עמוד 13

  1. #181
    ed_killer
    אורח

    ברירת מחדל

    אני לא צם !

  2. קישורים ממומנים

  3. #182
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    35
    הודעות
    3,369
    לייקים
    0
    נקודות
    90

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EriK
    ואם לא היית חייב לצום...כאילו זה לא שאתה חייב, אבל לפי היהדות חייב
    סתם מי שרוצה צם
    היית צם?

    חלאס כבר לשחק אותה
    "לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!."
    דווקא כן
    תראה תגובות
    זה פשוט מצחיק ש80% מהפורום ילדים קטנים שעדיין בקטע של "גוי" וכל השטויות של הקטינים האלה
    אולי זה עצוב אפילו
    זכותו של כל אחד לעשות מה שבא לו
    אף אחד לא יגיד לי לצום
    ואני לא יגיד לאף אחד לא לצום
    אף אחד לא יגיד לי גוי
    כמו שאני לא יגיד לאף אחד הומו צם ולא יודע למה
    כי בתכלס אף אחד לא יודע למה הוא צם, עזבו תשטויות האלה יכפר על המעשים נו באמת
    מה קשור ילדים קטנים.
    יענו אתה יהודי למה אתה מנסה לעשות דווקא משהו הפוך.יענו פסדר על תצום אבל אתה מדבר כאילו את נגד היהדות.
    עוד מעט תגיד גם למה לעשות בכלל ברית מילה מה זה נותן.
    אתה יהודי אתה צריך לנסות לכבד את חוקי היהדות ולנסות לעשות אותם ולא להפך.
    נערך לאחרונה על ידי Haim69; 01-10-2006 בשעה 09:58.





  4. #183
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Haim69
    מה קשור ילדים קטנים.
    יענו אתה יהודי למה אתה מנסה לעשות דווקא משהו הפוך.יענו פסדר על תצום אבל אתה מדבר כאילו את נגד היהדות.
    עוד מעט תגיד גם למה לעשות בכלל ברית מילה מה זה נותן.
    אתה יהודי אתה צריך לנסות לכבד את חוקי היהדות ולנסות לעשות אותם ולא להפך.
    לא אמרתי לאף אחד אל תצום
    ולא אמרתי שמי שצם גוי, מטומטם, אוכל חזיר, וכל שאר הקללות האלה של ילדים קטנים
    אבל אחרים כן
    "גוי" "לא הייתי מסותבב איתך ברחוב" וכו'...
    אני ממש לא נגד היהדות
    אבל כל אחד עושה מה שבראש שלו
    אם אתה לא רוצה אתה לא צם, אתה רוצה אתה צם
    אבל במקרה הזה יש כאן אנשים שאומרים לאחרים מה לעשות, ואם לא אז מקללים במקום.

    ובוא תגד לי, רק יהודים עושים ברית מילה?

  5. #184
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    35
    הודעות
    3,369
    לייקים
    0
    נקודות
    90

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EriK
    לא אמרתי לאף אחד אל תצום
    ולא אמרתי שמי שצם גוי, מטומטם, אוכל חזיר, וכל שאר הקללות האלה של ילדים קטנים
    אבל אחרים כן
    "גוי" "לא הייתי מסותבב איתך ברחוב" וכו'...
    אני ממש לא נגד היהדות
    אבל כל אחד עושה מה שבראש שלו
    אם אתה לא רוצה אתה לא צם, אתה רוצה אתה צם
    אבל במקרה הזה יש כאן אנשים שאומרים לאחרים מה לעשות, ואם לא אז מקללים במקום.

    ובוא תגד לי, רק יהודים עושים ברית מילה?
    לא קראתי את כל התגובות.
    אבל מהדף האחרון היה ניראה כאילו אתם מתווכחים ואתה היית בצד הלא נכון.
    ולא אמרתי שאתה חייב צוםאני רק אומר שלא צריך להגיד הכל ויכולת חופשי לשמור את זה בבטן ולא להגיד לכולם.
    ובקשר לברית מילה זה סתם הייתה דוגמא.





  6. #185
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    משגעות אותי התגובות שלכם נגדי=\

    חן
    לא אמרתי לו שלא יגיב, פשוט רציתי לדעת למה הוא לא צם
    את מגיבה לא קשור בשיט למה שאני אמרתי
    מה יש ללך?

    אריק
    הקטע עם ה"גוי אוכל בשר וחלב חזיר מקלחת "וכו זאת בדיחה,לא באמת חושב שמי שלא צם הוא בנאדם פחות טוב

    תלמדו בבקשה מכם לקרוא ואז תוכלו לבוא בטענות

    אמרתם כולכום ובעיקר חן "אנשים לא חייבים לצום בשביל לכפר"
    נכון לא חייבים
    אבל יש ייום כזה,שאומרים שהכפרה בו קלה יותר
    אז למה לא לעשות את זה? כי יותר קל ללכת דווקא

    מעצבן שאת ייוצאת עליי בלי שום ידע ובלי שום נסיון לקרוא..

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  7. #186
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EriK
    לא אמרתי לאף אחד אל תצום
    ולא אמרתי שמי שצם גוי, מטומטם, אוכל חזיר, וכל שאר הקללות האלה של ילדים קטנים
    אבל אחרים כן
    "גוי" "לא הייתי מסותבב איתך ברחוב" וכו'...
    אני ממש לא נגד היהדות
    אבל כל אחד עושה מה שבראש שלו
    אם אתה לא רוצה אתה לא צם, אתה רוצה אתה צם
    אבל במקרה הזה יש כאן אנשים שאומרים לאחרים מה לעשות, ואם לא אז מקללים במקום.

    ובוא תגד לי, רק יהודים עושים ברית מילה?
    חייב לציין שלא אמרתי שנייה אחת לאנשים לצום
    רק רציתי להסבר להם ת'חשביות
    רוצים צומו
    לא רוצים תעשו מה בראש

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  8. #187
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    יואב לא דיברתי עליך באופן ספציפי
    ולא משנה עד כמה זה בצחוק, זה מעליב
    אני לא אוכל חזיר
    אני לא מערבב בשר עם חלב
    אבל לא בא לי לצום
    כמו שאני לא יגיד לך אל תצום, ככה אף אחד לא יגיד לי לצום
    ואני ממש לא גוי

    וגם אם נגיד הייתי גוי, מה זה אמור לעניין אחרים? אני לא מקלל אף אחד על זה שהוא צם, אז למה מקללים אותי על זה שאני לא צם?
    כמו שאני מכבד את זה שכולם צמים, שיכבדו אותי גם אם אני לא צם
    זכותי המלאה לא לצום, וזה לא קשור שאני גוי, שאני אוכל חזיר
    אוכל בשר עם חלב
    לא יהודי
    וכו'
    אני לא גוי ולא אוכל חזיר, וגם אם הייתי אוכל חזיר לא מבין מה אכפת לאנשים, למה בכלל יש את הדבר הזה? אז נגיד ואני אוכל חזיר, מה זה משנה? למה אתם מסתכלים לאחרים לתוך הפה
    זה לא נעים
    כל אחד אוכל מה שטעים לו.

    בקיצור, אני לא מתכוון לאף אחד ספציפית, למרות שהייתי יכול

  9. #188
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    לולו
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    37
    הודעות
    2,069
    לייקים
    1
    נקודות
    1,020
    משפט מחץ
    איזה יום היה יום חמישי?!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Haim69
    צם.
    וכל מי שאומר שהוא לא צם ביגלל שהוא לא חושב שזה שהצום יכפר לו על החטאים לא ממש חכם.
    יענו מה הקטע אתם יהודים זה מה שצריך לעשות כדאי לכפר על החטאים לפי היהדות אז למה לבוא לנסות להתחקם
    עם הדברים האלו.
    אם כל אחד יבוא ויתחיל לשנות דברים ולהגיד שזה לא ניראה לו מתאים וכל זה אז מה שווה כל עיננין היהדות.
    אני הייתי מתבייש במקום מי שלא צם, ולא כותב ומתגע בזה.
    לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!.
    אני לא דתי או משהו לא שומר שבת.אבל פעם אחת לפחות בשנה להתחבר קצת עם הדת.
    פעם בשנה ביום כיפור להתחבר עם הדת
    ופעם בשנה בערב פסח
    ופעם בשנה להדליק נרות בחנוכה
    ופעם בשנה לציין את ט' באב

    כל אחד בוחר את ההתחברות המתאימה לו

    ובמקום להתבייש בשביל אלה שלא צמים תתבייש בשבילך. על זה שאתה מדבר ככה.

    אף אחד לא מנסה להתחכם פשוט בשלב כלשהו בחיים אנשים כבר חא הולכים לפי מה שההורים חינכו אלא לפי מה שהדעה והרצון האישיים שלהם מראים להם לנכון.

    יש 1001 דרכים לכפר על חטאים
    לצום לדעתי זה לא אחת מהן

    עדיף לעשות טוב לאחרים מאשר רע לעצמך.
    אני בת.
    (ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)

  10. #189
    משתמש חדש
    שם פרטי
    אוון
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    37
    הודעות
    4,071
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Evan 4 Ever

    ברירת מחדל

    אני לא צם



  11. #190
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ממ האמת זה באמת לא בסדר

    אבל הקטע שאמרתי
    "מזדיין עם חזירים ביום כיפור תוך כדי.." זה קטע שלנו..אם מישהו באמת נעלב מזה אני מצטער..
    אני באמת חושב שעדיף קודם להיותב נאדם טוב ואז לדברר על תורה וכו..כי זה סוג של צביעות מה שאמרתיפה בדיון זה די הקצנה אבל לא תמיד חושב ככה:X

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  12. #191
    משתמש חדש
    שם פרטי
    אוון
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    37
    הודעות
    4,071
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Evan 4 Ever

    ברירת מחדל

    דרך ארץ קדמה לתורה

    נערך לאחרונה על ידי EvaNesCenCe; 01-10-2006 בשעה 10:27.



  13. #192
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LoO
    פעם בשנה ביום כיפור להתחבר עם הדת
    ופעם בשנה בערב פסח
    ופעם בשנה להדליק נרות בחנוכה
    ופעם בשנה לציין את ט' באב

    כל אחד בוחר את ההתחברות המתאימה לו

    ובמקום להתבייש בשביל אלה שלא צמים תתבייש בשבילך. על זה שאתה מדבר ככה.

    אף אחד לא מנסה להתחכם פשוט בשלב כלשהו בחיים אנשים כבר חא הולכים לפי מה שההורים חינכו אלא לפי מה שהדעה והרצון האישיים שלהם מראים להם לנכון.

    יש 1001 דרכים לכפר על חטאים
    לצום לדעתי זה לא אחת מהן

    עדיף לעשות טוב לאחרים מאשר רע לעצמך.
    אם לא הייתי מכבד את אמא שלי אני לא חושב שהייתי צם

    כן,הייתי אולי הולך לבית כנסת ולא משתמש בחחשמל ועושה חשבון נפש אבל לא ידוע אם צם
    אני עדיין חושב שאני עושה הרוב בשביל לכבד את אמאלה

    ואממ חנוכה ו' באב זה לא מהתורה
    ט' באב כשבית המקדש השלישי יבנה הוא יבוטל
    יום כיפור יהיה לנצח

    פעם כל העם היו דתיים,לא היה מצב של חוסר דת וביום הזה הכפרה ההייתה גדולה
    היו מקריבים קורבנות וכ ל העם היה דרוך לראות אם הכנה הגדול יצא ככה שבכלל לא היה להם פנאי לצום
    היום יש רק תפילות אז זה קשה יותר

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  14. #193
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    35
    הודעות
    3,369
    לייקים
    0
    נקודות
    90

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LoO
    פעם בשנה ביום כיפור להתחבר עם הדת
    ופעם בשנה בערב פסח
    ופעם בשנה להדליק נרות בחנוכה
    ופעם בשנה לציין את ט' באב

    כל אחד בוחר את ההתחברות המתאימה לו

    ובמקום להתבייש בשביל אלה שלא צמים תתבייש בשבילך. על זה שאתה מדבר ככה.

    אף אחד לא מנסה להתחכם פשוט בשלב כלשהו בחיים אנשים כבר חא הולכים לפי מה שההורים חינכו אלא לפי מה שהדעה והרצון האישיים שלהם מראים להם לנכון.

    יש 1001 דרכים לכפר על חטאים
    לצום לדעתי זה לא אחת מהן

    עדיף לעשות טוב לאחרים מאשר רע לעצמך.
    יש שתי סוגי חטאים
    בין אדם וחברו
    ובין אדם למקום[יענו לאלוהים]
    אז בין אדם לחברו באמת אפשר לכפר על החטאים מתי שרוצים אבל על החטאים שבין אגם למקום את יכולה לכפר
    רק ביום כיפור.
    ואם את לא רוצה לכפר על חטאים שבין אדם למקום אז באמת אין טעם שתצומי ותשמרי את יום כיפור.





  15. #194
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    לא רק ביום כיפור
    ביום כיפור הרבה יותר קל

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  16. #195

    ברירת מחדל

    באמת נירא לך שבית המקד השלישי יבנה? תמשיך לחכות חחחחח
    Punk Not DeaD! ! !




    AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
    GIGABYTE K8NSC
    1024MB DUAL CHANNEL
    LEADTEK 7600GT 256MB AGP
    LG L1970HR LCD MONITOR
    KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
    PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND


נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 01:52.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,180 | הודעות: 8,214,774 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect