קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 14 מתוך 16 << ראשון ... 41213141516 אחרון >>
מציג תוצאות 196 עד 210 מתוך 227

מי צם? - עמוד 14

  1. #196
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אני לא באמת מאמין בזה
    אני סתם אומר לך,שיום כיפור הוא תמידי
    ט' באב אפילו לא מהתורה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #197
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,367
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אמונה וכוח רצון הם חומרי הבניין הטובים ביותר כדי לבנות

    ברירת מחדל

    שמעו אין לי כוח לקרוא הכל (קראתי עד עמ' 6 ומעמ' 12) ואני פשוט יכול להגיד ככה:

    על פי דעתי התורה נבנתה על מוסריות וללא מוסריות הפולחן לא עוזר. ככה גם ביום כיפור - אם התייחסת טוב לאנשים כל השנה אז הצום זה רק משהו שיעלה את הרוחניות שלך ויחזק את הנפש. אבל ללא השקעה ביחסי אנוש טובים כל השנה הצום לא יועיל ולא יעזור...

    המטרה של יום כיפור לדעתי היא כמו יום שבוא עושים חשבון נפש כי ללא יום כיפור אנשים לא היו עוצרים לעשות חשבון נפש... יום כיפור זה יום שבו ניתנת ההזדמנות לחשוב על המעשים שעשינו ולתקן אותם כדי שלהבא נהיה בני אדם טובים יותר ראשית לאנשים שסביבינו ולאחר מכן לקב"ה.

    אני לא אומר שצום זה מה שיכפר על כל החטאים כי רק חשבון נפש והפקת לקחים אמיתית עם מטרה כנה להשתפר- זה מה שיציל אתכם.

    הצום הוא בונוס כדי לחזק את הנשמה שלהם מול הקב"ה כי גם על חטאים לקב"ה צריך לכפר...

    והקטע של איסור הדלקת חשמל זה בגלל שאם היינו מדליקים TV ומחשב כמו כל יום אז לא היינו מתייחסים ברצינות לחשבון נפש אלא הולכים לשחק CS או כל דבר אחר במחשב ורואים TV ואז המטרה של היום הזה הוחמצה ! האיסור של הדלקת חשמל בכוונה לשעמם אתכם תחת כדי שתעמיקו בחשבון נפש וללמוד לקחים.

    יום כיפור בשבילי הוא בעיקרו יום חילוני... יום שבוא הגיע הזמן לתת דין וחשבון על המעשים שעשיתי כמו תלוש משכורת על המעשים שלנו.

    אחרי החודש של הימים הנוראים של הסליחות ועשרת ימי תשובה (שימו לב - אלול + 10 יום זה סליחות לאנשים אחרים) אז בא יום אחד לבקש סליחה מה'... וזה אומר לי כי יום כיפור הוא לאו דווקא לדתיים אלא לכולם ! לדעתי זה יום לאומי ולא דתי.

    אני לא אומר לכם לצום - תלכו בדרך שלכם כי זאת הדרך הטובה ביותר.
    אני רק ממליץ לכם לקחת את היום הזה בפרופורציות ולא לבטל אותו כי יש לו משמעויות חברתיות ולאו דווקא דתיות. אני ממליץ לעשות את החשבון נפש לא בגלל שה' אמר אלא כי אם לא תעשו את זה (ובואו נהיה כנים מי מאיתנו לוקח פעם בשנה יום חושב לעשות חושבים על איך הוא התנהג כל השנה ללא קשר ליום כיפור) אז אולי לא תלמדו על עצמכם על החסרונות שלכם כי אין אדם מושלם אבל ככל שנחשוב יותר על החסרונות שלנו וננסה לתקן כך נהיה אנשים טובים יותר ומתוקנים.

    צום מועיל למי שצם וחתימה טובה !
    למה ה' לוקח את הטובים ?


  4. #198
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    1,585
    לייקים
    0
    נקודות
    90
    משפט מחץ
    בנים נותנים אהבה בישביל סקס... בנות נותנות סקס בישביל אהבה.

    ברירת מחדל

    צם שנה 3

  5. #199
    משתמש אטרף האוואטר של CoreOxide
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    4,251
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    Life is a biatch, but its my biatch
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא צם




  6. #200
    משתמש ותיק האוואטר של MuLtI-FoCaL
    שם פרטי
    בוריס
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    8,018
    לייקים
    1
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    Can't we all get along?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bboy_Mastik
    צם.. פעם ראשונה שלי חחח בן 16 =\

    אני לא אוכל \ שותה \ נוגע בחשמל אבל אני יעשן נרגילה =]
    חחחחחחחחח דני מה אתה צם בקנדה?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...
    טוב דוגרי שם לא בעיה לעשן נרגילה...

  7. #201

    ברירת מחדל

    לא צם
    slickskter@gmail.com





  8. #202
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    לא קראתי הכל אבל חלק, ואני חייב להגיד שזה פשוט מגעיל מה שהולך פה.

    יום כיפור זה חלק מהדת היהודית, אם אתה מאמין בדת היהודית אז תצום, אם אתה לא אין לך שום סיבה שבעולם להרעיב את עצמך 25 שעות אם היום הזה לא אומר לך שום דבר?!

    אני גדלתי בקיבוץ של התנועה הקיבוצית, 190% חילוניים, הפעמים היחידות שיש לי קשר עם דתיים זה שאני פעמיים שלוש בשנה הולך לירושלים.

    בשבילי יום כיפור זה יום לזכר חללי מלחמת יום הכיפורים, ולא מסמל שום דבר אחר, ככה גדלתי וחונכתי וככה אני, אני לא מאמין בה' לא בתנ"ך ולא במסורת, אני באמת חושב שזה בזבוז מהחיים הקצרים שכבר ככה יש לנו וחבל לבזבז אותם על שטויות.

    מי שמאמין... שיאמין.. מעולם לא הייתה לי בעיה עם דתיים, כל אחד עם החיים שלו והבחירות שלו, אבל אני לפחות מצפה שלא אתם ולא אף אחד ינסו למשוך אותי לבזבז את החיים שלי על דברים שאני לא מאמין בהם, שוב, כל אחד והבחירות שלו

  9. #203
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LinkinH
    משגעות אותי התגובות שלכם נגדי=\

    חן
    לא אמרתי לו שלא יגיב, פשוט רציתי לדעת למה הוא לא צם
    את מגיבה לא קשור בשיט למה שאני אמרתי
    מה יש ללך?

    אריק
    הקטע עם ה"גוי אוכל בשר וחלב חזיר מקלחת "וכו זאת בדיחה,לא באמת חושב שמי שלא צם הוא בנאדם פחות טוב

    תלמדו בבקשה מכם לקרוא ואז תוכלו לבוא בטענות

    אמרתם כולכום ובעיקר חן "אנשים לא חייבים לצום בשביל לכפר"
    נכון לא חייבים
    אבל יש ייום כזה,שאומרים שהכפרה בו קלה יותר
    אז למה לא לעשות את זה? כי יותר קל ללכת דווקא

    מעצבן שאת ייוצאת עליי בלי שום ידע ובלי שום נסיון לקרוא..
    אני מתייחסת גם לתגובות אחרות אדוני.

    "מעצבן שאת יוצאת עליי בלי שום ידע ובלי שום ניסיון לקרוא" ????
    תחשוב שוב על מה שאמרת ותקרא את כל הפוסט המעפן הזה.

    תכלס ספקי צודק, אתה באמת חושב שאתה מבין גדול
    נערך לאחרונה על ידי חנצ'וווק; 02-10-2006 בשעה 10:14.
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

  10. #204
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    כי אני מבין .. קשה לך להבין את זה?

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  11. #205
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פתחתי את האשכול ובסוף לא צמתי חחחחחחחח
    גדול..

    קיצר מקווה שהיה לכם סבבה

  12. #206
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנצ'וווק
    אני מתייחסת גם לתגובות אחרות אדוני.

    "מעצבן שאת יוצאת עליי בלי שום ידע ובלי שום ניסיון לקרוא" ????
    תחשוב שוב על מה שאמרת ותקרא את כל הפוסט המעפן הזה.

    תכלס ספקי צודק, אתה באמת חושב שאתה מבין גדול
    וכן,אני עדיי ן חושב שילדה בת 13 שגדלה בבית חילוני לא יכולה להבין ת'משמעות של יום כיפור
    לא השתנה כלום.

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  13. #207
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    מה הקשר בית חילוני בית דתי
    ואני בת 14 תפסיק להוריד אותי תמיד שנה 1!#@#%#$*&#%&@$^)*#
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

  14. #208
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    ביג דיל.


    וכן,יש הבדל בין בית דתי/מסורתי/קשר כלשהו לדת לבין בית חילוני ששם לא לומדים על ערך יום כיפור וקדושתו
    אז בתור אחד שגדל עם סבא רב אני מבין טיפה יותר ממה שאת חושבת..

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  15. #209
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    חחחחחחחח מה אתה יודע מה מלמדים בבית שלי!???! ומי דתי ומי לא?!?!
    תכלס אתה מתחיל לדבר שטויות
    וזהו יאללה עזוב אותי אין לי כח כבר.ץ
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

  16. #210
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אז שתקי..

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 01:19.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,178 | הודעות: 8,214,772 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect