חגי מה זה קצת יותר שכל!??!
ניראה לי ששנה הבאה אני צריכה לקוות שאתה תקבל
על מה אתה מדבר תגיד לי!?!?! אני לא צמה אין לי שכל?! אני לא בוגרת?! לאאאאאאאאאא אני עושה החלטות שלי..
אתה מתחיל לדבר כבר שטויות.. עלק קצת יותר שכל.
חגי אתה מעצבן
חגי מה זה קצת יותר שכל!??!
ניראה לי ששנה הבאה אני צריכה לקוות שאתה תקבל
על מה אתה מדבר תגיד לי!?!?! אני לא צמה אין לי שכל?! אני לא בוגרת?! לאאאאאאאאאא אני עושה החלטות שלי..
אתה מתחיל לדבר כבר שטויות.. עלק קצת יותר שכל.
חגי אתה מעצבן
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
|
|
קיצר לא רלוונטי :\
Cya later aligator