אלון הגרסא הסינית?
אלון הגרסא הסינית?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
לא גם באנגלית אין אותו
יש באנגךיץ
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
הורדתי רק לצרוב לחבר, הלוואי והיה לי בכלל זמן להתקין את המשחק.
אני לא מאמין שהוא עד כדי כך רע, אבל אל תשכחו ש2005 לא היה רע בכלל, אז אם הוא לא כזה שונה זה עדיין אומר שהוא משחק טוב.
2005 היה טוב ו2006 עוד יותר טוב לא יעזור כלום !!
ואלון הוא FA אני עשיתי פנטאסי דראפט והוא היה שם הוא גם נחמד קיבל 68 יש גם את קלדרון ואת קלשינקוב חח כל אירופה
Indianapolis colts Champions!!!
גם מייקל פינלי בדאלס וג'ונסון בפיניקס איי איי בלאגן
אני שונא שהם עושים את זה,בטח לקראת תחילת העונה יצא איזה פאצ'
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
כ בר סידרתי לבד מי יחכה לפאץ