זה לא שווה את זה
זה לא שווה את זה
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
|
|
זה סתם כי אתה סוחר בסמים
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
איכס פיפא משחק ממש מעפן לא יודע איך לא נמאס לכם מזה
אין כמו PES
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
NFL שולט התקנתי וזה משחק גדול.
NHL בהמשך היום נבדוק..
NBA שמעתי שזה כמו 2005 אבל אין לי את2005 אזשיהיהכבר חדש.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
דווקא אמרו יש כמה שיפורים נחמדים
יש לך פאב אחי?נכתב במקור על ידי GuYB
אז ממי קנית?נכתב במקור על ידי GuYB
![]()
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
אהה בינוני מאוד 2006.
כמובן שאני מאודאוהב בעיקרון את הסדרה אז אני נהנה.
2005 יותר שווה.
כנראה זה בא בשנתיים.
2001 היה גדול פריצת דרך, 2003 כנ"ל ו2005 גם היה נפלא. לעומתם2002 2004 וגם 2006 לא שינויים משמעותיים
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
אלון ב2002 לא היה אנביאיי לא הוציאו משחק
אני לא יודע אני אישית רואה הרבה שינויים המשחק ישתנה ... הרבה יותר קשה לשמור הכוכבים פשוט מטביעים לך על הראש יש המון פאולים ולא מרביצים כמו ב2005 לא יודע לדעתי שווה להוריד ...
למרות ששארס לא פוגע מה3
Indianapolis colts Champions!!!
ל-2002 היה רק לפליסטשןנכתב במקור על ידי hacked87
איך יש לך את שאראס אחי?
הוא לא נמצא אצלי באינדי
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!