tithades =]]
i have 1.5
tithades =]]
i have 1.5
|
|
שטויות העיקר שזה רק לבית ספר ולטלויזיה
ככה גם אני התחלתי
בקרוב מאוד תעבור לשים את זה כל הזמן
בושה טיפה אבל חפיף, מתרגלים
מזה רק לטלוןויזיה ולכיתה?!
אתה הולך ברחוב ומסתכל על שלט ממרחק עשר מטר, אתה מצליח לקרוא?
אתה מסתכל על פרצוץ של ילדה שנמצאת 2 מטר לידך אתה מצליח לראות אותה בבירור?!
=\
לא אני לא מצליח בכל זאת הוא אמר להשים את כל הזמן חוץ מקריאה מקרובנכתב במקור על ידי בלובוי
\= אבל זין אני שם את זה
תודה לכולם
גשם של עופרת יצוקה.
אחי בקטנה זה לא כזה נורא
לי אין אבל לאבא שלןי ואמא שלי יש
אין לי משקפייה אבל שאני סתם שם משקפיים של אחרים עד -1 אז אני רואה אותו דבר..
אז הלכתי לרופא עניים ואני לא צריך..
בשביל לראות את כל החתימות שלי בעמוד אחד - לחץ כאן.
12 חתימות מתחלפות כל ריענון.
תודה ל- s&a על 4 מהחתימות!!
תודה ל- Anxious על 3 מהחתימות!!
תודה ל- X-MOI-X על אחת מהחתימות!!
תודה ל- Matanb91 על אחת מהחתימות!!
ותודה לי על 3 מהחתימות!!
עכשיו תוכל לשבת לידי מאחורה
=-O
חצי מהאנשים בעולם צריכים משקפיים
=-O
לא מבין בזה :\
אשכרה עכשיו בלוח אני יראה יותר טוב
ואגב אני מקבל אותם יום ראשון אבל תאמת הם עולות מלא רצח 1100 שקל wtf?
גשם של עופרת יצוקה.
[כבר אמר הכל גנסטה שיטמסכנה: לא לשבת ליד מסך של מחשב ומסך של טלוויזיה אחד ליד השני במשך 3-4 שנים כמעט כל היום!!!
גם לי יש משקפיים
עין אחד -1.50
העין השניה -1.25
זה 2 העיניים רואות שונה חחחחחחח
לרוב ככה זה
אז תשים עדשות?
[center]
2.75 כן... אני יודע שזה הרבה...
אבל מה לעשות (רק למחשב טלוויזיה ולכיתה... ולבית...)
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
לי יש משקפיים מכיתה א'.נכתב במקור על ידי CrasH`
מה אתה משקיע בשביל משקפיים כאלה? אחי אתה יכול לקנות משקפיים מצויינות ב-400 ש"ח ואתה תראה איתם מצויין, אתה לא צריך את האנטי רפלקס (הזה שעושה לך ירוק בעדשות) וגם לא את הזה שנגד השמש.
אתה סתם ביזבזת כסף על משהו שתשתמש בו מקסימום שנה.
אני יש לי משקפיים מצוינות ב-600 ש"ח (מן הסתם אני מרשה לעצמי להשקיע טיפה יותר בגלל שאני מרכיב קבוע).
ואני רואה איתם מצויין, אם אתה רוצה משקפי שמש פשוט תקנה משקפי שמש, אתה הרי לא צריך להרכיב את משקפיי הראיה כל הזמן.
נערך לאחרונה על ידי ArMaGeDDoN; 05-01-2006 בשעה 17:17.