קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [קטע] טוב לי ככה
    על ידי Metronome בפורום יצירה, כתיבה וציור
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-12-2010, 10:34
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-05-2007, 18:47
  3. תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 06-05-2006, 19:01
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 31

טוב אז ככה יש לי משקפיים \= - עמוד 2

  1. #16
    משתמשת כבוד
    שם פרטי
    שניצי
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    גיל
    36
    הודעות
    10,137
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    לפעמים האור בקצה המנהרה זה סתם מניאק עם מצית..
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    tithades =]]

    i have 1.5

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של Haviv
    שם פרטי
    חביב
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    7,699
    לייקים
    2
    נקודות
    1,840
    משפט מחץ
    פורום צבא וגיוס הפורום שיעשה לכם את זה

    ברירת מחדל

    שטויות העיקר שזה רק לבית ספר ולטלויזיה

  4. #18

    ברירת מחדל

    ככה גם אני התחלתי

    בקרוב מאוד תעבור לשים את זה כל הזמן

    בושה טיפה אבל חפיף, מתרגלים

    מזה רק לטלוןויזיה ולכיתה?!

    אתה הולך ברחוב ומסתכל על שלט ממרחק עשר מטר, אתה מצליח לקרוא?

    אתה מסתכל על פרצוץ של ילדה שנמצאת 2 מטר לידך אתה מצליח לראות אותה בבירור?!

    =\

  5. #19
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    עופר
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,820
    לייקים
    0
    נקודות
    1,654
    משפט מחץ
    הקב"ה אָנַחְנֹּו אֹוהַבִים אָוֹתך

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי בלובוי
    ככה גם אני התחלתי

    בקרוב מאוד תעבור לשים את זה כל הזמן

    בושה טיפה אבל חפיף, מתרגלים

    מזה רק לטלוןויזיה ולכיתה?!

    אתה הולך ברחוב ומסתכל על שלט ממרחק עשר מטר, אתה מצליח לקרוא?

    אתה מסתכל על פרצוץ של ילדה שנמצאת 2 מטר לידך אתה מצליח לראות אותה בבירור?!

    =\
    לא אני לא מצליח בכל זאת הוא אמר להשים את כל הזמן חוץ מקריאה מקרוב
    \= אבל זין אני שם את זה

    תודה לכולם
    גשם של עופרת יצוקה.

  6. #20
    מורחקים האוואטר של SaGy MiYaRa
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    גיל
    36
    הודעות
    7,366
    לייקים
    0
    נקודות
    -1,985
    משפט מחץ
    בגלל מחסור בתקציב כיבינו את האור בקצה המנהרה.הקונה מטט

    ברירת מחדל

    אחי בקטנה זה לא כזה נורא
    לי אין אבל לאבא שלןי ואמא שלי יש

  7. #21
    משתמש וותיק
    שם פרטי
    נתי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    6,679
    לייקים
    0
    נקודות
    2,708
    משפט מחץ
    אהלן, מאדאם בטרפליי. (קזבלן)

    ברירת מחדל

    אין לי משקפייה אבל שאני סתם שם משקפיים של אחרים עד -1 אז אני רואה אותו דבר..
    אז הלכתי לרופא עניים ואני לא צריך..

    בשביל לראות את כל החתימות שלי בעמוד אחד - לחץ כאן.
    12 חתימות מתחלפות כל ריענון.
    תודה ל- s&a על 4 מהחתימות!!
    תודה ל- Anxious על 3 מהחתימות!!
    תודה ל- X-MOI-X על אחת מהחתימות!!
    תודה ל- Matanb91 על אחת מהחתימות!!
    ותודה לי על 3 מהחתימות!!

  8. #22
    משתמש חדש
    שם פרטי
    Edo
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    34
    הודעות
    3,986
    לייקים
    0
    נקודות
    67
    משפט מחץ
    נקודות: 14,564

    ברירת מחדל

    עכשיו תוכל לשבת לידי מאחורה
    =-O

  9. #23
    משתמש חדש
    שם פרטי
    Edo
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    34
    הודעות
    3,986
    לייקים
    0
    נקודות
    67
    משפט מחץ
    נקודות: 14,564

    ברירת מחדל

    חצי מהאנשים בעולם צריכים משקפיים
    =-O

  10. #24
    משתמש באטרף האוואטר של Fury
    שם פרטי
    פלג
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    34,722
    לייקים
    2
    נקודות
    -20,005
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא מבין בזה :\




  11. #25
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    עופר
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,820
    לייקים
    0
    נקודות
    1,654
    משפט מחץ
    הקב"ה אָנַחְנֹּו אֹוהַבִים אָוֹתך

    ברירת מחדל

    אשכרה עכשיו בלוח אני יראה יותר טוב
    ואגב אני מקבל אותם יום ראשון אבל תאמת הם עולות מלא רצח 1100 שקל wtf?
    גשם של עופרת יצוקה.

  12. #26
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    הודעות
    2,564
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    [
    מסכנה: לא לשבת ליד מסך של מחשב ומסך של טלוויזיה אחד ליד השני במשך 3-4 שנים כמעט כל היום!!!
    כבר אמר הכל גנסטה שיט

  13. #27

    ברירת מחדל

    גם לי יש משקפיים

    עין אחד -1.50
    העין השניה -1.25

    זה 2 העיניים רואות שונה חחחחחחח

    לרוב ככה זה

  14. #28
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    בלה בלה
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    6,441
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אז תשים עדשות?
    [center]

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של OmeR
    שם פרטי
    פטרוז
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    5,607
    לייקים
    2
    נקודות
    2,599
    משפט מחץ
    What has 4 legs and an arm? A happy Pit Bull
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    2.75 כן... אני יודע שזה הרבה...
    אבל מה לעשות (רק למחשב טלוויזיה ולכיתה... ולבית...)
    It's getting kind of hard to believe
    things are going to get better
    I've been drowning too long to believe
    that the tide's going to turn

    And I've been living too hard to believe
    that things are going to get easier now
    I'm still trying to shake off the pain
    from the lessons I've learned

    And if I see van Helsing, I swear
    to the Lord I will slay him!
    A-ha-ha-haa! Take it from me
    I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!

    Blood will run down his face
    when he is decapitated...aah!
    his head on my mantle is how
    I will let this world know:

    .




  16. #30

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי CrasH`
    אשכרה עכשיו בלוח אני יראה יותר טוב
    ואגב אני מקבל אותם יום ראשון אבל תאמת הם עולות מלא רצח 1100 שקל wtf?
    לי יש משקפיים מכיתה א'.

    מה אתה משקיע בשביל משקפיים כאלה? אחי אתה יכול לקנות משקפיים מצויינות ב-400 ש"ח ואתה תראה איתם מצויין, אתה לא צריך את האנטי רפלקס (הזה שעושה לך ירוק בעדשות) וגם לא את הזה שנגד השמש.

    אתה סתם ביזבזת כסף על משהו שתשתמש בו מקסימום שנה.

    אני יש לי משקפיים מצוינות ב-600 ש"ח (מן הסתם אני מרשה לעצמי להשקיע טיפה יותר בגלל שאני מרכיב קבוע).
    ואני רואה איתם מצויין, אם אתה רוצה משקפי שמש פשוט תקנה משקפי שמש, אתה הרי לא צריך להרכיב את משקפיי הראיה כל הזמן.
    נערך לאחרונה על ידי ArMaGeDDoN; 05-01-2006 בשעה 17:17.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:06.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,576 | הודעות: 8,215,170 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect