ואייייי מסכן...
ואייייי מסכן...
|
|
ועכשיו דווחי תנועה מאטרףר"ץ
הדרך לפורום דיבורים עמוסה מצומת מוזיקה אלקטרונית, משטרת אטרף מציעה להכנס דרך היציאה של משחקי רשת.
פורום אטרף+ עמוס עוד יותר בשל חרמניות יתר של הצהריים, אנא אנשים, אל תצפצפו, כולם חרמנים במידה שווה, קצת סבלנות.
תודה למסוק של פלאפון שנתן לנו דיווחים אילו
אם גם לכם יש דיווחים אפשר לשלוח מסר פרטי.
חן, שאח שלך יהיה בריא.
חחח אמאלה איזו תקיפה!!!1נכתב במקור על ידי NE0N
מאגניב..
אז לאן אני צריכה ללכת?
אפשר לאטרף+?
ואחשלי פסדר מממ הוא הולך לעשות צילומים בכתף כי ממש כואב לו O:
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
שיריגש טוב!....
והחלמה מהירה....וב''ה שזה רק מכות יבשות ולא יותר.... :|
חני ייייוואווו שירגיש טוב!!
אוהבת..
Look at the stars,"
Look how they shine for you,
And everything you do,
" ...Yeah, they were all yellow.
איך את מגזימה סך הכול דפקה אותו מכונית ואת כבר בסרט כאילו הוא מת.
שיהיה בריא![]()
בי נכנסנו עם קורקינט..
מקווה שירגיש טוב
חחחחחחח פסדרררררררררנכתב במקור על ידי Knight
סתום ת'פה..
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קורקינט אין אין הרגת אותי!!!!!נכתב במקור על ידי PerformeR