נכנסה בו מכונית :|
מסכן איך הוא חזר הביתה כולו בפאניקה..![]()
בן 11
ניפגע בכתף וברגל מכות יבשות..
המכונית הפתיעה אותו וניכנסה לו באופניים והוא לא הספיק לבלום בזמן.. אז הוא עף על הכביש..
אנשיםםםםםם
תזהרווווווו בכבישיםםםםםםםם
ובהכל..
אל תעשו שטויות..
תהיו זהירים
אתה חשובים !!!!!1
אם לא תשמור על עצמך.. בשבילך
תשמור בשביל האחרים שאוהבים אותך ודואגים לך ושאתה חשוב להם כל כך ושאתה הכל בשבילם!!.
אל תגרום להם לסבול..
רק תחייה בריא
בשבילך ובשביל חברך
אהובך.
![]()




ציטוט ההודעה













