אתה מסתלבט אה
|
|
מכירים ת'אלה שעושים לכם
משעמם פה.. שעשע אותי,
זה ההכי מצי :\
צ'ה עליך :]
לא אחי... ההפך הוא הנכון.נכתב במקור על ידי De@n
אני לא רוצה שתעזבו, בוא תסביר לי מה היא הסיבה שאתם רוצים לעזוב לטובת פורום אחר... תספר לי מה רע כאן.
אני אנסה לשפר את הרגשותיכם.
הוא לא ינסה הוא נוכל :X
אתה רוצה סמים הא ?? ^^נכתב במקור על ידי SaPaK_HaMaNuShIm
יש לי משהו, שיטריףףףףףףףף לך תראש.
קיצר....
איי דונט וונה קלוס מיי אייס.. איי דונט וואנה פול אסליפ קוז איי מיס יו בייב אנד איי דונט וואנה מיס ש תי'נגגגג
אור בוא תספק לי מנוש אני חייב לשדל! חחח סתם מה המצב לכול הפורום
12p גאה להיות שייך
עד המוות אשיר לך מכבי עד שיצא הגרון!!
הייייי
חג שבועות שמייח..
תרגיש טוב תומר.
למה דני מושעה? :/
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
כי הוא קילל את אומן השקסי =X
איפה הוא קילל את אומן?
:X
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
לא את אומן קוראים לו אור מה אתם חשים תיירים...
יאללאיללה שמונה ימים למונדיאל
מזל שיש לי טחונים במשפחה נתנחל אצלהם לראות
בואנה למה כזה יבש כאן?
בגלל הזאת עם החזייה שגררה 10 עמודים?
=)
רן יא מאניק העיקר אתה
OZZY תרגיש טוב :\
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי