חולה![]()
חולה![]()
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
|
|
ואטני נוסע עוד עמה שעות לאילת![]()
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
אני טורו
מפוצץ בדינרו
מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו
בוא נראה מה קורה פה
הן צועקות לי טה קיירו
למה אני טורו
מפוצץ בדינרו
תאכל מרס טורקי מולי אין תיקו תיקו
בוא נראה מי שולט פה
סאב נומרו אונו מרו מרו
חעח
איזה שיר דפוקקקקק
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
יש משהו לראות בטלויזיה עכשיו ?
מישהו יודע ?
slickskter@gmail.com
,unr אתה דפוק
אחד ה-שירים
קח לך אחר:
רואה אותה במסיבות אולי שנתיים ברצף
היא מהפנטת מוציאה תי מקצב
אני מנסה למצוא חיבור
אבל זה לא כל כך פשוט
למרות שנדמה לי שגם בא לה
אבל לא בא בקלוט
אז לא יצאנו לנו לא דיברנו זרמנו במקביל
אלי תפגיש בנינו ואותי תציל For Real
אנלא מרכין ראשי למטה איש אותי לא משפיל
אחותי זה לא הגיל זה התרגיל
בואי תגלי לי את הסוד
את הדרך לרקוד
איך את מסתובבת מסובבת
בוא תגלה לי את הסוד שלך
למה הבנות תמיד רצות סביבך
בואי תגלי לי את הסוד
איך גנבת לי תלב
מתי תיהי בי מאוהבת
לא כל הבנות חייבות לרצות אותך
אבל אני מחכההה...
אני צמא לא צמא
כן כן רוצה לא יוצא
מי מתקרב מתרחקת
אולי סתם מצפה
מהמשחק לא יוצא
לוקח את זה לקצה
מסתכל לה בעיניים בשפתיים עוצר
אני יציג את עצמי, לא לטינו ולנטינו
מי לא מכירה אותי מי לא רצתה אותי מי לא
יש לי אגו בקילו
אני בא לך בלימו
משחק עם הגורל הכל או כלום כמו קזינו
אז אני ואת נבנה גורל עתיד כמו בפימו
כל תשובה מתקבלת, רק תבטיחי לי בלי לא
זה הכל המזל ולא משחק אנדנדינו
יתערב ויסכסך יבוא לו סוף על הקטינו
גנגסטר אני לא, מחוץ לחוק כמו רינו
משאיר אותו חיוור לבן עיוור כמו אלבינו
אז היא חייכה לי והלכה לי ואמרה לי בחיים לא
אני יודע שבסוף היא תחפש אותי כמו נימו
חח סתם עזבו משעמם לי רצח
אוזי אוסבורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
קררייזיי פאקינג טריייןןןןן
כן כן כן ישראל היא סופרמןנכתב במקור על ידי EriK
מי זה חי את החיים שעליהם אתה חולם
מי משתנה אלה שצחקו קראו לי שונה
היום חושבים שהם חברים
אז שוב אני שואל מי ישתנה ברחוב
מעריצים הכי קרובים מלכלכים
לא מבינים שהיום יש הרבה לאהוב
הופעות יותר גדולות יותר קשה להיות קרוב
אני עדין האחד ששלח לך ת'יד
אותו אחד שהסביר לך שאתה לא לבד
אתה יכול ויש תקווה לשים נעליים
שרק ביחד כקבוצה נשרוד באש ובמים
אתה הרגשת,התאמנת,השתפרת,כבשת
היינו יחד שהכל קרה ביום שניצחת
אז תחשוב מי ישתנה ומי משחק אותה סנוב
מי נותן ת'לב מי מקבל ת'לב מהרחוב
אנשים חיים חיים קשים מושכים בשיניים
לא מאמינים לכל סיפור שהם שומעים באוזניים
לא טיפשים מפרגנים ושופכים אהבה
יד רוחצת יד לכן אני נותן ת'נשמה
בחזרה מייצג לשנייה לא דואג
מתמוגג מהקהל בהופעות ששואג
כל מילה ומילה כי אני אמיתי
עכשיו תחזור להתחלה תחשוב שוב אם אתה איתי
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
חח עידן ימופשע
כנ"ל אריק... חרשת.
תרגיש טוב OZZY
תודה רןן
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
חחח אריק מזה השיר המעאפן הזה שרית חדד? םO
קיצר ...
תומר מחר חופש ואתה חולה פעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני הולך לסיבוב במערב (חח סתם רק ראשון אומרים כאלה דברים)
טבו לאדע אינלי מה להגיד :X
תרגיש טוף ==]
אור רק שמתי לב שיש לך ברייק בחתימה חח
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאנכתב במקור על ידי De@n
אל תעשה לנו את זה
פליז![]()