קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. -= אשכול משועממי לילה =-
    על ידי AvixTz בפורום דיבורים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-11-2005, 06:57
  2. אשכול בולבולי לילה }}}}
    על ידי EriK בפורום דיבורים
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 02:24
  3. אשכול דגדגני לילה..
    על ידי Li0rz בפורום דיבורים
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 24-10-2005, 13:09
  4. אשכול סמיילי לילה
    על ידי Alonh בפורום דיבורים
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 06:58
  5. אשכול רימוני לילה
    על ידי MaRoKaY בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-10-2005, 11:09
נושא נעול
עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 50

אשכול של לילה

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל אשכול של לילה

    חולה

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,310
    לייקים
    1
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    המשפט מחץ הזה יותר חרוש מפלאפל עם צ'יפס בפיתה

    ברירת מחדל

    ואטני נוסע עוד עמה שעות לאילת


    /www.anonymous.org.il
    /www.anonymous.org.il

    כנסוו

  4. #3
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    אני טורו
    מפוצץ בדינרו
    מחולל ניסים כמו סבא ג'פטו
    בוא נראה מה קורה פה
    הן צועקות לי טה קיירו

    למה אני טורו
    מפוצץ בדינרו
    תאכל מרס טורקי מולי אין תיקו תיקו
    בוא נראה מי שולט פה
    סאב נומרו אונו מרו מרו

    חעח

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה שיר דפוקקקקק

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  6. #5

    ברירת מחדל

    יש משהו לראות בטלויזיה עכשיו ?
    מישהו יודע ?
    slickskter@gmail.com





  7. #6
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ,unr אתה דפוק
    אחד ה-שירים

    קח לך אחר:
    רואה אותה במסיבות אולי שנתיים ברצף
    היא מהפנטת מוציאה תי מקצב
    אני מנסה למצוא חיבור
    אבל זה לא כל כך פשוט
    למרות שנדמה לי שגם בא לה
    אבל לא בא בקלוט
    אז לא יצאנו לנו לא דיברנו זרמנו במקביל
    אלי תפגיש בנינו ואותי תציל For Real
    אנלא מרכין ראשי למטה איש אותי לא משפיל
    אחותי זה לא הגיל זה התרגיל

    בואי תגלי לי את הסוד
    את הדרך לרקוד
    איך את מסתובבת מסובבת

    בוא תגלה לי את הסוד שלך
    למה הבנות תמיד רצות סביבך

    בואי תגלי לי את הסוד
    איך גנבת לי תלב
    מתי תיהי בי מאוהבת

    לא כל הבנות חייבות לרצות אותך
    אבל אני מחכההה...

    אני צמא לא צמא
    כן כן רוצה לא יוצא
    מי מתקרב מתרחקת
    אולי סתם מצפה
    מהמשחק לא יוצא
    לוקח את זה לקצה
    מסתכל לה בעיניים בשפתיים עוצר
    אני יציג את עצמי, לא לטינו ולנטינו
    מי לא מכירה אותי מי לא רצתה אותי מי לא
    יש לי אגו בקילו
    אני בא לך בלימו
    משחק עם הגורל הכל או כלום כמו קזינו
    אז אני ואת נבנה גורל עתיד כמו בפימו
    כל תשובה מתקבלת, רק תבטיחי לי בלי לא
    זה הכל המזל ולא משחק אנדנדינו
    יתערב ויסכסך יבוא לו סוף על הקטינו
    גנגסטר אני לא, מחוץ לחוק כמו רינו
    משאיר אותו חיוור לבן עיוור כמו אלבינו
    אז היא חייכה לי והלכה לי ואמרה לי בחיים לא
    אני יודע שבסוף היא תחפש אותי כמו נימו


    חח סתם עזבו משעמם לי רצח

  8. #7
    Godsmack
    אורח

    ברירת מחדל

    אוזי אוסבורןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    קררייזיי פאקינג טריייןןןןן

  9. #8
    משתמש ותיק האוואטר של EviL BunnY
    תאריך הצטרפות
    07/2005
    הודעות
    5,052
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אם אשתך לא לידך,תן לידך להיות אישתך

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EriK
    ,unr אתה דפוק
    אחד ה-שירים

    קח לך אחר:
    רואה אותה במסיבות אולי שנתיים ברצף
    היא מהפנטת מוציאה תי מקצב
    אני מנסה למצוא חיבור
    אבל זה לא כל כך פשוט
    למרות שנדמה לי שגם בא לה
    אבל לא בא בקלוט
    אז לא יצאנו לנו לא דיברנו זרמנו במקביל
    אלי תפגיש בנינו ואותי תציל For Real
    אנלא מרכין ראשי למטה איש אותי לא משפיל
    אחותי זה לא הגיל זה התרגיל

    בואי תגלי לי את הסוד
    את הדרך לרקוד
    איך את מסתובבת מסובבת

    בוא תגלה לי את הסוד שלך
    למה הבנות תמיד רצות סביבך

    בואי תגלי לי את הסוד
    איך גנבת לי תלב
    מתי תיהי בי מאוהבת

    לא כל הבנות חייבות לרצות אותך
    אבל אני מחכההה...

    אני צמא לא צמא
    כן כן רוצה לא יוצא
    מי מתקרב מתרחקת
    אולי סתם מצפה
    מהמשחק לא יוצא
    לוקח את זה לקצה
    מסתכל לה בעיניים בשפתיים עוצר
    אני יציג את עצמי, לא לטינו ולנטינו
    מי לא מכירה אותי מי לא רצתה אותי מי לא
    יש לי אגו בקילו
    אני בא לך בלימו
    משחק עם הגורל הכל או כלום כמו קזינו
    אז אני ואת נבנה גורל עתיד כמו בפימו
    כל תשובה מתקבלת, רק תבטיחי לי בלי לא
    זה הכל המזל ולא משחק אנדנדינו
    יתערב ויסכסך יבוא לו סוף על הקטינו
    גנגסטר אני לא, מחוץ לחוק כמו רינו
    משאיר אותו חיוור לבן עיוור כמו אלבינו
    אז היא חייכה לי והלכה לי ואמרה לי בחיים לא
    אני יודע שבסוף היא תחפש אותי כמו נימו


    חח סתם עזבו משעמם לי רצח
    כן כן כן ישראל היא סופרמן
    מי זה חי את החיים שעליהם אתה חולם
    מי משתנה אלה שצחקו קראו לי שונה
    היום חושבים שהם חברים
    אז שוב אני שואל מי ישתנה ברחוב
    מעריצים הכי קרובים מלכלכים
    לא מבינים שהיום יש הרבה לאהוב
    הופעות יותר גדולות יותר קשה להיות קרוב
    אני עדין האחד ששלח לך ת'יד
    אותו אחד שהסביר לך שאתה לא לבד
    אתה יכול ויש תקווה לשים נעליים
    שרק ביחד כקבוצה נשרוד באש ובמים
    אתה הרגשת,התאמנת,השתפרת,כבשת
    היינו יחד שהכל קרה ביום שניצחת
    אז תחשוב מי ישתנה ומי משחק אותה סנוב
    מי נותן ת'לב מי מקבל ת'לב מהרחוב
    אנשים חיים חיים קשים מושכים בשיניים
    לא מאמינים לכל סיפור שהם שומעים באוזניים
    לא טיפשים מפרגנים ושופכים אהבה
    יד רוחצת יד לכן אני נותן ת'נשמה
    בחזרה מייצג לשנייה לא דואג
    מתמוגג מהקהל בהופעות ששואג
    כל מילה ומילה כי אני אמיתי
    עכשיו תחזור להתחלה תחשוב שוב אם אתה איתי


    We dont need no education
    We dont need no thought control
    No dark sarcasm in the classroom
    Teacher, leave those kids alone

  10. #9
    Ran
    אורח

    ברירת מחדל

    חח עידן ימופשע
    כנ"ל אריק... חרשת.

    תרגיש טוב OZZY

  11. #10
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה רןן

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  12. #11
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    חחח אריק מזה השיר המעאפן הזה שרית חדד? םO
    קיצר ...
    תומר מחר חופש ואתה חולה פעעעעעעעעעעעעעעעעעע
    אני הולך לסיבוב במערב (חח סתם רק ראשון אומרים כאלה דברים )
    טבו לאדע אינלי מה להגיד :X

  13. #12

    ברירת מחדל

    תרגיש טוף ==]

    אור רק שמתי לב שיש לך ברייק בחתימה חח

  14. #13
    אוהד בית"ר בלב ובנשמה
    שם פרטי
    דין
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,189
    לייקים
    1
    נקודות
    578
    משפט מחץ
    רק בית"ר ושכולם יזדיינו!!

    ברירת מחדל

    אני פה

    אולי אני וOR_AGUR פורשים לטובת פורום אחר בקרוב:]
    והלב בחר בך..בית"ר ירושלים אהבה שהיא חלום!!





    יצחק חיים צמח הלוי
    ת.נ.צ.ב.ה
    יהי זכרו ברוך.

  15. #14
    Ran
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי De@n
    אני פה

    אולי אני וOR_AGUR פורשים לטובת פורום אחר בקרוב:]
    לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאא
    אל תעשה לנו את זה
    פליז

  16. #15

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחחחח

נושא נעול
עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 20:31.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,345 | הודעות: 8,214,939 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect