קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. דטרויט מיאמי; דאלאס-פיניקס
    על ידי -Alon- בפורום כדורסל
    תגובות: 229
    הודעה אחרונה: 03-06-2006, 14:25
  2. [הימור] דאלאס מאבריקס - פיניקס סאנס (6+)
    על ידי Fury בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 25-05-2006, 11:10
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 16:30
  4. [ראש בראש]דאלאס-פיניקס(+7)
    על ידי Sh£d Tsaov בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-04-2006, 22:36
  5. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 18:55
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 40

דאלאס 3 פיניקס 2 - עמוד 2

  1. #16
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    סטרן ממש שנא את סן אנטוניו שהוא סידר להם בחירה ראשונה ואת טים דאנקן ב97 הא...
    חלאס אם התאוריית קונספרציות שלכם כל הזמן.
    הרחקה של טרי במשחק 6?
    צעדים של דיאו במשחק מספר 1?
    שופטים אשמים מתי שנוח לנו בקיצור.

    ואלוןH אתה מדבר כמו אוהד ושומעים את זה.
    אני בטוח שאם הייתי אוהד פיניקס הייתי משוכנע כמוך אבל תנסה לצאת מבועת האוהד.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מממ כן אז מה
    אבל תראה אני לא אומר שדאלאס היו מפסידים בלי השריקה הזאת
    אבל זה עזר להם המון ואתה לא יכול להכחיש את זה

    צעדים של דיאו במשחק 1 ? אני לא חושב שזה משהו שאפשר לשים לב בשידור חי
    אי אפשר לשים לב לכל דבר בשידור חי
    אם הייתי מראה לך הילוכים חוזרים של דיאו זורק מתחת לסל
    היית רואה כמה מכות הוא חוטף שם
    אבל מזה אפשר להתעלם בסדר תאפשרו משחק קשוח
    אבל למה מהצד שני לזיין את פיניקס על כלום





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  4. #18
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  5. #19
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אני לא חושב שהוא עשה משהו כל כך גדול
    הוא פשוט היה יציב הפעם והלכו אליו הרבה
    זה לא שהוא עשה קליעות מטורפות כי הוא נשאר די פנוי
    והרבה פעמים עם מאצ'אפים נוחים

    ותעשה לי טובה .... אם השופטים לא היו שורקים לבל טכנית
    הייתי מראה לך את המהלך הזה 7 פעמים לא היית אומר לבד שהיה צריך טכנית
    למה כשמורנינג דחף את פרינס כשהוא הטביע לא נתנו לו טכנית ?

    מילא זה .. אז הוסיפו חטא על חטא ונתנו גם למייק טכנית

    אבל אני עדיין חושב שהשריקה שנתנה לדאלאס את המומנטום זה העבירה הרביעית כביכול של מאריון
    הציל לדאלאס את המשחק
    ואז גם דירק התחיל לקלוע מאז כי העונשין איפס לו את היד
    1. חטא על פשע.
    2 . מסכים איתך ב100 אחוז - כל עבירה כזאת זה מנטאלית עוזר לקבוצה השניה. מצד שאני אני יכול לתת לך דוגמה לקבוצות שקיבלו טכני וכמו גדולים זה עזר להם אפילו.
    אגב בנ.ב.א זה לא כמו בארץ ששורקים על כל נגיעה קטנה .. נותנים למשחק לזרום שמה .. זה לא שהם לא רואים את זה.

    ורועי - יא גזען .. אז מה אם אני אוהד הפועל חחח
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני יודע מה זה חטא על פשע תודה רבה
    אנחנו אומרים חטא על חטא





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  7. #21
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אני יודע מה זה חטא על פשע תודה רבה
    אנחנו אומרים חטא על חטא
    חשבתי שהתבלבלת .. רוצה להרוג אותי וזהו?!
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    להגיד תודה רבה
    להרוג אותך

    כמעט אותו דבר O_o





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  9. #23
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    להגיד תודה רבה
    להרוג אותך

    כמעט אותו דבר O_o
    חחחח .. סליחה ..
    זה היה נראה לי בהתחלה קצת בטון מתנשא .. אבל במבט שני .. זה לא =] ..
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  10. #24
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    להפך בNBA שורקים על כל נגיעה כמעט.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  11. #25
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    כן מיכאל במשחק מספר 7 דאלס ניצחו בזכות השופטים ממש רק דאנקין הלך לקו בכל משחק איזה 20 פעם ..

    ואלון בשידור חוזר הייתה עבירה של מאריון דחפו על עמדה בדיוק כמו שנתנו לסטייק עבירה תוקף בקיצור יש כל כך הרבה שריקות לפה ולשם שאתם סתם מחפשים במקום להגיד שדאלס פשוט היו יותר טובים




    Indianapolis colts Champions!!!

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בולשיט

    חוץ מזה שוב ... לא אמרתי שדאלאס לא היו יותר טובים
    אבל זה מעצבן שהשופטים עושים אותם יותר טובים

    אני זוכר באחד המשחקים טים תומאס הלך להטבעה יפה ביד אחד
    דירק בא מאחוריו פוצץ לו את הראש נראה לי טים כמעט נפל
    היום פעמיים מאריון רק עושה תנועה .. בקושי מגרד את השיער שלו ( ויש הרבה הפרש בין השיער לראש )
    פעמיים נתנו סל ועבירה





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  13. #27
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    הבעייה האמיתית זה הכבוד המופרז שסופרסטארים מקבלים
    תראו בדטרויט - מיאמי זאת בעיה אם מישהו פולט חנקן באיזור של דווין וויד זה ישר פאול והמלוכלך הזה תמיד שהוא יודע שעומדים לגעת בו ויהיה עבירה עולה לזריקה שלא תיכנס אבל שהוא יילך לקו פעמיים
    סעאמא שלו

  14. #28
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ולשאק מותר לפוצץ חופשי

    על המילטון מעולם לא נעשו עבירות

    ועל ראשיד נעשות "עבירות" כמו הרביעית של מאריון בערך בכל 2 שניות בכל פוזשן





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  15. #29
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    וזה שכל נשיפה לכיוון נאש זה עבירה זה בסדר ??? וסל ועבירה אין מה להגיד זה לשני הצצדים עושים פאול שעה קודם..

    וכן יש עדיפות לסופרסטארים פאולים שנוביצקי מקבל האריס לא יקבל

    כמו הכבוד שלברון מקבל זה לא חדש בNBA וצעדים בכלל לא קיימים שם




    Indianapolis colts Champions!!!

  16. #30
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צעדים זה כל הנבא שכח שיש דבר כזה

    ונאש ממש לא מקבל כל עבירה
    ממש ממש לא

    אני לא יגיד שלא נותנים לו כבוד יותר מהאריס נגיד
    אבל יחסית ל MVP ויחסית לכוכבים האחרים לא כל כך





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:53.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,412 | הודעות: 8,214,006 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect