
נכתב במקור על ידי
Alonh
אני לא חושב שהוא עשה משהו כל כך גדול
הוא פשוט היה יציב הפעם והלכו אליו הרבה
זה לא שהוא עשה קליעות מטורפות כי הוא נשאר די פנוי
והרבה פעמים עם מאצ'אפים נוחים
ותעשה לי טובה .... אם השופטים לא היו שורקים לבל טכנית
הייתי מראה לך את המהלך הזה 7 פעמים לא היית אומר לבד שהיה צריך טכנית
למה כשמורנינג דחף את פרינס כשהוא הטביע לא נתנו לו טכנית ?
מילא זה .. אז הוסיפו חטא על חטא ונתנו גם למייק טכנית
אבל אני עדיין חושב שהשריקה שנתנה לדאלאס את המומנטום זה העבירה הרביעית כביכול של מאריון
הציל לדאלאס את המשחק
ואז גם דירק התחיל לקלוע מאז כי העונשין איפס לו את היד