קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. דטרויט מיאמי; דאלאס-פיניקס
    על ידי -Alon- בפורום כדורסל
    תגובות: 229
    הודעה אחרונה: 03-06-2006, 14:25
  2. [הימור] דאלאס מאבריקס - פיניקס סאנס (6+)
    על ידי Fury בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 25-05-2006, 11:10
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-04-2006, 16:30
  4. [ראש בראש]דאלאס-פיניקס(+7)
    על ידי Sh£d Tsaov בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-04-2006, 22:36
  5. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 03-11-2005, 18:55
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 40

דאלאס 3 פיניקס 2

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל דאלאס 3 פיניקס 2

    צריך נושא חדש בשביל זה ...
    מה התקמצנו (?) והתקצבנו בנושא אחד של 80 עמודים? :|

    כל מקרה .
    אני עייף אז נעשה את זה מהר ...

    50 נק', 11 ריב' .

    יש אליפות

    חחח
    איזה משחק טוב ... לחזור מ14 פיניקס להוביל ב7, ואחרי שוב לאבד את היתרון ולהפסיד
    צריך כישרון מיוחד כזה ... והיה אותו בצד השני - שמו דירק נוביצקי . איזה סלים .. איזה משחק
    אבל הכי מדהים ! זה שזה לא הוא שעה שת'משחק ... זה כל השחקנים שהיו על המגרש
    כשהוא היה טוב, כולם ידעו לאן ללכת ומתי כל פעם מחדש .
    אני לא רוצה להגיד שהטכניות נתנו מומנטום לדאלאס אבל זה מה שקרה, וזאת אשמת פיניקס
    בלבד כי בל דחף אותו כמו אידיוט . מיותר לחלוטין . אגב שטרי קיבל אותה שריקה אחר כך
    אבל שהמשחק כבר היה גמור .
    קיצור
    אני רוצה עוד משחק בטקסס לא יודע מה איתכם

    אני נוסע לים היום איזה כיף !

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AllenIverson

    אני נוסע לים היום איזה כיף !
    מישהו שאל אותך?!

    חחחחחחחח סתם עדן ..

    איזה אחוזים מטורפים היו לדירק .. פשוט לא מהעולם
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    חחחח
    זה בלתי יאומן אני אומר לכם ..


    בני
    איזה כיף שיונצ' ביטל ת'אימון .... =]

  5. #4
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    שגיא
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,585
    לייקים
    0
    נקודות
    14
    משפט מחץ
    בדווווווקקקק יעעעעעעעניייי?!?!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה כלי הנוביצקי הזה
    אזה משחק
    50 נק' 17/18 מהקו
    יפה יפה
    אללה מכבייי..

  6. #5
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    למה לכל מאמני הכדורסל של הנערים/נוער קוראים יוני אפשר להבין?

    תהנה בים

    דירק ענק
    חבל שלא התערבתי עם הרומני

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    לא קוראים לו יוני ...
    אפחד לא קורא לו ככה .
    השם שלו זה יונתן, ובמקום יוני - יונצ'וק .

  8. #7
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי linkin
    למה לכל מאמני הכדורסל של הנערים/נוער קוראים יוני אפשר להבין?

    תהנה בים

    דירק ענק
    חבל שלא התערבתי עם הרומני
    לא קוראים לו יוני חחח
    קוראים לו יונתן/יונצ'/יוצ'וק ואולי אולי מישהו קורא לו יוני .. חחח [עדן- שמעון קורא לו יוני]
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  9. #8
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    נו אל תהיו לי ירושלמים מתחכמיחם
    יונתן זה יוני
    היו לי 2 מאמני נערים יוני באותה שנה
    בנוער יש לי יוני
    מזה מגפה? כל היונים האלה=\ בגלל זה בשפעת העופות אףפעם הם לא באו לעבוד

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  10. #9
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    ספאמרים
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  11. #10
    משתמש ותיק האוואטר של Paradise
    שם פרטי
    בני
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,103
    לייקים
    0
    נקודות
    494
    משפט מחץ
    זה שאני מחייך, זה לא אומר שטוב לי

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי linkin
    נו אל תהיו לי ירושלמים מתחכמיחם
    יונתן זה יוני
    היו לי 2 מאמני נערים יוני באותה שנה
    בנוער יש לי יוני
    מזה מגפה? כל היונים האלה=\ בגלל זה בשפעת העופות אףפעם הם לא באו לעבוד
    חחחחחחח ירושלמים מתחכמים .. חמוד
    אתה מכוון שיוני זה יונתן לא? כי לא כל יונתן זה יוני =]

    שב בשקט רועי חח
    And I never wanna say goodbye
    But girl you make it hard to be faithful
    With the lips of an angel


  12. #11
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    מיזה סולומון מיזה סולומון מיזה סולומון? המלך שלמה

  13. #12
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    אוהד הפועל ירושלים אומר לי לשבת בשקט.
    לאן הגענו =/
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני לא חושב שהוא עשה משהו כל כך גדול
    הוא פשוט היה יציב הפעם והלכו אליו הרבה
    זה לא שהוא עשה קליעות מטורפות כי הוא נשאר די פנוי
    והרבה פעמים עם מאצ'אפים נוחים

    ותעשה לי טובה .... אם השופטים לא היו שורקים לבל טכנית
    הייתי מראה לך את המהלך הזה 7 פעמים לא היית אומר לבד שהיה צריך טכנית
    למה כשמורנינג דחף את פרינס כשהוא הטביע לא נתנו לו טכנית ?

    מילא זה .. אז הוסיפו חטא על חטא ונתנו גם למייק טכנית

    אבל אני עדיין חושב שהשריקה שנתנה לדאלאס את המומנטום זה העבירה הרביעית כביכול של מאריון
    הציל לדאלאס את המשחק
    ואז גם דירק התחיל לקלוע מאז כי העונשין איפס לו את היד





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  15. #14
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אני לא חושב שהוא עשה משהו כל כך גדול
    הוא פשוט היה יציב הפעם והלכו אליו הרבה
    זה לא שהוא עשה קליעות מטורפות כי הוא נשאר די פנוי
    והרבה פעמים עם מאצ'אפים נוחים

    ותעשה לי טובה .... אם השופטים לא היו שורקים לבל טכנית
    הייתי מראה לך את המהלך הזה 7 פעמים לא היית אומר לבד שהיה צריך טכנית
    למה כשמורנינג דחף את פרינס כשהוא הטביע לא נתנו לו טכנית ?

    מילא זה .. אז הוסיפו חטא על חטא ונתנו גם למייק טכנית

    אבל אני עדיין חושב שהשריקה שנתנה לדאלאס את המומנטום זה העבירה הרביעית כביכול של מאריון
    הציל לדאלאס את המשחק
    ואז גם דירק התחיל לקלוע מאז כי העונשין איפס לו את היד
    השופטים עם דאלאס בפלייאוף הזה, מעניין כמה קיובן שילם להם...

  16. #15
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    קצת יותר ממה שסאן אנטוניו שילמה כל העונה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect