קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מזל טוב ל O-MaN1 מפקח מרכז הלינקים
    על ידי TaMiR בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 18:23
  2. מזל טוב למנהל דיבורים החדש !
    על ידי Alonh בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 13-09-2005, 10:35
  3. מזל טוב לUndead מנהל דיבורים החדש!!
    על ידי British_Bloke בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 19:59
  4. אללה תגידו מזל טוב
    על ידי Fabio בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-09-2005, 15:36
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12
מציג תוצאות 16 עד 27 מתוך 27

מזל טוב למיאמי - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    הודעות
    2,683
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ראיתי את ה 2 מישחקים האחרונים שלהם וואי זה היה כזה יפה אני מת להתחיל ליראות את כול המשחקים אני פשוט לא יודע מתי יש אותם אוףףףף

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    משחק נפלא.

    כאב לי לראות את דאלאס במחצית השנייה, פשוט לא עבד כלום.
    אני עדיין מאמין שדאלאס קבוצה יותר טובה מבחינת כדורסל, אבל היה חסר לה את המנטליות של אלופים.
    נוביצקי ממש איכזב אותי מחצית שנייה =\

    השיפוט לא ניצח את דאלאס, אבל הוא בהחלט נטה לכיוון מיאמי ב2 המשחקים האחרונים.
    וויד נתן בוקס לנוביצקי ושרקו פאול נגד נוביצקי.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  4. #18
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tallivny
    וואי איזה סדרה מדהימה
    כול הכבוד למיאמי ההימור שלי מתחילת השנה
    כמו ששימי ריגר אמר הסדרה תסתיים 4:2
    למיאמי והוא צדק הבן אדם פשוט גדול
    וויד שחקן ענק ומעכשיו גם MVP
    דאלאס ברגע שהיא נכנסה למשבר לא יכולה לצאת ממנו כמו תמיד
    למרות הפתיחה הטובה בסדרה
    4 נצחונות רצופים של מיאמי שעם מסתכלים על זה ככה
    פשוט קרעה אותם
    נויצקי המסכן כבר לא יחגוג אליפות כלשהיא ב-NBA
    שחקן ענק שלא יכנס לספרי ההיסטוריה בגלל זה
    בקיצור מזל טוב למיאמי לכץ ולכול החבר'ה
    ושתהיה לנו עוד עונה של רק רשת
    איזה תגובה מפגרת שימי מפגר וכל שנה הוא מדבר פחות כדורסל יותר שטויות הוא גם אמר בהתחלה שוושינגטון יעברו את קליבלנד אז ??
    ומיאמי קרעו אותם 3 ניצחונות מתוך ה4 נגמרו בהפרשים של לא יותר מ3 נקודות אתה קורה לזה תבוסה ..??? ולא ידעתי שנוביצקי כבר פורש ומה זה שמורנינג ופייטון פתאום הפכו לאלופים עושה אותם שחקנים יותר גדולים ?? כי בזמן שהם היו בשיא הם לא לקחו שום דבר אולי ירשמו להם אליפות אבל אני יזכור שזה לא היה בזכותם ...

    אלוןH אז אתה אומר שנוביצקי עשה עבירה על וייד במהלך הזה ??? אפשר להגיד שהשופטים לא הכריעו אבל להגיד את זה עוד לא שמעתי .. ולתפוס לטרי את החולצה בדרך לאותה זריקה טרגית גם לא היה שום דבר רק השופט היה 2 מטר ולא ראה




    Indianapolis colts Champions!!!

  5. #19
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    ראיתי עכשיו עוד תגובה שאומרת שהשופטים בכלל היו עם דאלאס, זה בכלל הרג אותי
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    מזל טוב מיאמי
    הגיע להם לנצח במשחק. שחקנים כמו האסלם וווקר הביאו את ה-A גיים שלהם....האסלם פשוט לא החטיא וווקר הפתיע. דאלאס נשארו במששחק לא הבנתי מאיפה צץ המרקיז דניאלס הזה שהחזיק אותם איזה 10 דקות. דירק היה צריך להתעלות במשחק הזה והוא לא עשה את זה.
    למרות שהיו 2 טעויות שיפוט קשות בסוף [העבירה של דירק שלא היתה והתפיסה בחולצה על טרי ]
    עדיין למיאמי הגיע לקחת את זה.
    פייטון יכול לפרוש סופסוף. גם אלונזו [איזה חסימות:]].
    ווייד הMVP הבלתי מעורער של הסדרה זוכה באליפות הראשונה מיני רבותתתתתתתתת.
    משחק צמוד של ריצות....רבע אחרון של נדנדה...מה עוד אפשר לבקש? משחק 7?:cool: .

    המהלך של המשחק היה החסימה שסטק נתן להאסלם פשוט אדיר ותוך כדי גם נגח בטבעת.
    דירק עוד יקח אליפות, זה יקרה. אולי שנה הבאה.


  7. #21
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מירו לא אמרתי שהיה פאול של נוביצקי
    אמר שהיה מגע לשני הצדדים
    כי אם תראה תהילוך החוזר תראה שנוביצקי דוחף תיד למסלול של וייד
    והשופט החליט לשרוק לזה, ואז כבר לא משנה מה קורה אחרי


    והתפיסה .. ברור שהיה פאול
    וברור שהשופטים ראו את זה
    אבל זה היה לפני הזריקה
    אם אתה שורק את זה אתה מקלקל לדאלאס את הסיכוי לשלשה
    אז השופטים עוד נתנו להם יתרון

    מה לעשות שלאורך הסדרה והמשחק דאלאס פשוט לא ידעו לנצל

    בקיצור .. אתם סתם מתבכיינים
    דאלאס פשוט לא היו מספיק טובים

    רועי .. דיברת על מרמור
    אתה הכי בכיין פה .. פשוט ניצחתם עם הרבה מזל עד עכשיו





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  8. #22
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    זה כבר שטות הם ניצחו כי הגיע להם ונכון דאלס צריכים להאשים רק את עצמם בהפסד אבל קשה לעשות את זה שאתה רואה מה קרה ולגבי הפאול השופט לא צריך לחשוב על חוק יתרון או משהו אלה לשרוק לעבירה למי שמגיע לו זאת הבעיה שעכשיו השופטים חושבים יותר מדי במקום לשרוק מה שהם רואים .. ולא מתעלמים ממה שהם לא רוצים לראות או רואים מה שהם כן רוצים ....

    בקיצור זה ברור שאף אחד לא יזכור את השופטים אולי רק אוהדי דאלס בעוד 5 שנים יזכרו שוייד הביא אליפות ומיאמי אלופים ..
    ושוב מתוך 6 משחקים דאלס היו לדעתי יותר טובים ב4 ולקחו רק 2 וזה רק אשמתם שברגעי האמת לא היה השחקן שיעשה את מה שוייד עשה




    Indianapolis colts Champions!!!

  9. #23
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יא מעתקין גנבת לי את הרעיון על השופטים :\





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  10. #24
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    יודע מה אלון צודק השופטים לא ניצחו את דאלאס מסכים איתך.

    אבל דאלאס קבוצה יותר טובה מבחינת כדורסל וזה הוכח מספיק פעמים מבחינתי, הדבר היחידי שהיא נפלה בו שהוא מספיק משמעותי בשביל לאבד אליפות זה הכושר המנטלי של השחקנים בעיקר ג'וש האוורד ודירק נוביצקי.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  11. #25
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    יא מעתקין גנבת לי את הרעיון על השופטים :\
    חח לא היה מקום להשאיר לך קרדיט




    Indianapolis colts Champions!!!

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחח טובים יותר מבחינת כדורסל
    הבולשיט הכי גדול ששמעתי

    חוץ מזה .. החלק המנטלי זה לא חלק מהכדורסל ?
    זה לא פחות חשוב מכושר קליעה או כושר גופני





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  13. #27
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    50% כדורסל נטו
    50% מנטליות וכל מה שזה כולל קבלת החלטות ומנהיגות.

    ב50% משחק כדורסל 5 על 5 איך שתקרא על זה דאלאס עדיפה, הרבה יותר עמוקים שחקנים הרבה יותר טובים ברוב העמדות ומאמן שלא נופל הרבה מריילי הנפלא.
    אבל מבחינה מנטלית מנהיגותית ניסיון ולחימה, וביצועים ברגעים החשובים.
    וולקר פוסי מורנינג פייטון אכלו את טרי האוורד סטקהאוז האריס ואפילו את DJ מבנגה.
    ובעיקר וויד אכל את נוביצקי אבל פה לא נפלה הסדרה.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 2 << ראשון 12


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:37.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,231 | הודעות: 8,213,825 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect