ראיתי את ה 2 מישחקים האחרונים שלהם וואי זה היה כזה יפה אני מת להתחיל ליראות את כול המשחקים אני פשוט לא יודע מתי יש אותם אוףףףף![]()
![]()
ראיתי את ה 2 מישחקים האחרונים שלהם וואי זה היה כזה יפה אני מת להתחיל ליראות את כול המשחקים אני פשוט לא יודע מתי יש אותם אוףףףף![]()
![]()
|
|
משחק נפלא.
כאב לי לראות את דאלאס במחצית השנייה, פשוט לא עבד כלום.
אני עדיין מאמין שדאלאס קבוצה יותר טובה מבחינת כדורסל, אבל היה חסר לה את המנטליות של אלופים.
נוביצקי ממש איכזב אותי מחצית שנייה =\
השיפוט לא ניצח את דאלאס, אבל הוא בהחלט נטה לכיוון מיאמי ב2 המשחקים האחרונים.
וויד נתן בוקס לנוביצקי ושרקו פאול נגד נוביצקי.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
איזה תגובה מפגרת שימי מפגר וכל שנה הוא מדבר פחות כדורסל יותר שטויות הוא גם אמר בהתחלה שוושינגטון יעברו את קליבלנד אז ??נכתב במקור על ידי tallivny
ומיאמי קרעו אותם 3 ניצחונות מתוך ה4 נגמרו בהפרשים של לא יותר מ3 נקודות אתה קורה לזה תבוסה ..??? ולא ידעתי שנוביצקי כבר פורש ומה זה שמורנינג ופייטון פתאום הפכו לאלופים עושה אותם שחקנים יותר גדולים ?? כי בזמן שהם היו בשיא הם לא לקחו שום דבר אולי ירשמו להם אליפות אבל אני יזכור שזה לא היה בזכותם ...
אלוןH אז אתה אומר שנוביצקי עשה עבירה על וייד במהלך הזה ??? אפשר להגיד שהשופטים לא הכריעו אבל להגיד את זה עוד לא שמעתי .. ולתפוס לטרי את החולצה בדרך לאותה זריקה טרגית גם לא היה שום דבר רק השופט היה 2 מטר ולא ראה
Indianapolis colts Champions!!!
ראיתי עכשיו עוד תגובה שאומרת שהשופטים בכלל היו עם דאלאס, זה בכלל הרג אותי![]()
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
מזל טוב מיאמי![]()
![]()
![]()
![]()
הגיע להם לנצח במשחק. שחקנים כמו האסלם וווקר הביאו את ה-A גיים שלהם....האסלם פשוט לא החטיא וווקר הפתיע. דאלאס נשארו במששחק לא הבנתי מאיפה צץ המרקיז דניאלס הזה שהחזיק אותם איזה 10 דקות. דירק היה צריך להתעלות במשחק הזה והוא לא עשה את זה.
למרות שהיו 2 טעויות שיפוט קשות בסוף [העבירה של דירק שלא היתה והתפיסה בחולצה על טרי ]
עדיין למיאמי הגיע לקחת את זה.
פייטון יכול לפרוש סופסוף. גם אלונזו [איזה חסימות:]].
ווייד הMVP הבלתי מעורער של הסדרה זוכה באליפות הראשונה מיני רבותתתתתתתתת.
משחק צמוד של ריצות....רבע אחרון של נדנדה...מה עוד אפשר לבקש? משחק 7?:cool: .
המהלך של המשחק היה החסימה שסטק נתן להאסלם פשוט אדיר ותוך כדי גם נגח בטבעת.
דירק עוד יקח אליפות, זה יקרה. אולי שנה הבאה.
מירו לא אמרתי שהיה פאול של נוביצקי
אמר שהיה מגע לשני הצדדים
כי אם תראה תהילוך החוזר תראה שנוביצקי דוחף תיד למסלול של וייד
והשופט החליט לשרוק לזה, ואז כבר לא משנה מה קורה אחרי
והתפיסה .. ברור שהיה פאול
וברור שהשופטים ראו את זה
אבל זה היה לפני הזריקה
אם אתה שורק את זה אתה מקלקל לדאלאס את הסיכוי לשלשה
אז השופטים עוד נתנו להם יתרון
מה לעשות שלאורך הסדרה והמשחק דאלאס פשוט לא ידעו לנצל
בקיצור .. אתם סתם מתבכיינים
דאלאס פשוט לא היו מספיק טובים
רועי .. דיברת על מרמור
אתה הכי בכיין פה .. פשוט ניצחתם עם הרבה מזל עד עכשיו
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
זה כבר שטות הם ניצחו כי הגיע להם ונכון דאלס צריכים להאשים רק את עצמם בהפסד אבל קשה לעשות את זה שאתה רואה מה קרה ולגבי הפאול השופט לא צריך לחשוב על חוק יתרון או משהו אלה לשרוק לעבירה למי שמגיע לו זאת הבעיה שעכשיו השופטים חושבים יותר מדי במקום לשרוק מה שהם רואים .. ולא מתעלמים ממה שהם לא רוצים לראות או רואים מה שהם כן רוצים ....
בקיצור זה ברור שאף אחד לא יזכור את השופטים אולי רק אוהדי דאלס בעוד 5 שנים יזכרו שוייד הביא אליפות ומיאמי אלופים ..
ושוב מתוך 6 משחקים דאלס היו לדעתי יותר טובים ב4 ולקחו רק 2 וזה רק אשמתם שברגעי האמת לא היה השחקן שיעשה את מה שוייד עשה
Indianapolis colts Champions!!!
יא מעתקין גנבת לי את הרעיון על השופטים :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
יודע מה אלון צודק השופטים לא ניצחו את דאלאס מסכים איתך.
אבל דאלאס קבוצה יותר טובה מבחינת כדורסל וזה הוכח מספיק פעמים מבחינתי, הדבר היחידי שהיא נפלה בו שהוא מספיק משמעותי בשביל לאבד אליפות זה הכושר המנטלי של השחקנים בעיקר ג'וש האוורד ודירק נוביצקי.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
חח לא היה מקום להשאיר לך קרדיטנכתב במקור על ידי Alonh
![]()
Indianapolis colts Champions!!!
חחחחחחחחח טובים יותר מבחינת כדורסל
הבולשיט הכי גדול ששמעתי
חוץ מזה .. החלק המנטלי זה לא חלק מהכדורסל ?
זה לא פחות חשוב מכושר קליעה או כושר גופני
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
50% כדורסל נטו
50% מנטליות וכל מה שזה כולל קבלת החלטות ומנהיגות.
ב50% משחק כדורסל 5 על 5 איך שתקרא על זה דאלאס עדיפה, הרבה יותר עמוקים שחקנים הרבה יותר טובים ברוב העמדות ומאמן שלא נופל הרבה מריילי הנפלא.
אבל מבחינה מנטלית מנהיגותית ניסיון ולחימה, וביצועים ברגעים החשובים.
וולקר פוסי מורנינג פייטון אכלו את טרי האוורד סטקהאוז האריס ואפילו את DJ מבנגה.
ובעיקר וויד אכל את נוביצקי אבל פה לא נפלה הסדרה.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!