ולסטרן
ולסטרן
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
|
|
משחק גדול
סדרה גדולה ( למרות החששות שלי :eye: )
פלייאוף גדול
עונה גדולה
פשוט חייבים לאהוב את ה NBA
וייד היה גדול למרות ההחטאות בסוף שהרגו אותי מצחוק
זו פשוט היה ענק בצורה בלתי נתפסת
בלעדיו מיאמי כנראה מפסידים את המשחק הזה
פשוט תענוג לראות אותו משחק
אפילו ווקר נהיה משהו דומה לשחקן כדורסל![]()
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
חחחחח מה אמרתי לכם?![]()
מזל טוב להיט שזכו בצדק באליפות הNBA![]()
ובמיוחד לגארי פייטון שסוף סוף זכה בטבעת
GO SPURS GO
מה עונת הדיג נגמרה ?? ואתה גם אמרת שסאן אנטוניו יהיו אלופים והם מזמן כבר לא איתנו ..
בקיצור חבל שזה נגמר ככה היו מנצחים שבאמת היה מגיע להם אבל לא בצורה הזאת ...
דבר יחיד שמיאמי הצליחו לעשות שאחרים לא זה לא להוציא את נוביצקי גם שהוא קלע זה לא ממש השפיע והדאבל טים עבד הבעיה שאחרים לא פגעו בזמן שוייד מסר היה תמיד איזה נגר שקלע...
תגידו מה שאתם רוצים אבל אני יזכור רק את המרפק של וייד מהמשחק ומהסדרה הזאת וחבל מאוד
Indianapolis colts Champions!!!
עונת הדיג לא נגמרה, פינלי בקושי התחמם...
בסה"כ עבר רק יותר חודש מאז שהתחילה הפגרה לספרס.
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
מזל שלדירק יש הרבה מספיק זמן לדוג ביחד איתו ועם נאש![]()
JUST LIKE OLD TIMES
מיאמי ניצחו בצדק
גם נגדם היו שריקות מזוויעות אתם פשוט בוחרים לשכוח אותם
וזה ממש לא משנה
מי באמת יזכור את זה כשידברו על שאקיל ועל 4 האליפויות שלו
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
זה נחמד
כי אתה זה שהתלוננת שדאלאס ניצחו 20 הפרש ונוביצקי קלע 50 על השיפוט
טענת שזה שריקות "מונטום"
ופתאום אתה שוכח שוויד מרביץ לכל העולם ולא מקבל שריקה
נותן אגרוף לנוביצקי ולא מקבל כלום
שאק מזיז את דמפיר האסלם לוקח ריבאונד ואין כלום
אתה מתלונן על שריקות מומנטום
אבל שריקות כאלה בסוף משחק נראות לך בסדר
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
בקשר ל"אגרוף" שהיה יותר כמו הדיפה ....
נוביצקי הוא זה שחסם את וייד קודם עם היד
היד של וייד פגעה בו עשירית שנייה אחר כך
ככה שאפשר לשרוק את זה לשני הצדדים
העבירות בריבאונד .. ממש אין לך מה להתלונן
גם שחקני מיאמי עפו לכל הכיוונים בחלק מהמקרים ולא שרקו
נכון וייד מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים ...
אבל להגיד שזה הכריע את הסדרה? ממש לא
ואני זוכר טוב מאוד את השריקות של השופטים מול פיניקס
אבל אני גם לא אומר שהם אלה שהכריעו את הסדרה
גם עם שיפוט טוב פיניקס היו מפסידים את הסדרה ( זה בגלל בל אבל לא משנה )
בסופו של דבר
אם אתה שואל אותי
דאלאס איכזבו .. ונוביצקי איכזב
בקושי הגיע למצבים ... לא לקח מספיק על עצמו
לא זרק מספיק
תבין
אשכרה היו צריכים את מארקיז דניאלז שיחזיר אותם למשחק
אם אתה רוצה לחפש כבר מה הרס את המשחק
סתכל על האחוזים מהשדה
ככה אתה רוצה לזכות באליפות העולם בכדורסל ?
גם הריבאונד הרג אותם
4 שחקנים במיאמי עם 10+ ריבאונדים
נערך לאחרונה על ידי Alonh; 21-06-2006 בשעה 08:20.
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
דאלאאס נעלמו אחרי הפתיחה המדהימה
4 הפסדים ברצף
או יותר נכון 4 נצחונות גדולים של מיאמי
שאק ולא משנה כמה שתגידו שהוא כבר לא דומיננטי כמו פעם הוא בין השחקים הגדולים[דו משמעית] במשחק הזה.
דווין וויד התעלה על עצמו בכל הסדרה ההזאת והיה פשוט מדהים.
חבל לי על דאלאס שכל כך רציתי שיקחו אליפות אחרי שהיו הקבוצה הטובה במערב ובין ה2 הטובות בNBA.
קצת מאכזב אבל אם דאלאס באמת גדולים אנחנו נראה אותם בקיץ טוב עם החתמות חכמות כמו שקיובן יודע ושיפור בחלקים שהיה חסר. ובעזרת ה' נראה אותם שנה הבאה נאבקת בגמר המערב מול הזאבים שלי.
ממ זה נגמר. ראיתי רק 2 משחקים בגמר הזה הראשון והאחרון
לא משך אותי כל כך אבל עכשיו יש קיץ שלם לכל הקבוצות לאסוף ת'עצמן ולת לנו עוד עונה גדולה
אללה טי וולבס=]\
אגב,סטקטהאוז גדול
גם האסלם
עדיף להתאכזב לפני הפלייאוף מאשר להתאכזב בגמר
נחמת לוזרים
נערך לאחרונה על ידי LinkinH; 21-06-2006 בשעה 10:10.
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
אגב,רועיקי, אתה זה ששמחת כל כך שפט ריילי "הג'ל" חוזר לאמן
מתחרט?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
כמה צער על פניי .
מסכנים דאלאס =/
כל כך הרבה עבודה קשה בסוף שווה לכלום ... איך רציתי שהם ייקחו את
זה יאללה ...
לא נורא, תמיד יש שנה הבאה, או זאת שאחריה או זאת שאחרי זאת שאחריה !
מתישהו =]
זה לגבי המפסידים, דירק המלך הזה שוב לא קיבל את הכדור האחרון
והוא עוד פעם הלך לטרי שגם עוד פעם החטיא (לפני הזריקה 2 מ10 לשלוש) .
החיים קשים ...
ועכשיו לצד של המאושרים, איזה שמחה יש עכשיו בכל אגודת הKKK אה?
טבעת ראשונה לוויד שכל כך מגיע לו !! על סדרה מדהימה ובמיוחד על המשחק
הזה .
עוד טבעת לפט, לשאק, ראשונה למורנינג שסוף סוף יכול לפרוש, ל"כפפה" שגם לו
מגיע על כמה שנים מדהימות בNBA . ווקר ! חח בטח בעננים !
בקיצ קיצ
יהיה טוב, במיוחד אצל מיאמי . סדרה מדהימה הייתה לנו . והסתיימה גם
לדעתי בצורה מפתיעה מאוד !
בכל מקרה
כל הכבוד למיאמי ! על הניצחון המרשים בחוץ על דאלאס, ועל זה שהיא עמדה במבחן
שהיא הציבה לעצמה וסוף סוף ניצחה בדאלאס .
מזל טוב =]
שנה הבאה?
אני במקום קיובן מוכר את הקבוצה.
ובלעדיו אין קבוצה![]()
"רק איפה זה חיפה?"מירו, RaUl, עפולה.
יששש איזה כיףףףף
חולה עליהם מזל טוב!!!!![]()
![]()
![]()
וואי איזה סדרה מדהימה
כול הכבוד למיאמי ההימור שלי מתחילת השנה
כמו ששימי ריגר אמר הסדרה תסתיים 4:2
למיאמי והוא צדק הבן אדם פשוט גדול
וויד שחקן ענק ומעכשיו גם MVP
דאלאס ברגע שהיא נכנסה למשבר לא יכולה לצאת ממנו כמו תמיד
למרות הפתיחה הטובה בסדרה
4 נצחונות רצופים של מיאמי שעם מסתכלים על זה ככה
פשוט קרעה אותם
נויצקי המסכן כבר לא יחגוג אליפות כלשהיא ב-NBA
שחקן ענק שלא יכנס לספרי ההיסטוריה בגלל זה
בקיצור מזל טוב למיאמי לכץ ולכול החבר'ה
ושתהיה לנו עוד עונה של רק רשת