קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מזל טוב ל O-MaN1 מפקח מרכז הלינקים
    על ידי TaMiR בפורום דיבורים
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 18:23
  2. מזל טוב למנהל דיבורים החדש !
    על ידי Alonh בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 13-09-2005, 10:35
  3. מזל טוב לUndead מנהל דיבורים החדש!!
    על ידי British_Bloke בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 19:59
  4. אללה תגידו מזל טוב
    על ידי Fabio בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 05-09-2005, 15:36
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 27

מזל טוב למיאמי

  1. #1
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    Exclamation מזל טוב למיאמי

    ולסטרן
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Ran
    אורח

    ברירת מחדל


  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משחק גדול
    סדרה גדולה ( למרות החששות שלי :eye: )

    פלייאוף גדול
    עונה גדולה


    פשוט חייבים לאהוב את ה NBA

    וייד היה גדול למרות ההחטאות בסוף שהרגו אותי מצחוק
    זו פשוט היה ענק בצורה בלתי נתפסת
    בלעדיו מיאמי כנראה מפסידים את המשחק הזה
    פשוט תענוג לראות אותו משחק

    אפילו ווקר נהיה משהו דומה לשחקן כדורסל





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  5. #4
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    חחחחח מה אמרתי לכם?
    מזל טוב להיט שזכו בצדק באליפות הNBA
    ובמיוחד לגארי פייטון שסוף סוף זכה בטבעת



    GO SPURS GO

  6. #5
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    מה עונת הדיג נגמרה ?? ואתה גם אמרת שסאן אנטוניו יהיו אלופים והם מזמן כבר לא איתנו ..

    בקיצור חבל שזה נגמר ככה היו מנצחים שבאמת היה מגיע להם אבל לא בצורה הזאת ...

    דבר יחיד שמיאמי הצליחו לעשות שאחרים לא זה לא להוציא את נוביצקי גם שהוא קלע זה לא ממש השפיע והדאבל טים עבד הבעיה שאחרים לא פגעו בזמן שוייד מסר היה תמיד איזה נגר שקלע...

    תגידו מה שאתם רוצים אבל אני יזכור רק את המרפק של וייד מהמשחק ומהסדרה הזאת וחבל מאוד




    Indianapolis colts Champions!!!

  7. #6
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    עונת הדיג לא נגמרה, פינלי בקושי התחמם...
    בסה"כ עבר רק יותר חודש מאז שהתחילה הפגרה לספרס.
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  8. #7
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מזל שלדירק יש הרבה מספיק זמן לדוג ביחד איתו ועם נאש
    JUST LIKE OLD TIMES


    מיאמי ניצחו בצדק
    גם נגדם היו שריקות מזוויעות אתם פשוט בוחרים לשכוח אותם

    וזה ממש לא משנה
    מי באמת יזכור את זה כשידברו על שאקיל ועל 4 האליפויות שלו





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  9. #8
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    זה נחמד
    כי אתה זה שהתלוננת שדאלאס ניצחו 20 הפרש ונוביצקי קלע 50 על השיפוט
    טענת שזה שריקות "מונטום"

    ופתאום אתה שוכח שוויד מרביץ לכל העולם ולא מקבל שריקה
    נותן אגרוף לנוביצקי ולא מקבל כלום
    שאק מזיז את דמפיר האסלם לוקח ריבאונד ואין כלום

    אתה מתלונן על שריקות מומנטום
    אבל שריקות כאלה בסוף משחק נראות לך בסדר
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בקשר ל"אגרוף" שהיה יותר כמו הדיפה ....
    נוביצקי הוא זה שחסם את וייד קודם עם היד
    היד של וייד פגעה בו עשירית שנייה אחר כך
    ככה שאפשר לשרוק את זה לשני הצדדים

    העבירות בריבאונד .. ממש אין לך מה להתלונן
    גם שחקני מיאמי עפו לכל הכיוונים בחלק מהמקרים ולא שרקו
    נכון וייד מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים ...
    אבל להגיד שזה הכריע את הסדרה? ממש לא


    ואני זוכר טוב מאוד את השריקות של השופטים מול פיניקס
    אבל אני גם לא אומר שהם אלה שהכריעו את הסדרה
    גם עם שיפוט טוב פיניקס היו מפסידים את הסדרה ( זה בגלל בל אבל לא משנה )

    בסופו של דבר
    אם אתה שואל אותי
    דאלאס איכזבו .. ונוביצקי איכזב
    בקושי הגיע למצבים ... לא לקח מספיק על עצמו
    לא זרק מספיק

    תבין
    אשכרה היו צריכים את מארקיז דניאלז שיחזיר אותם למשחק

    אם אתה רוצה לחפש כבר מה הרס את המשחק
    סתכל על האחוזים מהשדה
    ככה אתה רוצה לזכות באליפות העולם בכדורסל ?
    גם הריבאונד הרג אותם
    4 שחקנים במיאמי עם 10+ ריבאונדים
    נערך לאחרונה על ידי Alonh; 21-06-2006 בשעה 08:20.





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  11. #10
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    דאלאאס נעלמו אחרי הפתיחה המדהימה
    4 הפסדים ברצף
    או יותר נכון 4 נצחונות גדולים של מיאמי

    שאק ולא משנה כמה שתגידו שהוא כבר לא דומיננטי כמו פעם הוא בין השחקים הגדולים[דו משמעית] במשחק הזה.
    דווין וויד התעלה על עצמו בכל הסדרה ההזאת והיה פשוט מדהים.

    חבל לי על דאלאס שכל כך רציתי שיקחו אליפות אחרי שהיו הקבוצה הטובה במערב ובין ה2 הטובות בNBA.
    קצת מאכזב אבל אם דאלאס באמת גדולים אנחנו נראה אותם בקיץ טוב עם החתמות חכמות כמו שקיובן יודע ושיפור בחלקים שהיה חסר. ובעזרת ה' נראה אותם שנה הבאה נאבקת בגמר המערב מול הזאבים שלי.

    ממ זה נגמר. ראיתי רק 2 משחקים בגמר הזה הראשון והאחרון
    לא משך אותי כל כך אבל עכשיו יש קיץ שלם לכל הקבוצות לאסוף ת'עצמן ולת לנו עוד עונה גדולה

    אללה טי וולבס=]\



    אגב,סטקטהאוז גדול
    גם האסלם


    עדיף להתאכזב לפני הפלייאוף מאשר להתאכזב בגמר
    נחמת לוזרים
    נערך לאחרונה על ידי LinkinH; 21-06-2006 בשעה 10:10.

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  12. #11
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    אגב,רועיקי, אתה זה ששמחת כל כך שפט ריילי "הג'ל" חוזר לאמן
    מתחרט?

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    כמה צער על פניי .
    מסכנים דאלאס =/
    כל כך הרבה עבודה קשה בסוף שווה לכלום ... איך רציתי שהם ייקחו את
    זה יאללה ...
    לא נורא, תמיד יש שנה הבאה, או זאת שאחריה או זאת שאחרי זאת שאחריה !
    מתישהו =]
    זה לגבי המפסידים, דירק המלך הזה שוב לא קיבל את הכדור האחרון
    והוא עוד פעם הלך לטרי שגם עוד פעם החטיא (לפני הזריקה 2 מ10 לשלוש) .
    החיים קשים ...

    ועכשיו לצד של המאושרים, איזה שמחה יש עכשיו בכל אגודת הKKK אה?
    טבעת ראשונה לוויד שכל כך מגיע לו !! על סדרה מדהימה ובמיוחד על המשחק
    הזה .
    עוד טבעת לפט, לשאק, ראשונה למורנינג שסוף סוף יכול לפרוש, ל"כפפה" שגם לו
    מגיע על כמה שנים מדהימות בNBA . ווקר ! חח בטח בעננים !
    בקיצ קיצ
    יהיה טוב, במיוחד אצל מיאמי . סדרה מדהימה הייתה לנו . והסתיימה גם
    לדעתי בצורה מפתיעה מאוד !
    בכל מקרה
    כל הכבוד למיאמי ! על הניצחון המרשים בחוץ על דאלאס, ועל זה שהיא עמדה במבחן
    שהיא הציבה לעצמה וסוף סוף ניצחה בדאלאס .
    מזל טוב =]

  14. #13
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    טרי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    9,271
    לייקים
    0
    נקודות
    1,580
    משפט מחץ
    Every spur can KISS my Ass

    ברירת מחדל

    שנה הבאה?
    אני במקום קיובן מוכר את הקבוצה.
    ובלעדיו אין קבוצה
    "רק איפה זה חיפה?"
    מירו, RaUl, עפולה.


  15. #14
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    הודעות
    6,025
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    יששש איזה כיףףףף
    חולה עליהם מזל טוב!!!!

  16. #15
    משתמש מכור
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    גיל
    35
    הודעות
    1,824
    לייקים
    0
    נקודות
    317
    משפט מחץ
    wo0o0o0o0o0!!!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואי איזה סדרה מדהימה
    כול הכבוד למיאמי ההימור שלי מתחילת השנה
    כמו ששימי ריגר אמר הסדרה תסתיים 4:2
    למיאמי והוא צדק הבן אדם פשוט גדול
    וויד שחקן ענק ומעכשיו גם MVP
    דאלאס ברגע שהיא נכנסה למשבר לא יכולה לצאת ממנו כמו תמיד
    למרות הפתיחה הטובה בסדרה
    4 נצחונות רצופים של מיאמי שעם מסתכלים על זה ככה
    פשוט קרעה אותם
    נויצקי המסכן כבר לא יחגוג אליפות כלשהיא ב-NBA
    שחקן ענק שלא יכנס לספרי ההיסטוריה בגלל זה
    בקיצור מזל טוב למיאמי לכץ ולכול החבר'ה
    ושתהיה לנו עוד עונה של רק רשת




+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect