נכתב במקור על ידי ron4ever
חחחחח רון =]
רוצה פליק?:cool:
אל תאמין לו ילד חדש..
הוא אוהב להסתלבט על ילדים
D:
נכתב במקור על ידי ron4ever
חחחחח רון =]
רוצה פליק?:cool:
אל תאמין לו ילד חדש..
הוא אוהב להסתלבט על ילדים
D:
|
|
חחחחחחח ילד חדש ...
גם ככה לא הבנתי מה אתם רוצים אז לא משנה חחחח
אהה אז מצוין ^_______^
את מכירה אותו אישית את ron4ever?
תודה
תודה אח
פנים מול פנים לא..
אבל מבפנים אני יודעת כמה דברים..
שהוא מטורף וזה וזה... ואני רומזת משו.. שתזהר מימנו D:
חח סתם הוא ילד חמוד ונחמד וחביב...
רון תיראה מה אני מקדישה לך.. שיר ילדות::
"במחסן החדש של כאילו
מסתתר אתם לא תאמינו
כוכב שעכשיו רק גילינו,
כמוני ככה קוראים לו....
אדון כאילו אתכם יארח
וכמוני יתן לו יד
כמוני הוא כמעט כמוך
וכמוך אין עוד אף אחד!"
אה... את מכירה אותו רק מהפורום חחחחח ואיזה שיר נוסטלגי חחח חזק
טוב יאללה אני זזתי לטיילת יאללה ביי
ברוך הבא
RSLinks.org - Appz, Games, Movies, TV-Series - All in one - All RapidShare links.
ברוך הבא =]
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
עכשיו חזרתי בשיא העצבים בעבות מעלילות הנרגילה השבורה שלי
קיצר אני רואה מלכלכים עליי פה אה?
חבל עלייך סתם סתם מקדישים לי שירים וואי וואי איזה כבודדד