היי אני חדש ממצב מקווה שזה אתר שווה
אה יש לי שאלה
מה זה הנקודות האלה ואיך מקבלים אותם ומה הם עוזרות? תודה
אה ואני בכיתה ט' בן 14 אוהד שרוף של מכבי תל אביב ואני אוהב מוזיקה שחורה.. זהו![]()
היי אני חדש ממצב מקווה שזה אתר שווה
אה יש לי שאלה
מה זה הנקודות האלה ואיך מקבלים אותם ומה הם עוזרות? תודה
אה ואני בכיתה ט' בן 14 אוהד שרוף של מכבי תל אביב ואני אוהב מוזיקה שחורה.. זהו![]()
|
|
ברוך הבא חבר
כשתגיע ל300 הודעות אם אני לא טועה תקבל 50 נקודות
איתם תוכל למכור ולקנות דברים בפורום עשינו עסק שאותו תראה רק אחרי 300 הודעות כאמור.
סבבה תודה אה ושאלה איך שמים חתימה?כאלו איך מגיעים ללוח בקרה?
עשינו עסק פתוח לכל המשתמשים אור ימנהל מזוייף חחחח לא רק לאלה שמעל 300 הודעות
קיצר חפרתי ברוך הבא
oman איך עשית 9786 הודעות![]()
מאיפה אני יודע חחנכתב במקור על ידי ron4ever
מי גולש בפורום הזה חחח
אני לא סובל מה שהולך שם...
והינה אחי..לוח בקרה צד ימין למעלה..
http://img522.imageshack.us/img522/3212/untitled5yi.jpg
וההודעות חחח
ככה זה כשאתה מנהל ראשי שלא מספים ואתה נמצא בפורום כמעט שנתיים
אה וואלה איזה טיפש אני
חחחח ברוכבאאאאאא :]
נידמה לי שאתה תישאר
אז תהנה:cool:
גמאני 14,
עוד מעט
חח =X
תודה אחות חחח
תזהר ממנה היא רומזת למשהו:s86:נכתב במקור על ידי חנצ'וווק
תזהר ממנה
כמו דבורה מיד עוקצת....בלה בלה אין לי כח להמשך חח
חחחחחח
נכתב במקור על ידי ron4ever
ששששששש רון
אל תגלה לו מה דיברנו באייסי
שששש
חח סתם.. לא רומזת לכלום P:
עכשיו כשאני חושבת על זה... מעניין אם יש פה יותר ילדים בני 14 משאר הגדולים פה![]()
שתוקנכתב במקור על ידי ron4ever
ברוך הבא בנאדם תעשה חיים