כמה זמן תימשך המלחמה הזאת?
יהי זכרם ברוך
כמה זמן תימשך המלחמה הזאת?
יהי זכרם ברוך
|
|
עצוב עצוב עצוב
12 משפחות נהרסו להם בשניה :\
יהי זכרם ברוך![]()
אנשים מה ציפיתם? מלחמה....והבעיה במלחמה הזאתי שישראל נכנסה בראש מורם וחטפה פצצה לפנים וקשה לה להתעורר....והסיבה לדבר הזה היא פשוטה מאוד....החיילים של פעם חיו במצב של מלחמה תמידית...הם לקחו אותה ברצינות רבה מאוד! ולכן כאשר הם עשו משהו הם לא דפקו חשבון לאף אחד! אבל עכשיו הצבא שלנו כל כך בטוח בעצמו שהוא זילזל בחיזבאללה וזו היתה טעות ענקית!! טעות שעכשיו אנחנו משלמים עליה כל יום בעוד ועוד הרוג...אם זה חייל צעיר ואם זה חייל מילואים ואם זה אזרח....אני מכיר את הכאב מקרוב מכיוון שבחור שרק לפני שנתיים סיים ביה"ס ואני מכיר אותו היה באחד הטנקים שהתפוצצו....בחור בן 18 וחצי...חבל אבל אין מה לעשות...על טעויות משלמים...ולפעמים עם החיים...
יהיה זכרם ברוך
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.