איפה היית אחי?
|
|
hello
חזרתי עכשיו מהקיבוץ של סבתא שלי.. יש שם בריכה בת זונה ענקית עם חלק של עומר 3 וחצי מטר
מותר לקפוץ חופשי, והכי טוב זה שהבריכה היתה פתוחה עד 10 בלילה
אל תשאל
אצלנו כל יום עד 10 חות מיום ראשון ופעם בשבוע עד 12 וחוצמזה נכנסים חופשי מהכניסת חירום כי עכשיו היא פתוחה![]()
קראתי כבר..נכתב במקור על ידי AllenIverson
ארה"ב גדולה..
זה כמו שאני יגיד לך הייתי בישראל.. חח
התכונתי איפה בארה"ב
חחחח
אבל דבר אחד היה מעצבן
אנשים באים גם [עכשיו בעיקר] מקיבוצים אחרים
והם שמנים טילים
ילדים בני 6 שוקלים יותר ממני
זה הרבה נפח:X
חחח
גם אצלנו בבריכה היה אחד ערבי בן איזה 8 שוקל בלי הגזמה 60 קילו..
והוא לא כה גבוה כאילו מטר שלושים נגיד..
אבל שם זה כולםםם
כולם דבות
גם היו פעם מלא כוסיות עכשיו רק עדר פילים
יאללה אני עפתי לראות קצת TV
אם למישו יש פאב או טורנט מהיר לפיפא 06
אני יודה לו מאוד אם ישלח לי ואולי אפ זה יהיה טוב ומהיר יקבל גם נק'
ליל"ט כולם
בהפסקת סיגריה, כולם מעשנים.
בהפסקת אוכל, כולם אוכלים,
בהפסקת קפה, כולם שותים.
אחר כך מתפלאים שבהפסקת אש, כולם יורים....
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
הייתי בפלורידה
איזה שולט הכל שטוח הכל מים רק קצת חם
קרא חוקים
אין מה לראות =\
ראיתיי חדשות הספורט וזהו..
אלוןןןןן מניינים?
כבר ירד לי הבאן מהמירק??
אהבתי מאוד אמצתי את זהנכתב במקור על ידי Alonh
אלוני אתה כתבת את זה?
גשם של עופרת יצוקה.