משעמם רצח :X
דברו אנשים.. מה קורה??
מניינים??
אה ותנעצו בקשה =]
משעמם רצח :X
דברו אנשים.. מה קורה??
מניינים??
אה ותנעצו בקשה =]
נערך לאחרונה על ידי BarX; 14-08-2006 בשעה 23:10.
|
|
אללה חזרתי עכשיו מת''א אחרי שבוע......
מנינים???
אגוזים אחושרמוטה 8|
סתם
אממ..שקט..
אין אזעקות
אין בלאגן
מקווה שיפגע טיל בבצפר שלי אבל חפיף :X
מניינות חבר'ה
אריק.!
שנים..!
כה גם אני רוצה שיפגע בבצפר למרות שאני בכלל מהמרכז..
רק שידחו הלימודים.!
נעוץץוענ
הידעתם:
לאכול בלילה זה לא טוב
כרגע דפקתי קורנפלקס משו חבלז על הזמן :|
כואבת לי הבטן =/
טחנתי היום
פיצה ב1 בצהריים
מקדנולדס ב4
ושיפודים פרגיות מה לא לפני כמה דק' ...
אני גמור !
בנוסף לזה גם הייתי בחדר כושר לפני זה .
פירקתי את עצמי לגמרי![]()
שמן
למרות שגם אני אכלתי היום חביתה בבוקר מקדונלס צהריים פסטה ושניצל ערב
ואני עדין רעב מת.. =\
וואי איך בא לי עכשיו בגט עם שוואמרה וציפס עם בקבוק ספריט
ואחרי זה גלידה טעימהההה של מקדונלדס הזאת עם האוריו
וואייייי אני רעבבב כל כך לאדע מה יש לי אכלתי היום מלאאא אולי זה בגלל שהתרגלתי לאכול מלא באילת...
אולי עוד מעט נכין איזה חביתה טובה..
מי שמתעניין
ככה נשמעת האזעקה אצלנו :|
האמת שזה רק באזור אחד
כי היא לא עבדה ותיקנו אותה ועכשיו היא כזאת מפחידה ומעפנה
והיא אשכרה מפחידה, וחזקה רצחחחחחח
תנמיכו תרמקולים אבל, כי זה מתחזק :|
http://www.mytempdir.com/865038
יאללה מצאתי פסטה שאמא הכינה היום בצהריים... מואהאהאה
אני עכשיו מחמם אני לא יכול לחכות אני רעבבב מת
חזרתי מארצות הברית היה כיף ברמות
כמה כוסיות
ואיזזזזזה אנשים נחמדים זה לא יאומן
אתה יכול לדבר ברחוב עם אנשים ככה סתם והם יתנהגו אליך הכי יפה בעולם נדירררררר אש
קרא חוקים