חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חח
|
|
HHHHHHAHAHAHAHAHHA
חחחחחחחחח
"בולבולך אינו ארוך כפי שאתה חושב"
חחחחחחח גם אצלנו עשו משו בסגנון..
כה גם אני אחי...נכתב במקור על ידי OrP
אני עומד ליד הדלת של הכניסה לשירותים ומשתין...שלא יעוף עלי חזרה ההפיפי מהקיר ^_^
נחמד השלט...
נערך לאחרונה על ידי Xanax; 09-10-2006 בשעה 16:05.
אחי הגזמת עם ההקפצה :/