בשירותים עירוניים בת"א
בשירותים עירוניים בת"א
נערך לאחרונה על ידי Beauty_Angel; 30-09-2006 בשעה 23:58.
|
|
זה לינק לתור התיבת דואר שלך
אנחנו לא יכולים לראות
ערכתי
חח עכשיו רואים !
חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קורע
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
צודק .......נכתב במקור על ידי vcr
חחח .. שני ... רוצה לספר לנו משו ?!
אממ
חיחי
מכיר את זה
אבל זה מעלה זכרונות ....
.
מי שעשה את זה לא יכול להביא אפילו שם של מחלקה אמיתית?...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח היא קיבלה לינק של זה ממישהו :/
חחחחחחחחחחחחחח גדול !
אנ יאת האמת שמשתין צריך לפעמים אפילו לצאת החוצה מהשירותים , קשתות.
שלט מפגר חחחחחחחח
נערך לאחרונה על ידי OrP; 03-10-2006 בשעה 16:21.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
חחח שלט ענק ד"א צריך כאלו בבית הספר כי הילדים לא יודעים להם משתינים חחחח