דרך אגב...
שנה רביעית שלי...
דרך אגב...
שנה רביעית שלי...
|
|
אני לא...
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND
צם...
מה אתם מדברים אין על אייקון הוא אחד הזמרים הטובים בעולםםם
by zaneva
חחחחחחחח רן שתוק מה לריב לא צם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ודני אןם תעשן אתה תמות לשתות אז ת'לא תצום אז אל תצום
וחצי מפה שצמים מדליקים חשמל והכל אז מה אתם צמים בכלל :\
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
חח שנה שניה שלי
באתי למות שנה שעברה... בשעתיים האחרונות לא יכולתי לקום מהספה
מה הקשר זה שהם מדליקים חשמל לצום
זה אסור אבל לפחו תשיצומו
אתה בכלל יודע מה משמעות הצום?
שתוכל להיות מרוכז בחשבון נפש הפנימי שלך אז יום וחצי בשנה לא תאכל לא יקרה לך כלום
בריא לאדם לעשות חשבון נפש שידע במה הוא טוב ובמה לא..
גם לצום יום וחצי בשנה יכול לעשות לך יופי לקיבה![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
נו לא אכפת לי שיצומו רן אמר אותו דבר לדני.
ואני דווקא תומך בזה.
היה איזה ויכוח בשיעור תנ"ך על זה:| אני לא אגיד פה אבל אם ת'מעוניין בוא לאייסי
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
למה לא תגיד פה?
אתה לא צם כי אתה סתם
עוזב,אם אתה חושב שאתה מושלם אז אל תצום
אם אתה מרגיש שלא..אז לפחות יום אחד בשנה
ולא מטעמי דת פשוט תבין שצריך לקתן ולשםר ולצאת בנאדם טוב יותר לשנה הבאה
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
בטח שכן... מה אני גוי?
אני צם מגיל 13 והצלחתי לצום הכל רק פעם אחת
אבל שנה שעברה לא צמתי הייתי חולה...
ככה שזה הצום השלישי שלי
נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 30-09-2006 בשעה 20:21.
טאקו אני אחוס על האזהרה הפעם אבל תזהר.
ואני לא חושב שנאי מושלם אני פשוט לא רוצה לצום מה הבעיה פה?
אם הייתי רוצה לצום הייתי צם בכל יום אחר מה שונה מכיפור? מה קרה ביום הזה? לא מאמין בסיפורים מהתנך או באלוהים או בוואט אבר
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
אני צם רק כדי לראות אם אני יכול לא לאכול ולא לשתות 25 שעות =]
לא אכפת לי משום דבר אחר
אני יכין שיעורי בית ויעשן נרגילה חח שם זין
נערך לאחרונה על ידי Bboy_Mastik; 30-09-2006 בשעה 19:03.
עצוב ... באמת עצוב... כואב הלב לקרוא תגובות של אנשים פה.."לא שמים זין " וכאלה...פיי
אפשר לחשוב שאתם לא יהודים מילה..כאילו המצוות של היהודים (מצוות עשה ומצוות אל תעשה) לא חלים עליכם...
אני צם בכל אופן מקווה שחלק מהאנשים פה יקבלו קצת שכל ויצומו בסופו של דבר.
אני צם
שנה שלישית שלי
גשם של עופרת יצוקה.
מה קשור ציון יש מלא בארץ שלא צמים לפני דעתי זה דפוק לצום בסדר... במיוחד הכי מגעיל זה הערסים הדפוקים האלה שביום כיפור הם האנשים הכי טובים בעולם והעיקר לא לצום ביום כיפור זה אסור להרוג להסתובב עם סכין ולהיות חרא כל השנה זה בסדר..
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND
כאתאיסט לא צם ולא רואה סיבה לצום בכל מקרה....
Everybody needs somebody,
You're not the only one...
נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.