קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 2 מתוך 16 << ראשון 123412 ... אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 227

מי צם? - עמוד 2

  1. #16
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    דרך אגב...
    שנה רביעית שלי...

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    אני לא...
    Punk Not DeaD! ! !




    AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
    GIGABYTE K8NSC
    1024MB DUAL CHANNEL
    LEADTEK 7600GT 256MB AGP
    LG L1970HR LCD MONITOR
    KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
    PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND


  4. #18
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    36
    הודעות
    2,748
    לייקים
    1
    נקודות
    1,074

    ברירת מחדל

    צם...


    מה אתם מדברים אין על אייקון הוא אחד הזמרים הטובים בעולםםם
    by zaneva

  5. #19
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חחחחחחחח רן שתוק מה לריב לא צם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ודני אןם תעשן אתה תמות לשתות אז ת'לא תצום אז אל תצום
    וחצי מפה שצמים מדליקים חשמל והכל אז מה אתם צמים בכלל :\

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  6. #20
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    חח שנה שניה שלי

    באתי למות שנה שעברה... בשעתיים האחרונות לא יכולתי לקום מהספה


  7. #21
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    מה הקשר זה שהם מדליקים חשמל לצום

    זה אסור אבל לפחו תשיצומו

    אתה בכלל יודע מה משמעות הצום?

    שתוכל להיות מרוכז בחשבון נפש הפנימי שלך אז יום וחצי בשנה לא תאכל לא יקרה לך כלום

    בריא לאדם לעשות חשבון נפש שידע במה הוא טוב ובמה לא..
    גם לצום יום וחצי בשנה יכול לעשות לך יופי לקיבה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נו לא אכפת לי שיצומו רן אמר אותו דבר לדני.
    ואני דווקא תומך בזה.
    היה איזה ויכוח בשיעור תנ"ך על זה:| אני לא אגיד פה אבל אם ת'מעוניין בוא לאייסי

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  9. #23
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    למה לא תגיד פה?
    אתה לא צם כי אתה סתם

    עוזב,אם אתה חושב שאתה מושלם אז אל תצום
    אם אתה מרגיש שלא..אז לפחות יום אחד בשנה
    ולא מטעמי דת פשוט תבין שצריך לקתן ולשםר ולצאת בנאדם טוב יותר לשנה הבאה

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  10. #24
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    בטח שכן... מה אני גוי?
    אני צם מגיל 13 והצלחתי לצום הכל רק פעם אחת
    אבל שנה שעברה לא צמתי הייתי חולה...
    ככה שזה הצום השלישי שלי
    נערך לאחרונה על ידי טאקו שמחרבן גלידה; 30-09-2006 בשעה 20:21.

  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טאקו אני אחוס על האזהרה הפעם אבל תזהר.
    ואני לא חושב שנאי מושלם אני פשוט לא רוצה לצום מה הבעיה פה?
    אם הייתי רוצה לצום הייתי צם בכל יום אחר מה שונה מכיפור? מה קרה ביום הזה? לא מאמין בסיפורים מהתנך או באלוהים או בוואט אבר

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  12. #26

    ברירת מחדל

    אני צם רק כדי לראות אם אני יכול לא לאכול ולא לשתות 25 שעות =]

    לא אכפת לי משום דבר אחר

    אני יכין שיעורי בית ויעשן נרגילה חח שם זין
    נערך לאחרונה על ידי Bboy_Mastik; 30-09-2006 בשעה 19:03.

  13. #27
    משתמש כבוד האוואטר של Xanax
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,997
    לייקים
    16
    נקודות
    -20,439
    משפט מחץ
    PickupHome.com - המקום שלך להצלחה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עצוב ... באמת עצוב... כואב הלב לקרוא תגובות של אנשים פה.."לא שמים זין " וכאלה...פיי
    אפשר לחשוב שאתם לא יהודים מילה..כאילו המצוות של היהודים (מצוות עשה ומצוות אל תעשה) לא חלים עליכם...
    אני צם בכל אופן מקווה שחלק מהאנשים פה יקבלו קצת שכל ויצומו בסופו של דבר.

  14. #28
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    עופר
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,820
    לייקים
    0
    נקודות
    1,654
    משפט מחץ
    הקב"ה אָנַחְנֹּו אֹוהַבִים אָוֹתך

    ברירת מחדל

    אני צם
    שנה שלישית שלי
    גשם של עופרת יצוקה.

  15. #29

    ברירת מחדל

    מה קשור ציון יש מלא בארץ שלא צמים לפני דעתי זה דפוק לצום בסדר... במיוחד הכי מגעיל זה הערסים הדפוקים האלה שביום כיפור הם האנשים הכי טובים בעולם והעיקר לא לצום ביום כיפור זה אסור להרוג להסתובב עם סכין ולהיות חרא כל השנה זה בסדר..
    Punk Not DeaD! ! !




    AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
    GIGABYTE K8NSC
    1024MB DUAL CHANNEL
    LEADTEK 7600GT 256MB AGP
    LG L1970HR LCD MONITOR
    KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
    PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND


  16. #30
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    נובזי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,610
    לייקים
    0
    נקודות
    597
    משפט מחץ
    Your mom's a homo and your dad's a lesbian O_o

    ברירת מחדל

    כאתאיסט לא צם ולא רואה סיבה לצום בכל מקרה....
    Everybody needs somebody,
    You're not the only one...





    נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:32.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect