ישי אתה צם באשכנזיות
גם אני צם צום אשכנזי
נראה לי אני הולך לצחצח שיניים באמאשלי היום הולך להיות מסריח :\
ישי אתה צם באשכנזיות
גם אני צם צום אשכנזי
נראה לי אני הולך לצחצח שיניים באמאשלי היום הולך להיות מסריח :\
|
|
הייי אני לא היחידה שלא צמה![]()
נערך לאחרונה על ידי טל המאאגניבה; 02-10-2006 בשעה 12:01.