יש חיים במקום הזה?
או שכולם צמים?
אלונחה תלא מגיב תמקבל מכות :|||
יש חיים במקום הזה?
או שכולם צמים?
אלונחה תלא מגיב תמקבל מכות :|||
נערך לאחרונה על ידי fffff; 02-10-2006 בשעה 00:15.
|
|
אז לך שתה
או שתצם צום אשכנזי?
חחחחחחחחחחח
מה זה צום אשכנזי ?!
חחחחחחח
אני לא צם .. זה סתם מעפן .... איזה יום כיפור חלש
ראיתי ת'ילדה שהכי נדלקתי עליה בעולם .. אבל לא היה לי האומץ לדבר איתה
אוףףף נוווו
ואצלנו זה יום כיפור זה היום היחיד שתראו כוסיות בעיר שלנו
זה מה שטוב בו
ונשבר לי גם הציר של הסקייטבורד שלי
אוףףף עכשיו לחסוך 250 שקל לחדש ..
יום כיפור אחד החלשים ביותר שיש לי
.
סמעק שיחקנו מ 9 עד עכשיו מונופל נמאס לי כואבת לי הבטן וקר בחוץ
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
יאפ יש חיים
סעמ'ק הפסקתי ת'צום. אנ'לא מרגישה טוב בשיט קמתי היום כולי מצוננת
עם כאבי גרון וכאבי בטן
אז הייתי חייבת להפסיק ת'צום ולקחת אדויל ולשתות תה =\
בעע נהרס לי
כפרה, לא הלכת לישון?!
אני פה
עייף
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
נוכח[=
מי ששאל
צום אשכנזי = אוכל, שותה, משחק במחשב, משתמש בחשמל וכו', אבל צם
![]()
כי החצי אשכנזי שלך חלש מדי..נכתב במקור על ידי Flash
מתרוצה? :|נכתב במקור על ידי Flash