קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תמונות-בעלי חיים
    על ידי ~sha{BL}uli~ בפורום הומור וצחוקים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 19:13
  2. מזל טוב לבן חיים
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-10-2005, 19:25
  3. אסיין בדרך להשעייה-תותח בן חיים
    על ידי Red Devils בפורום כדורגל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-10-2005, 03:35
  4. חבר'ה!!! דחוף!!!! בעיה של חיים או מוות!!!
    על ידי אור. בפורום דיבורים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 05-09-2005, 15:53
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 18

יש חיים?

  1. #1
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל יש חיים?

    יש חיים במקום הזה?
    או שכולם צמים?

    אלונחה תלא מגיב תמקבל מכות :|||
    נערך לאחרונה על ידי fffff; 02-10-2006 בשעה 00:15.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    יש חיים
    ממצב אריק שסקי שלעי ??
    אוף אני צמא הפה שלי יבש

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  4. #3
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    אז לך שתה
    או שתצם צום אשכנזי?

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אני צם צום אשכנזי



  6. #5
    חבר בקבוצת Atraf האוואטר של Mc.KorKy
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    04/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,445
    לייקים
    1
    נקודות
    7
    משפט מחץ
    אני אמחץ אותך !! מוהאהא !XD

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחח
    מה זה צום אשכנזי ?!
    חחחחחחח
    אני לא צם .. זה סתם מעפן .... איזה יום כיפור חלש
    ראיתי ת'ילדה שהכי נדלקתי עליה בעולם .. אבל לא היה לי האומץ לדבר איתה
    אוףףף נוווו
    ואצלנו זה יום כיפור זה היום היחיד שתראו כוסיות בעיר שלנו
    זה מה שטוב בו
    ונשבר לי גם הציר של הסקייטבורד שלי
    אוףףף עכשיו לחסוך 250 שקל לחדש ..
    יום כיפור אחד החלשים ביותר שיש לי

    .

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של orcho
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    13,127
    לייקים
    23
    נקודות
    18,700
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סמעק שיחקנו מ 9 עד עכשיו מונופל נמאס לי כואבת לי הבטן וקר בחוץ


    [18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
    [18:15:27] <@FLASH> ‏לא אחי אני מכוער‏

  8. #7
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אין לי בעיה לצום אני לא אוכל שאני ליד המחשב אח שלי ירביץ לי



  9. #8
    משתמשת כבוד
    שם פרטי
    שניצי
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    גיל
    36
    הודעות
    10,137
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    לפעמים האור בקצה המנהרה זה סתם מניאק עם מצית..
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    יאפ יש חיים
    סעמ'ק הפסקתי ת'צום. אנ'לא מרגישה טוב בשיט קמתי היום כולי מצוננת
    עם כאבי גרון וכאבי בטן
    אז הייתי חייבת להפסיק ת'צום ולקחת אדויל ולשתות תה =\
    בעע נהרס לי

    כפרה, לא הלכת לישון?!

  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של OzzY
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    24,419
    לייקים
    51
    נקודות
    423
    משפט מחץ
    Walk On ,With Hope, In Your Heart, And You'll Never Walk Alone, You'll Never Walk Alone!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני פה
    עייף

    Whose shaded man's blood,
    by man shall his blood be shed.
    Orphaned Land, Genesis
    TomeR says:
    ספר לי משו
    ישי says:
    אני גיי

  11. #10
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    סעיד
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    36
    הודעות
    6,620
    לייקים
    7
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סעיד סמל המין של השלום
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נוכח[=

  12. #11
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    מי ששאל
    צום אשכנזי = אוכל, שותה, משחק במחשב, משתמש בחשמל וכו', אבל צם

  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אז אני חצי אשכנזי
    למה אני לא אוכל ושותה
    ומשחק במחשב ומדליק אור וטלווזיה זהו



  14. #13

    ברירת מחדל

    חח סאיד נוכח

  15. #14
    משתמש ותיק האוואטר של FuckTheSystem
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    7,431
    לייקים
    1
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    אני היי בנטורל לא עושה ביד בכלל :P
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash
    אז אני חצי אשכנזי
    למה אני לא אוכל ושותה
    ומשחק במחשב ומדליק אור וטלווזיה זהו
    כי החצי אשכנזי שלך חלש מדי..

  16. #15
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flash
    אז אני חצי אשכנזי
    למה אני לא אוכל ושותה
    ומשחק במחשב ומדליק אור וטלווזיה זהו
    מתרוצה? :|

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,711 | הודעות: 8,214,305 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect