בואנה מה אתה חש גבר??..ומי דתי ימכוער...תיודע מה מצידי שים אותי באיגנור אבל מה אתה משחק לי אותה גבר וואלה כלום אחד?...לפחות אני צם יהודי לא כמוך גוי וכופר מסריח
בואנה מה אתה חש גבר??..ומי דתי ימכוער...תיודע מה מצידי שים אותי באיגנור אבל מה אתה משחק לי אותה גבר וואלה כלום אחד?...לפחות אני צם יהודי לא כמוך גוי וכופר מסריח
|
|
וואלה לא יוצא על כולם מה התחלתם לפתוח פה קיללתי משהו דיברתי יפה אמרתי "למה אתם גאים בזה" מה אתם ישר פותחים כמו ילדים קטנים באמא שלי...כולה אמרתי מי שצם שיגיד מה ניפתחתם...הקיצר ירדתי לשוארמה סלמאט לכם
וחוץ מיזה אור או מה שהשם שלך...פניתי אלייך??...סתכל טוב בנושא ותראה מה כתוב...כתוב " מי שצם שיכנס לא מי שלא צם" ורואים שאתה רוצה לפתוח איתי בקללות כי הגבת ושיחקת אותה גבר "לא צמתי" מה רוצה חתימה??...רוצה לחוש גבר??...אמרתי מי שצם לא מי שלא צם מה לא מובן פה??
אני צמתי והשנה ה6 פעמיים שאני צם
ותן את האייסיקיו שלך שנדבר שם למה לא צריך לפתוח ליד כולם!!!? תן בפרטי
תשמענכתב במקור על ידי Alonh
בן אדם דואג לך לחזור לדרך הטובה שיהיו לך חיים טובים ושלא תגיד אחרכך "לא ידעתי לא שמעתי", לא מתאים לך?? תשתוק!
זה כמו שאבא שלך שרוצה בטובתך יבוא להסביר לך על איזו שטות שעשיתה ותגיד לו בפנים שהוא "אבא מפגר"
צמתי.
היה בסדר גמור.
בברכה, MicroT.You'll Never Walk Alone!
צמתי![]()
גשם של עופרת יצוקה.
\/נכתב במקור על ידי Alonh
|
|
קופמן
צמתי.
תשמע אתהנכתב במקור על ידי itay
מי הוא שיחליט מה היא הדרך הטובה בשבילי ?
אני בוחר לא להאמין באלוהים ולא לצום
לא מתאים לך ?
תעוף מפה
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
וואלה אתה בא לפה בפוזה של איזה דתי שומר מסורת או מה שלא יהיה, אבל מה שאני רואה זה בולשיט.
אתה והחברים שלך פה הם אלה שתמיד משחקים אותה "ערסים-וונאבי-גנגסטרים"....
אתה גם לא בדיוק טלית שכולה תכלת (ככה אומרים נכון? >_>)
נערך לאחרונה על ידי n00bzZ; 02-10-2006 בשעה 21:09.
Everybody needs somebody,
You're not the only one...
נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.
תשמע זה שאתה כזה מסכן מענין לי תתחת, תעשה מה שבזין שלךנכתב במקור על ידי Alonh
אבל מה לא מתאים לי איך אתה מזלזל בדתים בזה שאתה אומר "דתים מפגרים"
וחוץ מזה בטור מנהל שאמור לשמש דוגמא, פותח האשכול הזה ביקש במפורש שיגיבו רק אלה שצמו איך היה הצום- אז אתה זה צריך לעוף במקום להרגיש "מגניב" וגבר על זה שלא צמתה
צמתי
אבל הילדים הכי דפוקים אלה שצמו אבל היו על המחשב וראו טלויזיה
איזה טמטום זה אני לא מבין מה הקטע לצום על חשמל
חחחחחח איזה דיבור בראש שלךנכתב במקור על ידי R.I.P
אתה מצטט רק חלק ממה שאמרתי ובוחר להגיב עליו
לא אמרתי שדתיים הם מפגרים
אמרתי ששיש דתיים מפגרים והם נמאסו עליי
בדיוק כמו שיש חילונים מפגרים ( ואני לא מדבר תרתי משמע מפגרים אם לא הבנתם )
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אתה קורא לי מסכן ?נכתב במקור על ידי itay
איפה ראית שאמרתי דתיים מפגרים ?
אמרתי שנמאסו דתיים מפגרים
זה לא אומר שכלללללללללללללללל הדתיים מפגרים
די לחפש קטנות כי אתה מרגיש שאתה לא צודק
ואז מה אם הוא ביקש שלא יגיבו
אני יבקש שכל מי שצם יעמוד על רגל אחת ויקרקר אתה תעשה את זה ?
ואני לא מרגיש מגניב וגבר בכלל על זה שלא צמתי
איפה ראית אותי אומר דבר כזה?
אני פשוט לא מוכן שאנשים אחרים שצמו כן ירגישו גברים ועוד ישתמשו בזה כדי לזלזל באלה שלא
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."