קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. קבלו איזה קקטוסים יפים!כבר 10 שנים אצלי!
    על ידי MuLtI-FoCaL בפורום דיבורים
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 05-10-2006, 19:43
  2. (בעיה)אוהב ילדה כבר 9 שנים יכול להיות??
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-04-2006, 14:05
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-03-2006, 12:10
  4. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-03-2006, 22:22
נושא נעול
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 33

צמתיי כבר 4-5 שנים =]]]]]....מי צם - עמוד 2

  1. #16
    המשביר לסטלן
    אורח

    ברירת מחדל

    בואנה מה אתה חש גבר??..ומי דתי ימכוער...תיודע מה מצידי שים אותי באיגנור אבל מה אתה משחק לי אותה גבר וואלה כלום אחד?...לפחות אני צם יהודי לא כמוך גוי וכופר מסריח

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    המשביר לסטלן
    אורח

    ברירת מחדל

    וואלה לא יוצא על כולם מה התחלתם לפתוח פה קיללתי משהו דיברתי יפה אמרתי "למה אתם גאים בזה" מה אתם ישר פותחים כמו ילדים קטנים באמא שלי...כולה אמרתי מי שצם שיגיד מה ניפתחתם...הקיצר ירדתי לשוארמה סלמאט לכם

  4. #18
    המשביר לסטלן
    אורח

    ברירת מחדל

    וחוץ מיזה אור או מה שהשם שלך...פניתי אלייך??...סתכל טוב בנושא ותראה מה כתוב...כתוב " מי שצם שיכנס לא מי שלא צם" ורואים שאתה רוצה לפתוח איתי בקללות כי הגבת ושיחקת אותה גבר "לא צמתי" מה רוצה חתימה??...רוצה לחוש גבר??...אמרתי מי שצם לא מי שלא צם מה לא מובן פה??

  5. #19
    Dr.ShloK
    אורח

    ברירת מחדל

    אני צמתי והשנה ה6 פעמיים שאני צם

  6. #20
    המשביר לסטלן
    אורח

    ברירת מחדל

    ותן את האייסיקיו שלך שנדבר שם למה לא צריך לפתוח ליד כולם!!!? תן בפרטי

  7. #21
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    3,717
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    שתוק יא מניאק!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אתה מדבר יא חתיכת כלום אחד ?
    אתה חושב שאתה מדבר בשם הדת והיהדות
    שבעצם אין לך מושג על מה לעזאזל אתה חופר בשכל
    אז סתום ת'פה שלך
    לפני שאני יסתום לך אותו
    נמאסו דתיים מפגרים שמטיפים מוסר לחילונים
    רוצים להיות דתיים ? כיף לכם ...
    עזבו אותי בשקט
    תשמע
    בן אדם דואג לך לחזור לדרך הטובה שיהיו לך חיים טובים ושלא תגיד אחרכך "לא ידעתי לא שמעתי", לא מתאים לך?? תשתוק!
    זה כמו שאבא שלך שרוצה בטובתך יבוא להסביר לך על איזו שטות שעשיתה ותגיד לו בפנים שהוא "אבא מפגר"


  8. #22
    Atraf's VIP
    שם פרטי
    עדן ;)
    תאריך הצטרפות
    12/2003
    גיל
    36
    הודעות
    8,250
    לייקים
    0
    נקודות
    1,352
    משפט מחץ
    You'll Never Walk Alone!

    ברירת מחדל

    צמתי.
    היה בסדר גמור.
    בברכה, MicroT.
    You'll Never Walk Alone!

  9. #23
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    עופר
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,820
    לייקים
    0
    נקודות
    1,654
    משפט מחץ
    הקב"ה אָנַחְנֹּו אֹוהַבִים אָוֹתך

    ברירת מחדל

    צמתי
    גשם של עופרת יצוקה.

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    אתה מדבר יא חתיכת כלום אחד ?
    אתה חושב שאתה מדבר בשם הדת והיהדות
    שבעצם אין לך מושג על מה לעזאזל אתה חופר בשכל
    אז סתום ת'פה שלך
    לפני שאני יסתום לך אותו
    נמאסו דתיים מפגרים שמטיפים מוסר לחילונים
    רוצים להיות דתיים ? כיף לכם ...
    עזבו אותי בשקט
    \/
    |
    |
    קופמן

    צמתי.


  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי itay
    תשמע
    בן אדם דואג לך לחזור לדרך הטובה שיהיו לך חיים טובים ושלא תגיד אחרכך "לא ידעתי לא שמעתי", לא מתאים לך?? תשתוק!
    זה כמו שאבא שלך שרוצה בטובתך יבוא להסביר לך על איזו שטות שעשיתה ותגיד לו בפנים שהוא "אבא מפגר"
    תשמע אתה
    מי הוא שיחליט מה היא הדרך הטובה בשבילי ?
    אני בוחר לא להאמין באלוהים ולא לצום
    לא מתאים לך ?
    תעוף מפה





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  12. #26
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    נובזי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    37
    הודעות
    3,610
    לייקים
    0
    נקודות
    597
    משפט מחץ
    Your mom's a homo and your dad's a lesbian O_o

    ברירת מחדל

    וואלה אתה בא לפה בפוזה של איזה דתי שומר מסורת או מה שלא יהיה, אבל מה שאני רואה זה בולשיט.
    אתה והחברים שלך פה הם אלה שתמיד משחקים אותה "ערסים-וונאבי-גנגסטרים"....
    אתה גם לא בדיוק טלית שכולה תכלת (ככה אומרים נכון? >_>)
    נערך לאחרונה על ידי n00bzZ; 02-10-2006 בשעה 21:09.
    Everybody needs somebody,
    You're not the only one...





    נערך אחרון על ידי n00bzZ: היום ב13:37.

  13. #27
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    3,717
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    שתוק יא מניאק!

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Alonh
    תשמע אתה
    מי הוא שיחליט מה היא הדרך הטובה בשבילי ?
    אני בוחר לא להאמין באלוהים ולא לצום
    לא מתאים לך ?
    תעוף מפה
    תשמע זה שאתה כזה מסכן מענין לי תתחת, תעשה מה שבזין שלך
    אבל מה לא מתאים לי איך אתה מזלזל בדתים בזה שאתה אומר "דתים מפגרים"

    וחוץ מזה בטור מנהל שאמור לשמש דוגמא, פותח האשכול הזה ביקש במפורש שיגיבו רק אלה שצמו איך היה הצום- אז אתה זה צריך לעוף במקום להרגיש "מגניב" וגבר על זה שלא צמתה


  14. #28
    משתמש משקיע האוואטר של מתיתיהו
    שם פרטי
    זיו
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,696
    לייקים
    0
    נקודות
    395
    משפט מחץ
    אללללההה !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צמתי
    אבל הילדים הכי דפוקים אלה שצמו אבל היו על המחשב וראו טלויזיה
    איזה טמטום זה אני לא מבין מה הקטע לצום על חשמל

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי R.I.P
    מה זה הדיבור הזה, תירגע.
    המשביר לסטלן אני לא מבין מה אתה רוצה שכל אחד יעשה מה שנראה לו לנכון
    בסופו של דבר זה חשבון שלו עם ה'
    ולא שלך.
    חחחחחח איזה דיבור בראש שלך
    אתה מצטט רק חלק ממה שאמרתי ובוחר להגיב עליו
    לא אמרתי שדתיים הם מפגרים
    אמרתי ששיש דתיים מפגרים והם נמאסו עליי
    בדיוק כמו שיש חילונים מפגרים ( ואני לא מדבר תרתי משמע מפגרים אם לא הבנתם )





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  16. #30
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי itay
    תשמע זה שאתה כזה מסכן מענין לי תתחת, תעשה מה שבזין שלך
    אבל מה לא מתאים לי איך אתה מזלזל בדתים בזה שאתה אומר "דתים מפגרים"

    וחוץ מזה בטור מנהל שאמור לשמש דוגמא, פותח האשכול הזה ביקש במפורש שיגיבו רק אלה שצמו איך היה הצום- אז אתה זה צריך לעוף במקום להרגיש "מגניב" וגבר על זה שלא צמתה
    אתה קורא לי מסכן ?
    איפה ראית שאמרתי דתיים מפגרים ?
    אמרתי שנמאסו דתיים מפגרים
    זה לא אומר שכלללללללללללללללל הדתיים מפגרים
    די לחפש קטנות כי אתה מרגיש שאתה לא צודק

    ואז מה אם הוא ביקש שלא יגיבו
    אני יבקש שכל מי שצם יעמוד על רגל אחת ויקרקר אתה תעשה את זה ?
    ואני לא מרגיש מגניב וגבר בכלל על זה שלא צמתי
    איפה ראית אותי אומר דבר כזה?
    אני פשוט לא מוכן שאנשים אחרים שצמו כן ירגישו גברים ועוד ישתמשו בזה כדי לזלזל באלה שלא





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 23:32.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,170 | הודעות: 8,214,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect